Bekijk volle/desktop versie : -> Besnijdeniskliniek VATAN



Pagina's : [1] 2

24-12-2012, 15:05
Jullie ervaringen AUB.

24-12-2012, 17:08


Tja mijn ervaring: alles is goed gegaan alhmdl.
Maar ik had wel een punt waar ik niet blij mee was. Misschien komt dat omdat ik best kritisch kan zijn.

Hij raakte een slagader waardoor deze dicht gemaakt moest worden want anders zou het bloeden. Tja het blijft mensenwerk. Maar ze zaten daar met z'n 3en te kloten met een dingetje dat niet open wilde gaan, want dat wilde ze gebruiken om het dicht te maken. Dit vertelde hij niet eens. En toen zag ik de chirurg opeens een soort van apparaat pakken die hij wilde gebruiken op m'n zoontje. Ik dacht huh, communiceren is in dit geval wel zo netjes.
Pas nadat ik vroeg wat gaat u doen, toen vertelde hij het.

Ik vind, dat als iets niet gaat zoals uitgelegd/gepland, en er komen andere handelingen aan te pas, communiceer dat.

24-12-2012, 18:53

Citaat door miss_recht:
Tja mijn ervaring: alles is goed gegaan alhmdl.
Maar ik had wel een punt waar ik niet blij mee was. Misschien komt dat omdat ik best kritisch kan zijn.

Hij raakte een slagader waardoor deze dicht gemaakt moest worden want anders zou het bloeden. Tja het blijft mensenwerk. Maar ze zaten daar met z'n 3en te kloten met een dingetje dat niet open wilde gaan, want dat wilde ze gebruiken om het dicht te maken. Dit vertelde hij niet eens. En toen zag ik de chirurg opeens een soort van apparaat pakken die hij wilde gebruiken op m'n zoontje. Ik dacht huh, communiceren is in dit geval wel zo netjes.
Pas nadat ik vroeg wat gaat u doen, toen vertelde hij het.

Ik vind, dat als iets niet gaat zoals uitgelegd/gepland, en er komen andere handelingen aan te pas, communiceer dat.
Groot gelijk heb je hoor heeft niets met kritisch te maken! Ze deden het misschien met de intentie om niet onnodig paniek te veroorzaken maar ze hadden je zeker moeten verwittigen.. Btw waar zit deze centrum?

27-12-2012, 11:49

Citaat door miss_recht:
Tja mijn ervaring: alles is goed gegaan alhmdl.
Maar ik had wel een punt waar ik niet blij mee was. Misschien komt dat omdat ik best kritisch kan zijn.

Hij raakte een slagader waardoor deze dicht gemaakt moest worden want anders zou het bloeden. Tja het blijft mensenwerk. Maar ze zaten daar met z'n 3en te kloten met een dingetje dat niet open wilde gaan, want dat wilde ze gebruiken om het dicht te maken. Dit vertelde hij niet eens. En toen zag ik de chirurg opeens een soort van apparaat pakken die hij wilde gebruiken op m'n zoontje. Ik dacht huh, communiceren is in dit geval wel zo netjes.
Pas nadat ik vroeg wat gaat u doen, toen vertelde hij het.

Ik vind, dat als iets niet gaat zoals uitgelegd/gepland, en er komen andere handelingen aan te pas, communiceer dat.
Hadden ze het bij jou zoontje dicht gehecht of dmv een ringetjes? Indd communicatie vind ik ook erg belangrijk..

Hmdl, hoe lang duurdere voordat hij genezen was?

27-12-2012, 12:12


Wij hebben voor de klem methode gekozen. Omdat hij erg jong was, vonden we dat de beste manier.

Hij was 5 maanden. En alhmdl is hij super snel genezen. Tijdens de ingreep sliep hij.....(t was namelijk tijd voor z'n dutje) hij was goed verdoofd en voelde alhmdl niets.
De enige keer dat hij eigenlijk heeft gehuild is in de auto terug naar huis.
Pff dat was even afzien. En daarna niet meer.

Echt, ik zou het zo weer doen met die leeftijd, misschien zelfs jonger.
Voordeel is t geneest gewoon veel sneller.

Hoe oud is jou kleintje?

27-12-2012, 12:55

Citaat door miss_recht:
Wij hebben voor de klem methode gekozen. Omdat hij erg jong was, vonden we dat de beste manier.

Hij was 5 maanden. En alhmdl is hij super snel genezen. Tijdens de ingreep sliep hij.....(t was namelijk tijd voor z'n dutje) hij was goed verdoofd en voelde alhmdl niets.
De enige keer dat hij eigenlijk heeft gehuild is in de auto terug naar huis.
Pff dat was even afzien. En daarna niet meer.

Echt, ik zou het zo weer doen met die leeftijd, misschien zelfs jonger.
Voordeel is t geneest gewoon veel sneller.

Hoe oud is jou kleintje?
Dus de klem methode is wel aan te raden? Ben je toen terug gegaan om het te laten verwijderen of heb je dat zelf gedaan? Ik heb vooralsnog voor de hecht methode gekozen..

Hij is nu bijna 6 maanden en met 6,5 maand heb ik een afspraak staan.

29-12-2012, 22:56

Citaat door Bleumke_:
Dus de klem methode is wel aan te raden? Ben je toen terug gegaan om het te laten verwijderen of heb je dat zelf gedaan? Ik heb vooralsnog voor de hecht methode gekozen..

Hij is nu bijna 6 maanden en met 6,5 maand heb ik een afspraak staan.



Zij adviseerde mij om het klemmetje zelf te verwijderen in bad. Dus eerst echt goed laten in z'n badje en dan verwijderen. Ik was er een beetje huiverig over, maar m'n zusje die vertelde haar ervaring dat de chirurg zelf de klem eraf had gehaald en dat was een MARTELING! Dus ik dacht ik doe het zelf thuis.

Ik had m'n zootje dus in bad, en mn man die knipte de klem eraf. Goed afleiden en voorzichtig klemmetje eraf. Hij voelde t eventjes en daarna was t klaar. En alhmdl hij heeft echt geen pijn gehad. Enige keer is dus de terugweg naar huis, even in de auto. That's al, alhmdl!

Ik was er met een lege gedachte en geen kennis de besnijdenis kliniek binnen gestapt en ik hoorde aan wat voor m'n zoontje het beste was. En de voor en nadelen aanhoren.

31-12-2012, 19:48
Ik zou eerst ook naar vatan kliniek gaan maar een vriendin heeft mij de masallah kliniek aangeraden
ik heb mijn zoontje eergisteren besneden. ze hebben mij de klem methode aangeraden. Mijn zoontje is pas 5 weken dus het geneest snel zeiden ze. De eerste paar uur had hij wel last en daarna niet meer. Het gaat alhmdl goed met hem. het is echt een kliniek om aan te raden. Het enige nadeel is dat de klem een beetje in de weg zit en als mijn zoontje plast dat hij helemaal kleder nat wordt, omdat zijn piemeltje in dat buisje zit en dat buisje moet je schuin naar boven doen en de luier mag niet te strak dus alles stroomt naar boven. Woensdag word de klem door de kliniek verwijderd. Ik moet hem voordat ik naar de kliniek ga een half uur lang in bad doen zodat het goed inweekt en dat het snel los laat
Maar voor de rest een prima kliniek, vriendelijke mensen die hun werk goed uitvoeren, dus ik raad je de masahhal kliniek aan.

01-01-2013, 16:45
Shokran dames

01-01-2013, 23:04

Citaat door gewoonik79:
Ik zou eerst ook naar vatan kliniek gaan maar een vriendin heeft mij de masallah kliniek aangeraden
ik heb mijn zoontje eergisteren besneden. ze hebben mij de klem methode aangeraden. Mijn zoontje is pas 5 weken dus het geneest snel zeiden ze. De eerste paar uur had hij wel last en daarna niet meer. Het gaat alhmdl goed met hem. het is echt een kliniek om aan te raden. Het enige nadeel is dat de klem een beetje in de weg zit en als mijn zoontje plast dat hij helemaal kleder nat wordt, omdat zijn piemeltje in dat buisje zit en dat buisje moet je schuin naar boven doen en de luier mag niet te strak dus alles stroomt naar boven. Woensdag word de klem door de kliniek verwijderd. Ik moet hem voordat ik naar de kliniek ga een half uur lang in bad doen zodat het goed inweekt en dat het snel los laat
Maar voor de rest een prima kliniek, vriendelijke mensen die hun werk goed uitvoeren, dus ik raad je de masahhal kliniek aan.
Mijn zoontje plaste ook zijn kleertjes elke keer nat, wat ik dan deed was een zoogcompres dubbelvouwen om het klemmetje heen naar boven gericht, daardoor ving de zoogcompres zijn urine op en werd hij niet nat en hoefde ik hem niet steeds te verkleden.

01-01-2013, 23:07
Ik heb mijn zoontje ook bij Vatan kliniek laten besnijden volgens de klem methode, alles is hmdl helemaal goed gegaan, hij heeft niks gemerkt van de ingreep. Alleen de terugweg naar huis heeft hij even gehuild, we hebben het klemmetje ook door hun laten verwijderen en hier heeft hij hmdl ook niks van gemerkt, hij is helemaal goed en snel genezen. Wij hebben hem laten besnijden toen hij 3,5 maand oud was.

Ík ben iniedergeval zeer tevreden en adviseer ze echt iedereen, mocht ik weer een zoontje krijgen in de toekomst insha Allah zal ik hem weer daar laten besnijden en dan ook wanneer hij nog jong is, 2 maanden ongeveer.

02-01-2013, 13:30

Citaat door moslima_k:
Mijn zoontje plaste ook zijn kleertjes elke keer nat, wat ik dan deed was een zoogcompres dubbelvouwen om het klemmetje heen naar boven gericht, daardoor ving de zoogcompres zijn urine op en werd hij niet nat en hoefde ik hem niet steeds te verkleden.
Bleef dat compres dan niet plakken?

02-01-2013, 13:32



Citaat door moslima_k:
Ik heb mijn zoontje ook bij Vatan kliniek laten besnijden volgens de klem methode, alles is hmdl helemaal goed gegaan, hij heeft niks gemerkt van de ingreep. Alleen de terugweg naar huis heeft hij even gehuild, we hebben het klemmetje ook door hun laten verwijderen en hier heeft hij hmdl ook niks van gemerkt, hij is helemaal goed en snel genezen. Wij hebben hem laten besnijden toen hij 3,5 maand oud was.

Ík ben iniedergeval zeer tevreden en adviseer ze echt iedereen, mocht ik weer een zoontje krijgen in de toekomst insha Allah zal ik hem weer daar laten besnijden en dan ook wanneer hij nog jong is, 2 maanden ongeveer.
Heb je hem iets gegeven ofzo tijdens het zetten van de prik?

02-01-2013, 21:46

Citaat door Bleumke_:
Heb je hem iets gegeven ofzo tijdens het zetten van de prik?
Ik moets een uur voor de besnijdenis een zetpil geven en daarna om de 6 uur lang.
Vandaag hebben ze de klem eruit gehaald. binnen 5 minuten was het klaar, het ziet er goed uit.
Hopelijk geneest het snel.

02-01-2013, 23:56

Citaat door Bleumke_:
Bleef dat compres dan niet plakken?

Nee hoor hij bleef niet plakken, je doet hem gewoon eromheen dubbelvouwen en bij elke schone luier wissel je van compress, supermakkelijk en alles blijft droog.

Pagina's : [1] 2