Bekijk volle/desktop versie : Afknappers.



22-12-2012, 20:56
-


Citaat:
De titel zegt het al!

Waar kan jij absoluut NIET tegen tijdens het lezen van een verhaal?

Ik bijvoorbeeld kap al meteen af als de spelling op niets trekt. Kan gewoon niet!

Verder heb ik het niet zo met verhalen die gaan over verkrachting en dergelijke
Néé, niets voor mij..

Ooh ja! Waargebeurde verhalen zijn ook niet mijn ding, maar dat is weer persoonlijk.

Dat was het denk ik zo een beetje (=
Zeg het eens.

23-12-2012, 13:00


Als de zinsopbouw klopt. Bijvoorbeeld; wanneer er geen punten , aanhalingstekens etc er bij staan.

23-12-2012, 16:19

Citaat door Tranen:
Als de zinsopbouw klopt. Bijvoorbeeld; wanneer er geen punten , aanhalingstekens etc er bij staan.
Helemaal mee eens!

23-12-2012, 16:25

Citaat door wasalaam:
Helemaal mee eens!
Wil je een verhaal beginnen? Of ben je benieuwd naar meningen. Sorry ben benieuwd haha

23-12-2012, 16:41


Ik vind in de eerste plaats dat ieder die moed heeft om iets van zichzelf te schrijven altijd positief, of het verhaal me nu aanspreekt of niet.
Mensen kunnen veel verschillende motieven hebben om een verhaal te delen.
Als er heel veel spelfouten in een verhaal zitten of in de opbouw, zou het meer passen om de schrijver wat feedback te geven, zodat deze met verbeterpunten aan de slag kan om te kunnen ontwikkelen in het schrijfniveau.

Dus als je op een verhaal afknapt, zou je de auteur meer van dienst zijn door gemeende opbouwende kritiek te geven, zo leren we van elkaar.

Ik vind het altijd wel een afknapper, als er aan een verhaal begonnen wordt wat niet afgemaakt wordt. Dat is jammer, daar zullen best oorzaken voor zijn, maar het is hier zo dat alles door elkaar staat en je eigenlijk aan het begin van een verhaal met moeite kunt vaststellen of het een afgerond of een lopend verhaal is waarin de schrijver actief is of dat het verhaal onafgemaakt dood is, omdat er soms toch in ge-upt wordt en als je dan na een paar pagina's van vervolgen er achter komt dat de overige 130 pagina's alleen maar ge-up is dan is dat heel irritant.

23-12-2012, 16:45

Citaat door Typetje:
Ik vind in de eerste plaats dat ieder die moed heeft om iets van zichzelf te schrijven altijd positief, of het verhaal me nu aanspreekt of niet.
Mensen kunnen veel verschillende motieven hebben om een verhaal te delen.
Als er heel veel spelfouten in een verhaal zitten of in de opbouw, zou het meer passen om de schrijver wat feedback te geven, zodat deze met verbeterpunten aan de slag kan om te kunnen ontwikkelen in het schrijfniveau.

Dus als je op een verhaal afknapt, zou je de auteur meer van dienst zijn door gemeende opbouwende kritiek te geven, zo leren we van elkaar.

Ik vind het altijd wel een afknapper, als er aan een verhaal begonnen wordt wat niet afgemaakt wordt. Dat is jammer, daar zullen best oorzaken voor zijn, maar het is hier zo dat alles door elkaar staat en je eigenlijk aan het begin van een verhaal met moeite kunt vaststellen of het een afgerond of een lopend verhaal is waarin de schrijver actief is of dat het verhaal onafgemaakt dood is, omdat er soms toch in ge-upt wordt en als je dan na een paar pagina's van vervolgen er achter komt dat de overige 130 pagina's alleen maar ge-up is dan is dat heel irritant.

ik ben het helemaaaaal met je meee eens

23-12-2012, 17:44

Citaat door Tranen:
Wil je een verhaal beginnen? Of ben je benieuwd naar meningen. Sorry ben benieuwd haha


Ik een verhaal beginnen? Néé, totaal niet. Dat laat ik aan jullie over. (=
Ben inderdaad gewoon benieuwd en wie weet hebben jullie (schrijvers) hier wel wat aan!


Citaat door Typetje:
Ik vind in de eerste plaats dat ieder die moed heeft om iets van zichzelf te schrijven altijd posit
ief, of het verhaal me nu aanspreekt of niet.
Mensen kunnen veel verschillende motieven hebben om een verhaal te delen.
Als er heel veel spelfouten in een verhaal zitten of in de opbouw, zou het meer passen om de schrijver wat feedback te geven, zodat deze met verbeterpunten aan de slag kan om te kunnen ontwikkelen in het schrijfniveau.

Dus als je op een verhaal afknapt, zou je de auteur meer van dienst zijn door gemeende opbouwende kritiek te geven, zo leren we van elkaar.

Ik vind het altijd wel een afknapper, als er aan een verhaal begonnen wordt wat niet afgemaakt wordt. Dat is jammer, daar zullen best oorzaken voor zijn, maar het is hier zo dat alles door elkaar staat en je eigenlijk aan het begin van een verhaal met moeite kunt vaststellen of het een afgerond of een lopend verhaal is waarin de schrijver actief is of dat het verhaal onafgemaakt dood is, omdat er soms toch in ge-upt wordt en als je dan na een paar pagina's van vervolgen er achter komt dat de overige 130 pagina's alleen maar ge-up is dan is dat heel irritant.
Wat betreft het feedback geven daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar ik kan me daar zo hard aan irriteren.
Was dan ook niet aanvallend bedoeld.

Verder over het ge-up, daar kan ik ook alleen maar van meespreken!
Bedoel ik begrijp dat het als schrijver leuk is deze te ontvangen maar om overdrijven is ook een vak.