Bekijk volle/desktop versie : De buurvrouw van mijn oma heeft na de 8ste keer, eindelijk een meisje gekregen.



24-12-2012, 22:30
Maa'shaa'Allah.
Ze bleef het keer op keer proberen.

Telkens kreeg ze een jongen, maar ze voelde nog steeds een leegte in haar hart, en zou het koste wat het kost nog een keertje proberen, en nu na 8 lieve kleine jongetje, een meisje... Maa'shaá'Allah.

Huis is bomvol!
Ik zou het zelf niet kunnen, , maar beide wilde zo graag een meisje.

Ze zei een keertje tegen mijn oma 'Al moet ik 15 jongetjes krijgen, ik krijg mijn meiske!'

Ze is bwt gewoon Nederlandse.

Echt apart, haha.

Als jullie haar kindjes zien, echt net een elftal. Vooral als ze met z'n alle naar buiten gaan. Iedereen moet omkijken...

Maar goed, als zij maar gelukkig is en haar kindjes alles kan geven wat ze nodig hebben.. toch?

24-12-2012, 22:43


Ergens begrijp ik haar wel, een meisje is toch anders dan jongens. Ik heb ook meer met meisjes dan jongens. Wanneer mijn nichtjes komen is het altijd feest, met mij neefjes heb ik het niet erg veel.
Soms hoor je ook van Marokkaan die heel lang doorgaan tot ze een jongen hebben gekregen. Ik heb een nicht een Marokko in heel korte tijd 4 meisjes gekregen en al die haast omdat ze graag een jongen wilden. Zo ook buren van ons ze hadden 1 jongen en 6 meisjes en uiteindelijk nog eens geprobeerd en weer een meisje. Mensen moeten tevreden zijn met wat ze krijgen. Allah swt bepaalt wat het wordt een jongen of een meisje.

24-12-2012, 22:48
Mij. Oude buurvrouw was ook door gegaan totdat ze een meisje kreeg. Dit was bij haar ook voor de 8ste keer gelukt.

Ook een nederlandse

24-12-2012, 22:49
so eej. een aanhouder wint