Bekijk volle/desktop versie : Hennadag en zevende dag



22-12-2012, 23:41
Hoi dames,

Hebben jullie een aantal voorbeelden van jurken die ik kan aantrekken op mijn henna dag en de zevende dag?

Dankjewel!

22-12-2012, 23:46


---------------

23-12-2012, 00:12
////////////////////////

23-12-2012, 22:49
Ik ga insh`Allah binnenkort mijn jurken laten naaien. voor 7 dagen na de bruiloft. Ik dacht zelf aan mooie wit/goude jurk caftan.
En met mijn henna dag ben ik klaar. Ik doe een traditionele jurk aan tijdens de henna & een lebsa voor de foto`s.


24-12-2012, 00:12



Citaat door Pareltjee_:
Ik ga insh`Allah binnenkort mijn jurken laten naaien. voor 7 dagen na de bruiloft. Ik dacht zelf aan mooie wit/goude jurk caftan.
En met mijn henna dag ben ik klaar. Ik doe een traditionele jurk aan tijdens de henna & een lebsa voor de foto`s.


Ik ga morgen opzoek naar stoffen voor mij en mijn moeder. Hoop dat ik wat leuks vind voor ons

24-12-2012, 00:14
allah jekmeel belgeer inshallah


vrouwelijke anasheedband
locatie Rotterdam
tel 0684254519
dakkaa zonder toeters

24-12-2012, 01:08

Citaat door Pareltjee_:
Ik ga insh`Allah binnenkort mijn jurken laten naaien. voor 7 dagen na de bruiloft. Ik dacht zelf aan mooie wit/goude jurk caftan.
En met mijn henna dag ben ik klaar. Ik doe een traditionele jurk aan tijdens de henna & een lebsa voor de foto`s.



Ja, ik ben ook met alles klaar voor mijn henna dag, heb ook zo een traditionele lebsa met al die complete kleden, maar wil nog een lebsa laten maken.. En voor seb3i7em heb ik ook nog niks. Ik ga in de meivakantie naar Marokko en ben van plan om daar alles te laten naaien..Ik heb daarom wel een voorbeeld nodig haha

Citaat door RoseGarden:
Ik ga morgen opzoek naar stoffen voor mij en mijn moeder. Hoop dat ik wat leuks vind voor ons


Insha'Allaah!! Veel succes!

Citaat door rosala:
allah jekmeel belgeer inshallah


vrouwelijke anasheedband
locatie Rotterdam
tel 0684254519
dakkaa zonder toeters
U moet nog op mijn PM reageren! hihi