Bekijk volle/desktop versie : Mourinho maakt Real kapot. Casillas op de bank



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2012, 02:45
'Mourinho was showing his power' - Valdano
The Real Madrid boss controversially dropped Iker Casillas for the 3-2 loss to Malaga on Saturday, and the club legend has claimed that the Portuguese was stamping his authority

Dec 23, 2012 12:20:00 AM
By Enis Koylu

Former Real Madrid sporting director Jorge Valdano has claimed that Jose Mourinho dropped Iker Casillas for the 3-2 loss to Malaga as a means of stamping his authority.


The Portuguese coach is rumoured to have a bad relationship with the Spain skipper, and left him out of the starting line-up in favour of Antonio Adan for the trip to La Rosaleda, a move which ultimately backfired.

"Mourinho has a peculiar relationship with his squad but this is really upping the stakes," he told Cadena SER.

"This was a show of power; he was wielding his authority on a club legend."

Mourinho claimed that the decision was due to the impression Adan had made on him, but the Argentine feels the former Chelsea boss was punishing the team.

"I imagine it was a technical decision, that he trusted a lot in Adan's ability, because it doesn't make sense to bring disciplinary decisions into the starting line-up," he added.

"If you do that, you punish the team. It was a big decision and I imagine he had thought about it for a long time, even though I don't know the true reasons behind it."

23-12-2012, 02:46


Hoe the fuck durft hij de beste keeper aller tijden op de bank te laten en een onervaren amateur basisplaats te geven.
Casilla= boss all the way..

23-12-2012, 02:51
Gewoon opdonderen met die man. Mourinho doet zijn ding op korte termijn, daarna lukt het niet meer.

23-12-2012, 02:57

Citaat door RealBlood:
Gewoon opdonderen met die man. Mourinho doet zijn ding op korte termijn, daarna lukt het niet meer.
Wat een retard is ie... Casillas banken.. lekker voor zijn nederlaag tegen málaga

23-12-2012, 07:14


Tfooo ik lig er nog steeds wakker van ,portugezen d khra die kunnen oprotten !

23-12-2012, 12:38
Is toch belachelijk? Mourinho screwed up big time!

23-12-2012, 12:40
Mourinho is secret agent van Barca

[video=youtube;I88VYnpJUR0]http://www.youtube.com/watch?v=I88VYnpJUR0[/video]

23-12-2012, 13:38
Als Barca volger vind ik het schandalig dat hij Casillas op de bank zet..wat is dat voor een domme beslissing. De beste keerper ter wereld passeren? Hij is in 10 jaar tijd nooit voor een wedstrijd gepasseerd.

23-12-2012, 13:57
Hoe dan ook real blijft gewoon de beste!!!!

23-12-2012, 14:08
Onbegrijpelijk dat hij hem heel de wedstrijd op de bank heeft laten zitten... als hij zich nou ernstig had misdragen en dit een vorm van disciplineren was.. zou ik het toejuichen... maar er was niks gebeurd en nog wordt de beste keeper van het afgelopen decennium gepasseerd ..

23-12-2012, 14:49
Mou is niet professioneel. Hij mag je niet dan bank je, hoe goed je ook mag zijn..Real heeft de beste spelers samen met Barça en toch verliezen ze tegen matige clubjes..La liga is nu binnen ...

23-12-2012, 15:22
Maar kijk Casillas laat de laatste tijd best wel veel goals toe..

drm moeten ze nieuwe wereldkeeper halen

23-12-2012, 15:26



23-12-2012, 15:27
Altijd al een gare trainer gevonde,
Real is zou zo zie zo kampioen worden vorig jaar, met of zonder hem.
zijn successen zijn gewoon , op de juiste moment bij de juiste club zijn, en niet door zijn tatische shit ofzo.
lucky arrogante kwallkopje.
zelf als gert jan verbeek zijn avontuur bewandelde zou het zo gaan.

Hij maakt real zeker kapot, en omdat real zelf op eigen kracht veel wint, zien zij niet de onjuiste keuzes die hij vaak maakt.

23-12-2012, 15:27
Die actie komt bij mij echt over van "aangezien ik op korte termijn toch wordt ontslagen, wil ik nog één keer laten zien wie hier de baas is". Andere reden waarom hij Iker anders passeert weet ik niet, ook al heeft 'ie paar mindere momenten gehad. Is net alsof je Messi op bank laat, doe je ook niet tenzij hij zijn benen breekt.

Pagina's : [1] 2 3 4