Bekijk volle/desktop versie : 2 Appartementen te koop tanger 26000 euro p/s



Pagina's : [1] 2

26-12-2012, 03:22

Ik verkoop mijn appartementen die ik aanbetaald heb in 2008. Deze zouden opgeleverd worden eind 2010, maar vanwege een bouwstop is het uitgelopen. Deze zouden nu klaar zijn begin 2013. Voor de mensen die gelijk en snel een appartement willen is dit de ideale kans, want de andere projecten zullen wat langer gaan duren. Het betreft project 2 'Bab Al Andalous' van Groupe Jamai. Het project bevat in totaal 4200 appartementen, met garages die zullen worden gebruikt voor handel (winkels), die opgedeeld zijn in verschillende appartementcomplexen met (grote) groene ruimtes ertussen en 2 fonteinen. De locatie (etage) van het appartement is tot op heden niet bepaald. De koop (overschrijving van het appartement) zal in Tanger geschieden bij het desbetreffende bouwbedrijf.

Op enkele minuten loop-afstand
bevindt zich Aswaaq Salaam (overdekt winkelcomplex evenals
Marjane met tevens een 'grande' taxi standplaats) en op enkele
minuten rij-afstand staat het welkbekende Aswaaq Marjane.
Tevens ligt het vliegveld binnen handbereik en zijn het strand van
Ashkaar (net o.a. grot van Hercules en een mooi bosgebied) en
de boulevard van Tanger op 10 minuten rij-afstand bereikbaar.

De indeling van het appartement is als volgt: het appartement
bestaat uit 2 slaapkamers, een salon, een ontvangstruimte, een
keuken en doucheruimte met toilet hetgeen een totaaloppervlak
bevat van +/-60m2.Met groot gezamenlijk dakterras.

Let op het betreft 2 appartementen bij aankoop van 2 tegelijk kunt u korting krijgen.

Zie ook: http:http://www.immobiliertanger.ma/nl/

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u gerust contact met mij
opnemen.




Met vriendelijke groet[/B],









[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

26-12-2012, 10:04


groupe jamai, heeft slechte kwaliteit. ik geef je er 20duizend voor.

26-12-2012, 10:54
ja en koop meteen een bril zodat je de letters wat kleiner kunt zetten

26-12-2012, 12:59
hahaha die is leuk....

26-12-2012, 14:34


wonen er ook marokkanen in die buurt ?

26-12-2012, 14:46
nee wonen alleen tokkies

26-12-2012, 15:22
Nee sorry 20.000 is me te weinig en over kwaliteit gesproken lees maar de referenties op internet over Groupe Jamai.

Er wonen heel veel marokkaanse Nederlanders.

Met vriendelijke groet,

26-12-2012, 17:49
Is betalen in termijnen ook mogelijk?

26-12-2012, 19:49
wat een armoe 60m² in Marokko met die 26K zou ik liever een aandelenpakket van klm-airfrance aanschaffen

26-12-2012, 20:01
begin 2013? zal wel nog een paar jaar duren dan

26-12-2012, 22:26

Citaat door Malafide:
begin 2013? zal wel nog een paar jaar duren dan
precies haha ya mgharba..

27-12-2012, 09:15
Ik zou zeggen wacht even totdat het afgebouwd is. Maak wat fotos dan krijgen mensen er een beter beeld bij. Ik koop geen vissen in de zee.Nog wat heb je er zelf ook 26.000 voor neergelegd?

27-12-2012, 12:43


De locatie is goed, in de buurt van zemmouri 3 , maar zover ik weet kosten ze 25 miljoen dirham, maar de prijzen stijgen als ze klaar zijn dus ik denk dat ze nu duurder zijn. Probeer wat foto''s te plaatsen zodat ze meer te zien krijgen over de appartementen.
Ik vind de appartementen in de buurt van aswaak salaam beter dan in de stad , veel schoner lucht , ect. In de zomer is het ook koeler buiten de stad en 6km van ackar strand af . Mijn ouders hebben een appartement in de buurt van zemmouri en zijn zeer tevreden!

27-12-2012, 16:43

Citaat door noenoes33:
De locatie is goed, in de buurt van zemmouri 3 , maar zover ik weet kosten ze 25 miljoen dirham, maar de prijzen stijgen als ze klaar zijn dus ik denk dat ze nu duurder zijn. Probeer wat foto''s te plaatsen zodat ze meer te zien krijgen over de appartementen.
Ik vind de appartementen in de buurt van aswaak salaam beter dan in de stad , veel schoner lucht , ect. In de zomer is het ook koeler buiten de stad en 6km van ackar strand af . Mijn ouders hebben een appartement in de buurt van zemmouri en zijn zeer tevreden!
Hij vraagt het geld in euros dan kom je duurder uit. Ik merk ook vaak dat mensen uit europa het vaak duurder verkopen dan een inwoner uit marokko. Vraag me niet waarom...

27-12-2012, 19:49
40K voor beide. Pm mij als je geïnteresseerd bent.

Pagina's : [1] 2