Bekijk volle/desktop versie : ‘Ongelukkige Ronaldo wil ‘naar huis’ en zet zijn zinnen op een transfer’



23-12-2012, 15:28
De Britse media weten het zeker: Cristiano Ronaldo wil in de zomer terug naar Manchester United. Even nadat manager Sir Alex Ferguson aangaf Ronaldo graag terug te willen hebben en de Portugees zelf zei de club te missen verloor Real in de Primera División met 3-2 van Málaga. Dat zou voor de sterspeler de druppel zijn geweest: hij wil terug naar Engeland.

Ronaldo heeft in zijn contract een onrealistische afkoopsom van een miljard euro staan, maar dat bedrag gaat natuurlijk geen club betalen. Naar verluidt wil Real Madrid zaken doen voor 150 miljoen euro. Nog steeds een gigantisch bedrag en ook nog eens veel meer dan de 94 miljoen euro die Real Madrid in 2009 aan Manchester United betaalde.
Met 170 doelpunten in 169 wedstrijden en zijn enorme commerciële waarde heeft Ronaldo echter aangetoond dat bedrag dubbel en dwars waard te zijn voor Real. De vraag is nog wel wat de plannen van Real-voorzitter Florentino Pérez zijn. In de zomer staan er presidentsverkiezingen op het programma bij Real en dat is altijd van grote invloed op het transferbeleid van de club.

VZ

23-12-2012, 15:35


Ik denk dat dit gewoon een oorlog taaltje is van Engelse kranten....ze weten dat Manchester United tegen Real Madrid gaat spelen

23-12-2012, 15:40
Ik denk niet dat er een club 150 miljoen euro gaat neerleggen voor hem. Heel misschien PSG of City, maar ik denk zelf van niet.

Sowieso geloof ik best dat Ronaldo het momenteel niet naar zijn zin heeft daar door de huidige situatie.

23-12-2012, 15:52
Bij united zal hij keer op keer gouden bal en gouden schoen winnen

23-12-2012, 16:11


De Britse media roept al jaren dat Snijeder komt.

23-12-2012, 16:14
Eerlijk is eerlijk C Ronaldo s werk bij Real zit er bijna op

CL winnen zou prachtig zijn

maar halve finales halen of finale is ook goed

wil wel de Ronaldo van united zien