Experience
cz direct. Is wel goede verzekering maar alles gaat via internet, vind dat erg onhandig en we hebben al veel problemen met ze gehad.
Doordat alles via internet gaat dus je acceptgiro's krijg je via hun site in een post vak.
Mijn man en ik hadden 4 maanden achterstand zonder enige weten geen brief thuis van herinnering niks.
Allemaal in hun postvak.
Tot we een deurwaarders brief thuis kregen
Nouuuu we schrokken ons rot. Alles betaald maar wel een klacht ervan gemaakt want dit was echt erg.
Ze hebben excuses aangeboden en zouden de kosten terug betalen wat de deurwaarders administratie kosten betreft.
Maar als we er geen klacht van hadden gemaakt via zo'n site hadden we niks!
Ze hadden ook de aanvullende verzekering ineens stop gezet.
Terwijl wij alles betaald hadden. Toen moesten we een aanvraag doen en maand wachten om de aanvullende verzekering terug te krijgen. Na een maand kwam een brief THUIS dat kan dan weer wel, dat er 11 euro niet betaald was dus we moeten opnieuw een aanvraag doen
We konden niet naar de tandarts niks nouuu echt een belachelijke maatschappij wil er echt snel vanaf ondanks dat ze alles goed geregeld hebben.
Vandaar dat we nu ook een verzekering zoeken waar ze gewoon de acceptgiro's thuis toesturen.