Bekijk volle/desktop versie : Wie kent dit lid van de topic Ik wil dood maar zelfs dat wordt me niet gegund....



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2012, 10:54
Salaam alykoum. Vorig jaar las ik onderstaande topic en ik vraag me af of iemand dit lid kent toevallig?
Het heeft velen zo aangerepen maar in zijn topic vermoeden we dat hij overleden is.
Ik zal zijn andere reacties ook plaatsen


Lid Wanneer0000



ik wil dood maar zelfs dat wordt me niet gegund Ik ben het zat, ik wil dood maar zelfs dat wordt me niet gegund
Ik heb al 6 jaar een ernstige ziekte en ben beperkt in alles, ik kan niet werken, studeren, niet de moskee bezoeken, geen leuke dingen doen, niet werken aan mijn toekomst, omdat ik elke dag veel pijn heb. Eens in de zoveel tijd heb ik ff een dag of een paar dagen rust en vrij van pijn. Ik heb een hersentumor die ze niet kunnen verwijderen en ik verga al 6 jaar van de pijn. Behandelingen krijg ik wel maar het verkleint de tumor en dan groeit hij weer en zo gaat het maar door. Pijnverdovende middelen werken niet goed vanwege de plaats van de tumor en ik ben het gewoon zooooo zat.


Ik heb in die 6 jaar Allah zoveel gevraagd, zovaak gevraagd om genezing maar dat komt er niet. Ik vraag Allah al meer dan een jaar om de dood maar ook dat krijg ik niet. Ik wil van de pijn af, ik trek deze ellende niet meer, ik heb het recht om na 6 jaar van de pijn af te zijn, of genezing of de dood.


Ik was 20 toen ik ziek werd en kijk mij, ik ben nu al 26 en ik heb nog niets kunnen doen, me leven is gewoon verpest, ik zie absoluut niet wat hier goed aan kan zijn. Ik word moe van alle mensen die zeggen dat je geduld moet hebben en dat het goed komt. Zij beseffen niet wat ik door heb gemaakt en doormaak. Ik weet niet hoevaak ik wel niet bij een treinovergang stond en dacht, het is genoeg zo, ik spring ervoor. Maar de angst voor wat er daarna zou gebeuren, ik durfde het ook niet.


Ik heb toch het recht om eindelijk van de pijn verlost te worden. Elke dag die knallende koppijn, dat me ogen er van tranen en ik ervan moet overgeven. Er is niets meer van me over, onlangs weer chemokuur gehad en ik weeg minder dan 50 kg, ik ben gewoon op, doodop. Ik heb echt bijna elke dag zulke pijnen, zelfs met pijnstillers, elke dag bijna, er is een dag of een paar dagen (2 of 3 dagen) in de maand dat ik nauwelijks pijn heb, laten we zeggen 5-10% van de tijd en minstens 90% van de tijd pure pijn en ellende. Ik merk gewoon dat ik na zolange tijd van pijn en thuis gevangen zitten gewoon gek aan het worden ben. Ik trek het niet meer, het is zo uitzichtloos.


Vandaag is toevallig een dag dat ik nauwelijks pijn heb en het valt op een feestdag maar ik voel totaal geen vreugde. Ik kan ook niet vasten, al 6 jaar lang niet, deze dag voelt voor mij als een zware last. Hoe ik mensen op straat zie lopen naar de moskee en weer terugkomen, lachen en anderen groeten. Ik heb dat 6 jaar niet gekend.


Ik ben ook gestopt met de gesprekken met mijn psycholoog en psychiater, het heeft geen zin dat praten. Ze zien nu ook in dat het uitzichtloos is en dat woorden als geduld en volhouden belachelijk zijn. Me psychiater zei het zelf vorige week, voor sommige mensen is er geen oplossing



Vandaag zegt mijn moeder weer, je weet toch dat Allah heel veel houd van de mensen die hij beproeft, kijk maar naar de profeten. Maar houdt Allah van mij als hij zoveel ellende over mij brengt, safi, het is genoeg, ik wil rust

23-12-2012, 10:55


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3982305

23-12-2012, 10:56
Zijn laatste reactie was vorig jaar



Na jaren van ellende, 6 jaar ellende en zoveel hoop en geduld, zoveel woorden dat Allah van mij houdt en het goed komt is nu alle hoop vervlogen.


Ik kan schreeuwen, huilen en kwaad zijn wat ik wil, maar het heeft allemaal geen zin meer. Uitgerekend tijdens el ied, de dag waarop ik opeens een heel ander soort pijn voelde, veel milder, boven me linkeroor, heb ik gisteren gelijk te horen gekregen dat ik 2 tumoren erbij heb en het nu uitzaait in me hersenen. Het einde is nu eindelijk dichtbij, ze hebben nu 100% opgegeven, ze zullen niks meer voor mij doen, niks meer. Omdat er in deze situatie nooit wat gedaan kan worden en nog nooit iemand overleefd heeft. Het is nu een kwestie van een aantal weken, het is gewoon voorbij


Ik weet niet of ik sterk kan zijn tot het einde, er blijft 1 vraag steeds door me hoofd gaan, Allah, waarom ik?



Ik wilde een kans, een kans om te kunnen leven en goed te doen voor zover ik dat niet deed, het kan namelijk altijd beter. Ik heb zoveel geleerd van de moeilijke periode en als ik een kans had gehad dan weet ik zeker dat ik een veel beter mens en moslim zou worden.


De pijn begint weer terug te komen en dat betekent dat ik misschien niet eens meer de kans heb om ook maar een uur pijnvrij te leven. Om normaal even buiten te lopen zonder pijn.


Ik accepteer alles, Allah heeft mij zoooooo hard beproeft, ik wil graag naar Hem toe. Ik ga er vanuit dat dit beter is voor mij, dat ik na mijn dood rust en geluk zal vinden. Ik zal Hem vragen waarom uitgerekend ik, waarom ik zolang gekweld moest worden, waarom ik geen kans heb gekregen, waarom waarom waarom waarom


Voordat de pijn te veel word sleep ik mezelf met ishaa gebed naar de moskee, alleen, ik wil alleen gaan, ik wil het gebed in de moskee doen en dan ga ik thuis liggen en wachten op de dood. Dat doe ik al 6 jaar maar nu is het dan echt afgelopen.



Dit is zo raar, ik dank iedereen voor zijn of haar reactie. Moge Allah jullie behoeden voor het kwaad.





assalamoe aleykum

23-12-2012, 11:02
Wat heftig..

23-12-2012, 11:05



Citaat door Sweetlove.:
Wat heftig..
Zijn verhaal is me altijd bijgebleven, kan je je het je voorstellen DAG en NACHT pijn die niet stopt, nooit.
Ik ben me zo van bewust geraakt van alle zegeningen die Allah ons heeft gegeven zonder dat we er bij stil staan-gezondheid, huis, kinderen etc- en zeg daar elke dat hamdoullilah op want niks is vanzelfsprekend als je ziet in welke situatie andere mensen soms zitten.
Hamdoullilah hla koul lhal!

23-12-2012, 11:05
ik heb hier geen woorden voor. Ben er stil van.

23-12-2012, 11:06
Ik hoop dat er toch iemand die hem persoonlijk kent/heeft gekend. Zoniet dan zou het fijn zijn als we allen dan een dua voor deze prachtige jongeman zouden doen!

23-12-2012, 11:07
Wat een beproeving, Moge Allah Sub7anah wa ta3alla hem genadig zijn.

als ik een normale hoofpijn heb dan word ik gek, geef mij alle pijn, maar geen hoofdpijn.

hij klinkt heel menselijk en sterk, 6 jaar lang, echt heel heftig miskien

23-12-2012, 11:16
Sub7anAllaah

23-12-2012, 11:25
Wat een beproeving. Moge Allah hem genadig zijn!

23-12-2012, 11:46
SubhanAllah. Moge Allah swt hem een plek in het paradijs geven. Allah 7ahmek.

23-12-2012, 11:47
Subhana'Allaah. Moge Alllaah hem genadigd zijn en belonen met jennat el firdaus. Wat een dappere, sterke man.. Non stop pijn, Allaahtief.

23-12-2012, 11:55


heel heftig. Ameen op alle ad3iyaa, moge Allah zijn graf veruimen hem beschermen tegen het helle vuur en Hem Zijn schaduw geven op yawm al qiyama, Ameen ya Rabb!!

23-12-2012, 11:59
Ik ben zo emotioneel van geworden. Ik had ook een neef die op zijn 20ste jaar ziek was geworden, 12 jaar heeft hij geleden meskien. Wij maakten zoveel dua voor zijn verlossing. Een halve jaar terug is hij overlijden Allah yerhamo.

23-12-2012, 12:01

Citaat door oemsarah:
Ik ben zo emotioneel van geworden. Ik had ook een neef die op zijn 20ste jaar ziek was geworden, 12 jaar heeft hij geleden meskien. Wij maakten zoveel dua voor zijn verlossing. Een halve jaar terug is hij overlijden Allah yerhamo.
Allah ie rhamoe en incha Allah heeft Allah hem een mooie plek in Jennah gegeven voor zijn geduld!

Pagina's : [1] 2 3 4