Bekijk volle/desktop versie : Moslims ruimen vuurwerkafval in Nunspeet op



Pagina's : [1] 2

22-12-2012, 18:01
De Ahmadiyyabeweging, de moslimgroepering die een moskee heeft in Nunspeet, gaat zich landelijk in diverse dorpen en steden inzetten om zwerfvuil en vuurwerkafval te ruimen na de jaarwisseling. In de gemeente Nunspeet gebeurt dit met zo'n tien personen.

Hierbij wordt met name het centrumgebied van Nunspeet onderhanden genomen. De gemeente Nunspeet ondersteunt deze actie met onder meer papierprikkers, handschoenen, plastic zakken, veiligheidshesjes, bezems en zorgt voor afvoer van de zwerfvuil en het vuurwerkafval.

http://www.destentor.nl/regio/nunspeet/moslims-ruimen-vuurwerkafval-in-nunspeet-op-1.3576852


22-12-2012, 18:04


Vergeet niet je brandveilige jelaba aan te trekken die dag.

22-12-2012, 18:27
hun liever dan ik! op vuurwerk wordt 21% btw geheven.
van dat geld kan je prima bedrijven inhuren die het opruimen. goed voor de bedrijven en voor hen die dan even een paar uur werk hebben. van dat geld gaan ze weer iets kopen wat weer goed is voor de winkel waar ze dat iets gaan kopen etc. etc.
kortom een domme actie van deze moslims. blijf lekker warm thuis!

22-12-2012, 19:14
Tfoe wat een dombo's ..ze gaan op hun knieën nog even en ze hebben ook blanke meesters!!

22-12-2012, 19:15


Vuurwerk opruimen doen jongeren als taakstraf

22-12-2012, 19:17

Citaat door _Dramaqueen_:
Vuurwerk opruimen doen jongeren als taakstraf
als mijn pa er aan mee deed dan ik hem persoonlijjk alle hoeken van de kamer laten zien.
slijmballen!!!

22-12-2012, 19:18

Citaat door bokitoo2:
als mijn pa er aan mee deed dan ik hem persoonlijjk alle hoeken van de kamer laten zien.
slijmballen!!!
Hey schatje innoe..

Echt he ...dit soort gasten verdienen een nekschot!

22-12-2012, 19:21

Citaat door Lucius:
De Ahmadiyyabeweging, de moslimgroepering die een moskee heeft in Nunspeet, gaat zich landelijk in diverse dorpen en steden inzetten om zwerfvuil en vuurwerkafval te ruimen na de jaarwisseling. In de gemeente Nunspeet gebeurt dit met zo'n tien personen.

Hierbij wordt met name het centrumgebied van Nunspeet onderhanden genomen. De gemeente Nunspeet ondersteunt deze actie met onder meer papierprikkers, handschoenen, plastic zakken, veiligheidshesjes, bezems en zorgt voor afvoer van de zwerfvuil en het vuurwerkafval.

http://www.destentor.nl/regio/nunspeet/moslims-ruimen-vuurwerkafval-in-nunspeet-op-1.3576852

Daar wil men dan een echte bom van gaan bouwen?






Grapje.

22-12-2012, 19:24
Globi..


Laat iedereen zijn eigen rotzooi opruimen!! andermans troep opruimen omdat ik moslim ben, nog even!

22-12-2012, 19:26

Citaat door _Dramaqueen_:
Globi..


Laat iedereen zijn eigen rotzooi opruimen!! andermans troep opruimen omdat ik moslim ben, nog even!
En dan kom je hier stofzuigen? Ik zie het verder ook niet. Shit ruimen mensen zelf maar op. Wel aardig bedoelt.

22-12-2012, 19:33
Ik denk niet dat deze moslims dit willen doen om hun 'blanke meesters' te gehoorzamen.

Ik vind het een mooie initiatief aangezien het een daad is die, vind ik, ware moslims kunnen doen uit solidariteit. Ik hoop dat ze nog andere activiteiten doen, bijvoorbeeld eten uitdelen aan armen en dergelijke. Is het niet onze taak om goed te (proberen) doen voor iedereen?

Het is te hopen dat de desbetreffende gemeente hen niet enkel steunt in deze actie, maar ook bij eventuele andere...

Respect voor deze beweging! Moge Allah swt hun belonen voor het goede dat zij doen.

22-12-2012, 19:37

Citaat door _Dramaqueen_:
Hey schatje innoe..

Echt he ...dit soort gasten verdienen een nekschot!
gaat goed al heb ik al genoeg van de winter.
ik keek naar een foto waarin ik aan een strand in de zon lag. en ineens dacht ik:welk afslag in mijn leven heb ik gemist waardoor ik nu vervloekt ben om een half jaar lang in dit shit klimaat te moeten leven??
en dan te bedenken dat er mensen zijn die vrijwillig in de ochtend rommel van anderen gaan opruimen.
bizzar

22-12-2012, 19:39



Citaat door bokitoo2:
gaat goed al heb ik al genoeg van de winter.
ik keek naar een foto waarin ik aan een strand in de zon lag. en ineens dacht ik:welk afslag in mijn leven heb ik gemist waardoor ik nu vervloekt ben om een half jaar lang in dit shit klimaat te moeten leven??
Een niet refundable ticket?

22-12-2012, 19:40

Citaat door Globi:
Een niet refundable ticket?
donder op met je ticket! en mijn werk dan?? en inkomen voor de rest van het jaar dan? regel je dat even voor me?

22-12-2012, 19:42

Citaat door bokitoo2:
donder op met je ticket! en mijn werk dan?? en inkomen voor de rest van het jaar dan? regel je dat even voor me?
Nee. Ik mag je wel Zover gaat het net niet.

Pagina's : [1] 2