Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Voornemens 2013 weer dik haar en mijn haar heeeeeeel goed verzorgen! TIPS and TRICKS!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

25-12-2012, 19:36
Plaats hier alle tips en trics voor je haar.
Ik heb last van haaruitval, droog pluizig haar. Ik heb het echt verwaarloost en heb er nooit echt iets aan gedaan. Altijd alleen maar klagen dat het droog en beschadigt is en ik verander constant van shampoo en crèmespoeling heb gewoon tot nu toe nooit echt iets gehad wat ik echt fijn vond.

Het enige wat ik weet is dat olijfolie zo nu en dan helpt! Ik wil iets wat gewoon echt werkt geloof niet in die reclame onzin, vele producten helpen voor geen meter.

Zijn er dames die moeite hebben gedaan voor hun haar en uiteindelijk blij en tevreden zijn met het resultaat? Zo ja deel hier wat je zoal aan je haar hebt gedaan en wat je je haartype is.

ik wil echt graag weer dik zacht en glanzende krullen terug! So help me out!

25-12-2012, 19:56


ik ben nu ook terug 2 weken begonnen. ik wil zeker mee doen inshallah. want had vroeger zo lang dik haar. ik mocht ze toen nooit knippen van mijn ouders. Toen ik de schaar had leren kennen en verf, toen ik ging het miss helaas.

Haartype: droog, golvend haar.
haarkleur: koper kleur
lengte haar: bh lengte
gewenste lengte: tot aan de einde van mijn rug inshallah.

Wat ik niet meer doe is.
verven
ontkleuren
te vaak mijn haar wassen
steilen
krullen met krultang

wat ik wel doe is:
-1 x per week eiermasker deze is zo goed. ik meng 2 eieren met condioner, en olijf olie goed shaken en dan in mijn haar,folie erop en goed laten intrekken paar uur lang en uitwassen.

-masker maken met olijfolie, castor olie, amendelolie

1x in de 2 weken was ik mijn haar met shampoo, en 2 x per week alleen met condioner wassen.

en als mijn haar handdoekdroog is gebruik ik beetje kokosolie of olijfolie.

mijn haar altijd in een knotje, of vlechtje

ik drink nu veel soja melk, er zit eiwitten in, dat is echt goed voor het haar, en ik neem vitaminnen in van kruidvat "haar, huid, nagels.

ik heb nu wel uitgroei nu. ik ga het sowieso niet verven omdat ik dan kan zien hoeveel mijn haar gegroeid is.

Ik hoop dat iedereeen inshallah mooie haren zal hebben. en heel belangrijk geduld!!

xoxo

25-12-2012, 20:06
Ik doe ook mee! Heb altijd mijn haar tot aan mn middenrug gehad maar het was zo beschadigd dat ik het echt heel kort heb laten knippen. Het is elhamdl iets wat gegroeit maar wil het weer op mijn oude lengte hebben.
Ik heb van mezelf krullend haar.
wat ik doe is:

- 1x per week mijn haren wassen
- ik gebruik alleen natuurlijke shampoo (op dit moment gebruik ik dr.organic shampoo en conditioner granaatappel)
- een uur voor het wassen gebruik ik castor oil gemengd met olijfolie
- na het wassen smeer ik een klein beetje kokosolie in mn haren

verder gebruik ik vitamine b en msm pillen, en ga inshallah 1x per 2 maanden henna in mn haren doen

25-12-2012, 20:15

Citaat door MakeupAddict:
ik ben nu ook terug 2 weken begonnen. ik wil zeker mee doen inshallah. want had vroeger zo lang dik haar. ik mocht ze toen nooit knippen van mijn ouders. Toen ik de schaar had leren kennen en verf, toen ik ging het miss helaas.

Haartype: droog, golvend haar.
haarkleur: koper kleur
lengte haar: bh lengte
gewenste lengte: tot aan de einde van mijn rug inshallah.

Wat ik niet meer doe is.
verven
ontkleuren
te vaak mijn haar wassen
steilen
krullen met krultang

wat ik wel doe is:
-1 x per week eiermasker deze is zo goed. ik meng 2 eieren met condioner, en olijf olie goed shaken en dan in mijn haar,folie erop en goed laten intrekken paar uur lang en uitwassen.

-masker maken met olijfolie, castor olie, amendelolie

1x in de 2 weken was ik mijn haar met shampoo, en 2 x per week alleen met condioner wassen.

en als mijn haar handdoekdroog is gebruik ik beetje kokosolie of olijfolie.

mijn haar altijd in een knotje, of vlechtje

ik drink nu veel soja melk, er zit eiwitten in, dat is echt goed voor het haar, en ik neem vitaminnen in van kruidvat "haar, huid, nagels.

ik heb nu wel uitgroei nu. ik ga het sowieso niet verven omdat ik dan kan zien hoeveel mijn haar gegroeid is.

Ik hoop dat iedereeen inshallah mooie haren zal hebben. en heel belangrijk geduld!!

xoxo
Dat eiermasker ga ik dus inshallah proberen! Een goede tip!
Welke shampoo gebruik je? En is dat juist beter om alleen met conditioner je haar te wassen?

25-12-2012, 20:16



Citaat door taktakzit0ena:
Ik doe ook mee! Heb altijd mijn haar tot aan mn middenrug gehad maar het was zo beschadigd dat ik het echt heel kort heb laten knippen. Het is elhamdl iets wat gegroeit maar wil het weer op mijn oude lengte hebben.
Ik heb van mezelf krullend haar.
wat ik doe is:

- 1x per week mijn haren wassen
- ik gebruik alleen natuurlijke shampoo (op dit moment gebruik ik dr.organic shampoo en conditioner granaatappel)
- een uur voor het wassen gebruik ik castor oil gemengd met olijfolie
- na het wassen smeer ik een klein beetje kokosolie in mn haren

verder gebruik ik vitamine b en msm pillen, en ga inshallah 1x per 2 maanden henna in mn haren doen
Ik zou wel henna willen doen alleen vind de kleurrr echt tien x niks.
En hoe bevalt dr organic shampoo en de granaatappel conditioner? hoelang gebruik je het al?

25-12-2012, 20:22

Citaat door Prive01:
Ik zou wel henna willen doen alleen vind de kleurrr echt tien x niks.
En hoe bevalt dr organic shampoo en de granaatappel conditioner? hoelang gebruik je het al?
Ik doe altijd koffie door de henna, zo krijg je geen lelijke oranje kleur.
Ik gebruik het nu een paar maandjes maar ik moet je eerlijk vertellen dat ik hem niet geweldig vind, zodra deze shampoo op is ga ik de argan halen van dr.organic. Heb daar wel positieve reacties over gehoord/gelezen

25-12-2012, 23:21
Wat kan je doen tegen pluizend haar
want als me haar droog is en ik ga het kammen lijkt het net of het ontploft is haha
wie kan mij daar mee helpen

25-12-2012, 23:31
Ik ook! Ben er stiekem al mee bezig:
-silidyn (ofzo), duppels zijn dat. Goed voor ja haren, huid en nagels
-omega 3 tabletten schijnen ook goed te zijn voor de groei van het haar
-natuurlijke shampoo en conditioner!! Heb nu die van urtekram ghassoul.
-oliemaskers. Ben vooral gek op kokosolie. Gebruik ook amandelolie, jojoba en olijfolie.

25-12-2012, 23:32

Citaat door ABCD.:
Wat kan je doen tegen pluizend haar
want als me haar droog is en ik ga het kammen lijkt het net of het ontploft is haha
wie kan mij daar mee helpen
Beetje amandelolie gebruiken. Laat het haar ook mooi schijnen!

25-12-2012, 23:36

Citaat door ABCD.:
Wat kan je doen tegen pluizend haar
want als me haar droog is en ik ga het kammen lijkt het net of het ontploft is haha
wie kan mij daar mee helpen
dat gebeurt eenmaal als je krullend haar hebt. Dat moet daarom nooit droog borstelen,maar met je vingers ontklitten.

25-12-2012, 23:41

Citaat door Just-a-Female:
dat gebeurt eenmaal als je krullend haar hebt. Dat moet daarom nooit droog borstelen,maar met je vingers ontklitten.
dat is het probleem nu
als ik het laat opdrogen me haar, dan worden het krullen
maaar als ik het dan in een knot doe dan wordt het stijl , golvend..

25-12-2012, 23:42

Citaat door _Hidaya:
Beetje amandelolie gebruiken. Laat het haar ook mooi schijnen!
Dankjewel, is er ook een speciale goede amandelolie of maakt dat niet uit

25-12-2012, 23:46



Citaat door ABCD.:
dat is het probleem nu
als ik het laat opdrogen me haar, dan worden het krullen
maaar als ik het dan in een knot doe dan wordt het stijl , golvend..
Dat heb ik dus ook. Maar als ik het minder pluizend wil hebben dan moet ik het dus niet kammen en heb ik gewoon krullen. En anders moet je er duizenden producten in doen voordat het er normaal uitziet

En om antwoord te geven op je vraag: ik zou gewoon pure amandelolie kopen. Kun je bij de Tuinen kopen of bij Kruidvat ofzo.. als het maar 100% is. Je moet er maar een beetje van gebruiken he anders ziet het er vet uit.

25-12-2012, 23:49
Mijn haar pluist zo ongelofelijk erg.

25-12-2012, 23:59

Citaat door _Hidaya:
Dat heb ik dus ook. Maar als ik het minder pluizend wil hebben dan moet ik het dus niet kammen en heb ik gewoon krullen. En anders moet je er duizenden producten in doen voordat het er normaal uitziet

En om antwoord te geven op je vraag: ik zou gewoon pure amandelolie kopen. Kun je bij de Tuinen kopen of bij Kruidvat ofzo.. als het maar 100% is. Je moet er maar een beetje van gebruiken he anders ziet het er vet uit.
eindelijk! ik ga het proberen dankjewel
heeft het bij jou geholpen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5