Bekijk volle/desktop versie : Zorgverzekering



Pagina's : [1] 2

22-12-2012, 11:54
De tijd dringt nu echt. Mijn man en ik willen een goedkopere zorgverkeraar.
Maar ook 1 die wel goed is.
Welke raden jullie aan? Want wil vandaag nog aanmelden.

22-12-2012, 13:51


Welke hebben jullie nu?

22-12-2012, 13:59
Experience


cz direct. Is wel goede verzekering maar alles gaat via internet, vind dat erg onhandig en we hebben al veel problemen met ze gehad.
Doordat alles via internet gaat dus je acceptgiro's krijg je via hun site in een post vak.
Mijn man en ik hadden 4 maanden achterstand zonder enige weten geen brief thuis van herinnering niks.
Allemaal in hun postvak.
Tot we een deurwaarders brief thuis kregen Nouuuu we schrokken ons rot. Alles betaald maar wel een klacht ervan gemaakt want dit was echt erg.

Ze hebben excuses aangeboden en zouden de kosten terug betalen wat de deurwaarders administratie kosten betreft.
Maar als we er geen klacht van hadden gemaakt via zo'n site hadden we niks!
Ze hadden ook de aanvullende verzekering ineens stop gezet.
Terwijl wij alles betaald hadden. Toen moesten we een aanvraag doen en maand wachten om de aanvullende verzekering terug te krijgen. Na een maand kwam een brief THUIS dat kan dan weer wel, dat er 11 euro niet betaald was dus we moeten opnieuw een aanvraag doen
We konden niet naar de tandarts niks nouuu echt een belachelijke maatschappij wil er echt snel vanaf ondanks dat ze alles goed geregeld hebben.
Vandaar dat we nu ook een verzekering zoeken waar ze gewoon de acceptgiro's thuis toesturen.

22-12-2012, 14:00
Ik heb gewoon Agis aanvullend en heb er nu tand extra bij gedaan

22-12-2012, 14:06


ik wil ook een andere tijd dringt, ik heb menzis maar als ik men hoor dat zij weinig betalen ik alleen 1550 euro voor een 3sterren pakket.
vind ik wel echt belachelijk voor een student.

22-12-2012, 14:14

Citaat door tila_marokkina:
ik wil ook een andere tijd dringt, ik heb menzis maar als ik men hoor dat zij weinig betalen ik alleen 1550 euro voor een 3sterren pakket.
vind ik wel echt belachelijk voor een student.
ik had vorige jaar menzis omdat het duurder werd ben ik naar cz gegaan was 110 euro ca met tandarts. Vond ik echt goed alleen ja enige nadeel dat dus alles via internet gaat

22-12-2012, 14:15

Citaat door trico20:
Ik heb gewoon Agis aanvullend en heb er nu tand extra bij gedaan
agis is zeker duur ? heb jij en je man samen als partners gedaan of ieder apart en ik hoef er alleen tandarts bij zegmaar
Hoeveel betalen jullie??

22-12-2012, 14:15

Citaat door _ilham:
ik had vorige jaar menzis omdat het duurder werd ben ik naar cz gegaan was 110 euro ca met tandarts. Vond ik echt goed alleen ja enige nadeel dat dus alles via internet gaat
pkeej nou hou me op de hoogte welke je neemt.
ik ga hier echt weg.

22-12-2012, 14:20

Citaat door tila_marokkina:
pkeej nou hou me op de hoogte welke je neemt.
ik ga hier echt weg.
hoeveel betaal je nu per maand??

22-12-2012, 14:22

Citaat door _ilham:
hoeveel betaal je nu per maand??
155 euro.
zonder extra tand verzekering ofsow.
dan zou ik op 160 nog wat zitten.

22-12-2012, 14:48

Citaat door _ilham:
Experience


cz direct. Is wel goede verzekering maar alles gaat via internet, vind dat erg onhandig en we hebben al veel problemen met ze gehad.
Doordat alles via internet gaat dus je acceptgiro's krijg je via hun site in een post vak.
Mijn man en ik hadden 4 maanden achterstand zonder enige weten geen brief thuis van herinnering niks.
Allemaal in hun postvak.
Tot we een deurwaarders brief thuis kregen Nouuuu we schrokken ons rot. Alles betaald maar wel een klacht ervan gemaakt want dit was echt erg.

Ze hebben excuses aangeboden en zouden de kosten terug betalen wat de deurwaarders administratie kosten betreft.
Maar als we er geen klacht van hadden gemaakt via zo'n site hadden we niks!
Ze hadden ook de aanvullende verzekering ineens stop gezet.
Terwijl wij alles betaald hadden. Toen moesten we een aanvraag doen en maand wachten om de aanvullende verzekering terug te krijgen. Na een maand kwam een brief THUIS dat kan dan weer wel, dat er 11 euro niet betaald was dus we moeten opnieuw een aanvraag doen
We konden niet naar de tandarts niks nouuu echt een belachelijke maatschappij wil er echt snel vanaf ondanks dat ze alles goed geregeld hebben.
Vandaar dat we nu ook een verzekering zoeken waar ze gewoon de acceptgiro's thuis toesturen.

Dit is toch je eigen schuld. Je kiest voor een internet verzekering omdat de kosten dan laag zijn maar bent laks om Postvak online te raadplegen.

Ik zit bij anderzorg en wordt ook online veel gedaan. Premie wordt automatisch geïncasseerd en voor eigen risico krijg ik wel acceptgiro thuis.

22-12-2012, 14:48
Jeh gierig om je eigen zorg gaan bezuiningen.
verkaasde marokkanen

22-12-2012, 14:52


Ik heb anderzorg met hoge eigen risico (€850,-) en aanvullende jong verzekering
Gaat mij € 87,- per maand kosten.

Ik maak veel gebruik van zorg wat uit de aanvullende verzekering vergoed wordt.

22-12-2012, 15:27
Heb ook Anderzorg.

22-12-2012, 15:32
Ilham wij gaan samen 320 betalen aan Agis aanvullende pakket met tand extra

Pagina's : [1] 2