Bekijk volle/desktop versie : wat ik niet begrijp



Pagina's : [1] 2

26-12-2012, 00:06
wat ik niet begrijp, is als je sommige getrouwde vrouwen vraagt, waarom draag je geen hoofddoek ze aangeven, dat ze dat niet mogen van hun man. Ik kan het gewoon niet vatten, dat je wel doet wat je man wilt en niet wat Allah wil

26-12-2012, 11:07


Misschien is ze wel gestoord. Schuld geven aan haar man, om JOUW mond te snoeren. Niet alles geloven wat uit Marokkaanse monden komt.

26-12-2012, 11:08
Die mannen hebben waarschijnlijk zelf geen kaas gegeten van de islam dan Ik kom het ook weleens tegen, snap er niets van.. Ik bedoel, waarom zou je willen dat iedereen de schoonheid van je vrouw ziet.

26-12-2012, 11:12
ze zijn elkaar niet getrouwd om de juiste Islamitische redenen
dan krijg je zo een situaties..

verder als een vrouw haar Heer echt wilt gehoorzamen dan doet ze dat..

26-12-2012, 11:13



Citaat door mocro-nick:
Misschien is ze wel gestoord. Schuld geven aan haar man, om JOUW mond te snoeren. Niet alles geloven wat uit Marokkaanse monden komt.
Al is dat zo, de schuld ligt voor de helft bij de man. Toen ze nog onder het dak van haar vader woonde was het zijn taak haar de hijaab te laten dragen. Wanneer ze getrouwd is, is dit de taak van haar man. Mannen hebben de opdracht gekregen ervoor te zorgen dat hun dochters of vrouwen geen fitna plegen. En het is niet vreemd wat ts zegt, heel veel mannen hebben liever dat hun vrouw geen hoofddoek/hijaab draagt. Of zijn alle marokkaanse vrouwen opeens gestoord?

26-12-2012, 11:32
ja maar stel haar man zegt je mag niet gaan werken of je mag dit niet dan gaat ze wel haar MONDJE open doen he maar hoofddoek ja dat mag niet och joung ligt ook aan de vrouw hoor! niet alle schuld geven voor de man! Als zij dat echt wilt kan ze hem zo overttuigen !!!!

26-12-2012, 13:04

Citaat door ssweetgirl:
Al is dat zo, de schuld ligt voor de helft bij de man. Toen ze nog onder het dak van haar vader woonde was het zijn taak haar de hijaab te laten dragen. Wanneer ze getrouwd is, is dit de taak van haar man. Mannen hebben de opdracht gekregen ervoor te zorgen dat hun dochters of vrouwen geen fitna plegen. En het is niet vreemd wat ts zegt, heel veel mannen hebben liever dat hun vrouw geen hoofddoek/hijaab draagt. Of zijn alle marokkaanse vrouwen opeens gestoord?
moet je haar dwingen?

26-12-2012, 13:10

Citaat door mocro-nick:
moet je haar dwingen?
Dwingen, neh, gewoon met een tasergun eventjes laten voelen

De man vind ik in dit geval heeft niets te dwingen, helemaal niet als hij haar zo heeft gehuwd.
Wou je een praktiserende vrouw dan had je die gehuwd en niet eerst een moetabarija trouwen en dan achteraf janken dat ze niet gekleed is.

Soort zoekt soort

Hetzelfde geldt voor de papies die hun dochters gaan dwingen als zij de pubertijd al jaren en jaren heeft gepaseerd.
Opvoeding van je dochters en vrouw, begint voor het huwelijk!

26-12-2012, 13:14

Citaat door watedoen:
Dwingen, neh, gewoon met een tasergun eventjes laten voelen

De man vind ik in dit geval heeft niets te dwingen, helemaal niet als hij haar zo heeft gehuwd.
Wou je een praktiserende vrouw dan had je die gehuwd en niet eerst een moetabarija trouwen en dan achteraf janken dat ze niet gekleed is.

Soort zoekt soort

Hetzelfde geldt voor de papies die hun dochters gaan dwingen als zij de pubertijd al jaren en jaren heeft gepaseerd.
Opvoeding van je dochters en vrouw, begint voor het huwelijk!
zo makkelijk is een individu niet te doorgronden. Bovendien een hoofddoek zegt helemaal niets over de karakter van een vrouw. Verscheidene verhalen gehoord. Een getrouwde negaffa die vreemd gaat met een bruidegom. Een hijabija die van alles deelt middels whatsapp. Echt van alles!!

26-12-2012, 13:16
Tijd geleden dacht ik hamdoulah dat ik leef in deze tijd. Nu denk ik tfoe op deze tijd.
Zelf ben ik niet heilig, maar zeker niet zo schijnheilig als de overgrote deel

26-12-2012, 13:19

Citaat door watedoen:
Dwingen, neh, gewoon met een tasergun eventjes laten voelen

De man vind ik in dit geval heeft niets te dwingen, helemaal niet als hij haar zo heeft gehuwd.
Wou je een praktiserende vrouw dan had je die gehuwd en niet eerst een moetabarija trouwen en dan achteraf janken dat ze niet gekleed is.

Soort zoekt soort

Hetzelfde geldt voor de papies die hun dochters gaan dwingen als zij de pubertijd al jaren en jaren heeft gepaseerd.
Opvoeding van je dochters en vrouw, begint voor het huwelijk!

26-12-2012, 13:19
Wow.. Echt een belangrijk filosofisch vraagstuk.

Waarom zou je dat willen begrijpen.

26-12-2012, 13:20


Ik ken moslims die hun vrouw in hun kont willen nemen. Dat begrijp ik niet.

26-12-2012, 13:21

Citaat door Surfster:
Ik ken moslims die hun vrouw in hun kont willen nemen. Dat begrijp ik niet.
kan ik nog wel begrijpen. Verboden vrucht blijft lekker

26-12-2012, 13:22

Citaat door MocroGirl00:
Wat ik niet begrijp is waarom Marokkanen zich constant bezig houden met anderen, waarom draagt die geen hoofddoek, waarom dit waarom dat

Iedereen weet wat hoort en niet hoort ipv van andere te bekritiseren kijk naar je eigen tekortkomingen en werk daar aan. En als je dingen aan een ander niet bevallen of je het niet begrijpt. Zeg Allah hdi aljamee3
Precies!

Pagina's : [1] 2