Bekijk volle/desktop versie : Kinder oppas gezocht in Rotterdam?, pm MIJ!



24-12-2012, 13:53
Hallo,

Gelukkig zijn steeds meer vrouwen bezig met hun carrière en het doorstuderen om geheel onafhankelijk te zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze nog geen kinderen hebben! Aangezien het kinderdagverblijf steeds duurder wordt en ik me voor kan stellen dat, het hebben van een één vaste oppas die je naar mate steeds beter leert kennen, en het goed met de kinderen kan vinden, veel fijner is! Dus...

Ben jij opzoek naar een oppas voor je kindertjes in de vakanties of weekenden te Rotterdam, PM mij dan!
Hoeveel er per uur wordt gerekend ligt geheel aan het aantal kinderen. Ik ben zeventien en zit hamdoulilah op het vwo, zelf heb ik veel neefjes, nichtjes een broertje en twee zusjes dus ervaring met kinderen zit er al dik in. Is het een pasgeboren baby of zitten ze al in de leeftijd van 10+, dat maakt niks uit. Ik help ze graag met eventueel huiswerk en kan ze helpen bij vakken waar ze moeite mee hebben. Als de kinderen nog te jong zijn om aan school te denken is het vanzelfsprekend dat ik alleen op ze oppas en ze begeleid bij het doorbrengen van hun dag, of het nou tv kijken is, een spelletje spelen, een frisse neus halen of een ander alternatief. Veiligheid, hygiëne, gezondheid, gezelligheid en plezier vind ik het belangrijkst.
Ik heb vaker opgepast en omdat het mij makkelijk afgaat heb ik besloten om deze topic te plaatsen! Tot later,

Veel liefs Sarah.

24-12-2012, 14:02



Citaat door ibtissem.b:
Ups voor jou meiske
Thankyou xx!