Bekijk volle/desktop versie : Opstelling voor de can 2013 (spelers met wedstrijdritme opstellen)



Pagina's : [1] 2

24-12-2012, 16:30
[Amsif&Taarabt vallen weg. Ik vind dat als spelers weigeren te spelen voor Marokko. Ze ook niet meer opgeroepen moeten worden.Elmohim plaats ff wat jullie hopen/denken wat et word.]

24-12-2012, 16:32


Lamyaghri

Basser - Benatia - El Kaoutari - Bergdich

El Adoua - El Ahmadi

Belhanda ------------------------- Barrada

El Hamdaoui
----------------------El Arabi


24-12-2012, 16:33
precies zoals je zegt, iedereen die afzegt (zowel nu als die fake blessures tijdens overige interlands) moeten gewoon geboycot worden voor altijd. als dat betekent dat de helft van de europese spelers afvallen dan is het maar zo.

mountakhab is intern gewoon een grap, als een speler geen zin heeft verzint ie een smoesje en komt gewoon niet. volgende keer staat ie weer doodleuk op de selectielijst. ze zien het net als vrijwilligerswerk, heb je zin dan kom je anders blijf je lekker thuis. die sfeer heerst ook gewoon onder de spelers, in een ander elftal zou een speler als taarabt na al die grappen hard aangepakt worden.

24-12-2012, 16:35

Citaat door MounEB:

Lamyaghri

Basser - Benatia - El Kaoutari - Bergdich

El Adoua - El Ahmadi

Belhanda ------------------------- Barrada

El Hamdaoui
----------------------El Arabi

ik zou bergdich wisselen met el kaoutari en kantari of el adoua naast benatia zetten. ben niet zo onder de indruk van bergdich in verdedigend opzicht.

24-12-2012, 16:37


Mouneb, je opstelling is wel vet enso. Jij en les-far-rabat volgende botola redelijk goed dnk ik. Er is ze3ma echt geen keeper die iets beter is dan lemyaghri. Iemand met meer zekerheid op doel. Die anas zniti bijv... is hij niet wat beter. En eerlijk gezegd vind ik dat el Arabi genoeg kansen heeft gehad en ze allemaal heeft verspeeld. Heeft 10 kansen nodig voordat hij er 1 in knalt man. Hamdallah in de spits gooien tegen Zambia. Even testen hoe dat gaat. Voor de rest ziet het er vet uit.

24-12-2012, 16:40
Ik zou Aatif Chahechouhe oproepen als ik Taoussi was
Doet het goed in Turkije

[video=youtube;0EykVjQjTIs]http://www.youtube.com/watch?v=0EykVjQjTIs[/video]

24-12-2012, 16:46
Lemyaghri-------------


-------RB----------Benatia-------El adoua---------El kouatari---------

--------------------Hermach--------------El ahmadi-------------

------------Berrada----------------------Amrabat---------------

------------------------El Ham ------------------

---------------------Hamdallah-----------------------

24-12-2012, 16:53
Chahir Belghazouani bevestigt net via ze facebook dat die is opgeroepen voor de def-selectie .

24-12-2012, 17:00
iwa dan valt taarabt af zo te zien denk dat er iemand afvalt van de botola plekkie vrij maken voor reggatin.

24-12-2012, 17:03

Lemyaghri/Zniti/Bounou

Chretien/El Khaliqi - Benatia/Botolaspeler - Kantari/Botolaspeler - El Kaoutari/Bergdich

Belhanda/Amrabat - El Ahmadi/Botolaspeler - El Adoua/Botolaspeler - Barrada/Boussoufa

El Arabi/Hamdallah - El Hamdaoui/Botolaspeler




23 spelers, 4-4-2 spelen, met twee spitsen, dat is de oplossing voor het scoringsprobleem voorin. Bounou mee voor het opdoen van ervaring als derde keeper.

24-12-2012, 17:08

Citaat door Les-far-rabat:
Chahir Belghazouani bevestigt net via ze facebook dat die is opgeroepen voor de def-selectie .
Wollah hij deed het tegen togo best wel goed, strijder...

24-12-2012, 17:11

Lemyaghri/Fegrouch/Sinouh

Chretien/El Khaliqi - Benatia/Botolaspeler - Kantari/Saiss - El Kaoutari/Bergdich

Belhanda/Amrabat - El Ahmadi/Aissati - El Adoua/Kali - Barrada/Boussoufa

El Arabi/Hamdallah - El Hamdaoui/Chahechouhe


24-12-2012, 17:28


ik vind het jammer dat niemand van jullie Aissati opnoemt. mijn team:

----------------nadir------------------

khalqi---benatia-------adoua----kaoutari---

---hermach-------ahmadi-------aissati------

----berrada-------hamdallah------assaidi--

gwn alla barca (al ben k real fan) spelen. hermach dan als stofzuiger, ahmadi die het de lijnen zet en aissati die creativiteit toevoegt.

24-12-2012, 17:38

Citaat door Les-far-rabat:
Chahir Belghazouani bevestigt net via ze facebook dat die is opgeroepen voor de def-selectie .
Tazz, gaat het zo een selectie worden. Fucking gaar, zie het nu al.

24-12-2012, 17:47
ik denk niet dat aissati het afrikaans voetbal fysiek aan kan, vond hem in de eredivisie fysiek al tegenvallen.
belghazouani maakte een sterke indruk bij zijn debuut, doet me denken aan een mindere versie van chadli, ook qua fysiek.

Pagina's : [1] 2