Bekijk volle/desktop versie : Mag jouw vrouw wel of niet werken of moet ze zelfs werken?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

23-12-2012, 13:20
Kun je ook toelichten waarom wel of niet?

En voor de dames... zou je met een man kunnen trouwen die je verbiedt met (mannen) te werken omdat de islam dat ontzegt?
Of denk je dat dan je voor niks hebt gestudeerd en accepteert alleen eenman waarvan je wel mag werken.

23-12-2012, 13:21


Ik werk als t niet anders kan, zolang hij gewoon kan werken en genoeg verdiend zie ik geenr eden om te gaan werken

23-12-2012, 13:26

Citaat door gizoh_1:
Ik werk als t niet anders kan, zolang hij gewoon kan werken en genoeg verdiend zie ik geenr eden om te gaan werken

Hoe bedoel je als het niet anders kan?
Als hij niet genoeg verdiend? Dan moet je je levensstandaard aanpassen toch?

23-12-2012, 13:27
Ik zou wel blijven werken, en mochten er kinderen komen dan parttime ook al verdient hij goed, ik ga niet de hele dag thuis zitten
zoveel hebben me ouders in me geinvesteerd, niet dat ik HBO of universitair heb gedaan...daar niet van, gaat gewoon om het principe, en daarnaast heb ik enorm veel plezier aan mijn baan doe het al bijna 10 jaar en ben van plan om tot mijn 65e door te gaan, maar niet dat er ene of andere snotaap tegen mij komt zeggen, dat ik thuis moet blijven... nou ik dacht het niet...
maar ja dat gaat het m dan sowiezo niet worden....

23-12-2012, 13:28



Citaat door rapunzel21:
Hoe bedoel je als het niet anders kan?
Als hij niet genoeg verdiend? Dan moet je je levensstandaard aanpassen toch?
als hij bv niet meer zou kunnen werken om wat voor reden dan ook llahi7fed.
lmouhim pas als t gwn niet meer anders kan

23-12-2012, 13:35
Liever niet, maar als ze heel graag wilt, dan alleen parttime en alleen met vrouwen. En zodra er een kind komt, dan stopt ze er helemaal mee.

23-12-2012, 13:38
graag eentje die me verbied te gaan werken aub

23-12-2012, 13:38