Bekijk volle/desktop versie : Weet Je Wat Je Bent...?



30-12-2004, 13:52
ALS JE MET VUURWERK STUNT???

Zonde voor je geld!!
Ipv je euro's de lucht in te schieten, maak ze over naar giro 555 of naar giro-rekeningnummer 6241387.

Voor degen die zich afvragen wat is dat voor rekeningnummer (de laatst) dat is MIJN gironummer....

Aan idereen een hele fijne jaarwisseling toe gewenst.

Tot volgende jaar.

Peace

30-12-2004, 14:04



Citaat door nourrif:
ALS JE MET VUURWERK STUNT???

Zonde voor je geld!!
Ipv je euro's de lucht in te schieten, maak ze over naar giro 555 of naar giro-rekeningnummer 6241387.

Voor degen die zich afvragen wat is dat voor rekeningnummer (de laatst) dat is MIJN gironummer....

Aan idereen een hele fijne jaarwisseling toe gewenst.

Tot volgende jaar.

Peace
ewa begin die 300 euro terug te boeken, ik dacht dat dat een direct rekeningnummer was

30-12-2004, 14:07

Citaat door PrinceSs88:
'Weet je wat je bent als je met vuurwerk stunt..?? Zonde voor je geld!'

Klinkt als heel logisch nederlands..
Niet zo bijdehand doen!!
Dat was het antoord niet; het was alleen maar een aanvulling.
Het antwoord is algemeen bekend. Dussssssssss..........Sssssssssssst

hahaha
Peace

30-12-2004, 14:09
oke zal wel illie

30-12-2004, 14:09



Citaat door Jihaane:
ewa begin die 300 euro terug te boeken, ik dacht dat dat een direct rekeningnummer was
Dus jij was het!!! die gulle dame.
Thx en nee je krijgt niets terug

peace

30-12-2004, 14:10
storten op 555 is goed dat voorop.

Echter waarom geen vuurwerk kopen en wel nieuwe schoenen? waarom wel een mobiele telefoon? waarom wel een leuke auto en geen lada.

Waarom? juist ja alles wat we hier kopen is losbandig ook het vuurwerk. Waarom konde we vorig jaar wel vuurwerk kopen was er toen nergens op aarde hongersnood of een andere ramp. Dus wel waarom nu die ophef over vuurwerk vorig jaar kon het geen van ons ene moer schelen,.

30-12-2004, 14:13
Nieuwe goede schoenen, of een leuke auto gaan in iedergeval langer mee dan die 10tallen euro's die je in 5 minuten de lucht in schiet.

30-12-2004, 14:16

Citaat door PrinceSs88:
En toch klopt die zin niet..

Het waren twee zinnen. Jij maakte er een zin van.
Ik geef toe dat mijn nederlands schrijfmanier niet zo denderd is, maar wat kan I say. Ik heb maar 3 maaden les gehad.
Je moet dusssssssssss geen hoge eisen stellen.

peace

30-12-2004, 14:20

Citaat door nourrif:
Dus jij was het!!! die gulle dame.
Thx en nee je krijgt niets terug

peace
ik zal je aanklagen, a shafar mgharba koelshie rahoem criminelen, lah jehfed.

30-12-2004, 14:20

Citaat door HabibiZoef:
Nieuwe goede schoenen, of een leuke auto gaan in iedergeval langer mee dan die 10tallen euro's die je in 5 minuten de lucht in schiet.
klopt, je mist de achterliggende gedachte

Hoeveel miljoenen euro's denk je dat er per seconde worden uitgegeven in Europa? hoeveel % daarvan is nuttig en hoeveel % daarvan zijn onzin aankopen.
Dat laatste % kan ook gebruikt worden voor deze ramp. Vuurwerk is van dat % weer een heel klein % en dus niet significant.

Hierdoor zou de economie wel terug kunnen lopen maar dat is beter dan anderen laten creperen...

30-12-2004, 14:29

Citaat door Jihaane:
ik zal je aanklagen, a shafar mgharba koelshie rahoem criminelen, lah jehfed.
Hahahahahahahahahahah
Je spoort echt niet...

Peace

30-12-2004, 14:33

Citaat door Dirk333:
klopt, je mist de achterliggende gedachte

Hoeveel miljoenen euro's denk je dat er per seconde worden uitgegeven in Europa? hoeveel % daarvan is nuttig en hoeveel % daarvan zijn onzin aankopen.
Dat laatste % kan ook gebruikt worden voor deze ramp. Vuurwerk is van dat % weer een heel klein % en dus niet significant.

Hierdoor zou de economie wel terug kunnen lopen maar dat is beter dan anderen laten creperen...
Hallo Dirk,
In onze cultuur hoort men geen festiviteiten houden tijdens een rouwperiode..
Is dat misschien een betere achterliggende gedachte.

peace

30-12-2004, 14:35



Citaat door nourrif:
Hallo Dirk,
In onze cultuur hoort men geen festiviteiten houden tijdens een rouwperiode..
Is dat misschien een betere achterliggende gedachte.

peace
persoonlijk houd ik ook geen festiviteiten.

Maar zeer goed idee ik sluit me er graag bij aan. Als iedereen dat zou doen zou er erg veel geld bespaard worden wat voor rampenbestrijding en hulp gebruikt kan worden.

30-12-2004, 14:39
Er s wel een girorekening voor wat er is gebeurd door die zeebeving..
En waar blyft een girorekening voor palestina enz...Wat er is gebeurd door die zeebeving dat is iets van Allah dat had je niet kunnen stoppen noch voorkomen..Maar die oorlogen liggen in de handen van een stel hebzuchten..