Bekijk volle/desktop versie : Tamghaath dh ones/Lemraa ones...



22-12-2012, 20:55
[Volgens de oudere Marokkaanse vrouw ben je er één als je beschikt over zulke handen;


Citaat:
Handen die zonder pardon verbrand mogen worden door de oven, handen die een tachnift of kip uit de oven zo kunnen omdraaien zonder blik of blozen, handen waarbij de deeg zelfs vraagt om te stoppen met kneden, handen waarbij de messen het hebben opgegeven om wondjes te maken. Oe zied oe zied.
Ik heb volgens anderen chikie handen. And proud of it! ]

22-12-2012, 20:57



Citaat door DeJaagster:
[Volgens de oudere Marokkaanse vrouw ben je er één als je beschikt over zulke handen;



Handen die zonder pardon verbrand mogen worden door de oven, handen die een tachnift of kip uit de oven zo kunnen omdraaien zonder blik of blozen, handen waarbij de deeg zelfs vraagt om te stoppen met kneden, handen waarbij de messen het hebben opgegeven om wondjes te maken. Oe zied oe zied.
Ik heb volgens anderen chikie handen. And proud of it! ]
haha

22-12-2012, 21:00

Citaat door DeJaagster:
[Volgens de oudere Marokkaanse vrouw ben je er één als je beschikt over zulke handen;



Handen die zonder pardon verbrand mogen worden door de oven, handen die een tachnift of kip uit de oven zo kunnen omdraaien zonder blik of blozen, handen waarbij de deeg zelfs vraagt om te stoppen met kneden, handen waarbij de messen het hebben opgegeven om wondjes te maken. Oe zied oe zied.
Ik heb volgens anderen chikie handen. And proud of it! ]
Dan moet je echt wel tamghaath dh ones zijn

22-12-2012, 21:02



Mijn handen stinken naar ligiya, ben ik nu ook een tamghath dh ones?

22-12-2012, 21:03



Citaat door PleinSud:



Mijn handen stinken naar ligiya, ben ik nu ook een tamghath dh ones?
Dat ruikt echt vies

22-12-2012, 21:09

Citaat door BruidjeJuni2011:
Dan moet je echt wel tamghaath dh ones zijn

A wah.

22-12-2012, 21:11

Citaat door PleinSud:



Mijn handen stinken naar ligiya, ben ik nu ook een tamghath dh ones?

Chem dheym tamghaath dh ayez.