Bekijk volle/desktop versie : Als ze de tijd terug konden draaien...



21-12-2012, 23:36
Zouden de gastarbeiders die hun gezinnnen eind jaren 70 over lieten komen het toch nog doen als ze de tijd konden draaien...

Ook niet als ze wisten dat ze datzelfde gezin 20 of 30 jaar later "kwijt" zouden raken...?

21-12-2012, 23:37


Jij bent op dreef. Waar zijn je grouppies?

21-12-2012, 23:47
vrijdag avond, en wat doet onze lelijke gast op dit hoekje..ja topic openen die totaal niet interessant zijn..

ga het nacht leven in sukkel misschien ontmoet je nog een leuke dame, want al deze dames zijn of getrouwd of gescheiden met tig kids

21-12-2012, 23:56

Citaat door hallallove:
Neem eens kijkje in Marokko en zeg me dan of je denkt dat de jeugd in Europa in marokko ooh zoveel beter terecht was gekomen? Mijn antwoord is alvast: NEE. Overal laat de saytaan zijn sporen achter.. hij beperkt zich niet tot bilad el kuffar.
Kijk naar sensuel bijv. Niemand wist dat het een Nadia gouden kooi zou worden 30 jaar later. De gastarbeiders hadden het beter bij Nlse vrouwen moeten houden in Nl (en eventueel klasse halfbloedjes verwekken) en hun gezinnen in Marokko blijven onderhouden...

22-12-2012, 00:04



Citaat door Sensuall:
vrijdag avond, en wat doet onze lelijke gast op dit hoekje..ja topic openen die totaal niet interessant zijn..

ga het nacht leven in sukkel misschien ontmoet je nog een leuke dame, want al deze dames zijn of getrouwd of gescheiden met tig kids
1-0 voor jou

22-12-2012, 00:05
Vergeet vooral jezelf niet!!met je kijk naar sensuall..kijk lekker eerst naar jezelf

21-01-2013, 00:26
Vond ik zelf een heel interessante onderwerp... Ok een beetje 'spottend' maar wel interessant.

21-01-2013, 02:19

Citaat:
hehe leef je nog.. luister eens.. pfff zeer apart. maar goed tijdens .... kwam ik deze topic van je tegen: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3602037 ik had je daarop gepunt, maar ok iig sinds een ... ben ik zeer geboeid door ot r
Maar wat heeft die topic met ottom r te maken? Jij volgt zeker 7ariem Soltan...

21-01-2013, 02:52
LOL ken zoveel oude mannetjes die hier nooit zouden komen, nu ze hun bloedeigen dochters met negers/en andere ongelovigen zien trouwen/flikflooien voor de deur, en hun zonen met ongelovigen zien samenwonen/leven zonder ooit maar 1 woordje over de islam te zeggen

ik voel met ze mee, ik voel hun leed, ze doen er echt goed aan om terug naar marokko te emigreren

21-01-2013, 02:57

Citaat door soraya2012:
LOL ken zoveel oude mannetjes die hier nooit zouden komen, nu ze hun bloedeigen dochters met negers/en andere ongelovigen zien trouwen/flikflooien voor de deur, en hun zonen met ongelovigen zien samenwonen/leven zonder ooit maar 1 woordje over de islam te zeggen

ik voel met ze mee, ik voel hun leed, ze doen er echt goed aan om terug naar marokko te emigreren
Jij raakt de kern van de zaak.

Wat lossen ze daar mee op?

21-01-2013, 16:16

Citaat door hallallove:
Toevallig, je eerstvolgende bezoek aan Marokko eerst je oogkleppen af doen voordat je het vliegtuig uitstapt, ok?
Waarom? Is het in Marokko erger, bedoel jij?

23-04-2014, 19:20
Maar helaas kunnen we noch ze de tijd draaien...