Bekijk volle/desktop versie : Merkkleding!!!



Pagina's : [1] 2

24-01-2003, 22:37
De laatste tijd hoor je van alle kanten Prada, Prada en nog een Prada....


Wat hebben de Mocro's tegenwoordig met merkkleding?! Is het zo belangrijk om merkkleding te dragen om erbij te horen?! Of is het ergens anders nuttig voor?
Ik vind het nogal geldverspilling om schoenen te kopen voor 300 euro als je ze maar een seizoen aandoen Daar koop ik liever 3 paar schoenen voor

Wie van jullie is het met me eens? Of totaal oneens...
Draag jij ook merkkleding of draag je meer normale kleren???

LET ME KNOW!!
xx SouSou xx

24-01-2003, 22:38


.................

24-01-2003, 22:40
Je vond donkey toch zo moeilijk??

24-01-2003, 22:40

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
De laatste tijd hoor je van alle kanten Prada, Prada en nog een Prada....


Wat hebben de Mocro's tegenwoordig met merkkleding?! Is het zo belangrijk om merkkleding te dragen om erbij te horen?! Of is het ergens anders nuttig voor?
Ik vind het nogal geldverspilling om schoenen te kopen voor 300 euro als je ze maar een seizoen aandoen Daar koop ik liever 3 paar schoenen voor

Wie van jullie is het met me eens? Of totaal oneens...
Draag jij ook merkkleding of draag je meer normale kleren???

LET ME KNOW!!
xx SouSou xx
Ik ben het totaal met je eensIk draag ook wel graag merkkledij maar ik ga daar zeker niet in overdrijven...Bij mij gaat het vooral om de kwaliteit van de kledij en niet omdat er in kleine letters een merknaam opstaat...En daarbij:meestal staan die merknamen aan de binnenkant dus wat voor nut heeft het? Ik draag en koop wat ik wil...Maar meestal verkies ik de gewone trendy kledij.... Dus simpel....

24-01-2003, 22:44



Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
De laatste tijd hoor je van alle kanten Prada, Prada en nog een Prada....


Wat hebben de Mocro's tegenwoordig met merkkleding?! Is het zo belangrijk om merkkleding te dragen om erbij te horen?! Of is het ergens anders nuttig voor?
Ik vind het nogal geldverspilling om schoenen te kopen voor 300 euro als je ze maar een seizoen aandoen Daar koop ik liever 3 paar schoenen voor

Wie van jullie is het met me eens? Of totaal oneens...
Draag jij ook merkkleding of draag je meer normale kleren???

LET ME KNOW!!
xx SouSou xx
Ja je hebt wel gelijk. Maar kijk Pradaz hebben Marokkanen al heel lang al gedragen ik vind het ook wel bij hun staan als ze het kunnen betalen ewa leuk maar over het algemeen vind ik Prada niet echt mooie schoenen voor meisjes ze hebben wel af en toe wat leuke modelletjes. Op het eerste gezicht lijken damespradaz erg op die van heren pas als je goed kijkt zie je het verschil. Maarja ik heb in mijn hele leven maar een x echt mooie Pradaz gezien en die heb ik nu maar de rest ziet er niet uit. Geef mij ook maar 3 paar andere schoenen goed gezegd !!
~xXXx~

24-01-2003, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door Junkie4Life
Dit is weer een van die oh zo oppervlakkige topics, die ik hier de hele dag zie
Dan ga je tog wegggggggggg.................














Ik draag zoals merk en merkloosjes als het maar leuk is!!!

maar me schoenen!!........als ze maar mooi en leuk is!!..dat hoef ik echt niet gemerkt te hebben hoor.

okee als jullie weten wat ik draaag....dan nodig ik je uit in me kasstie

24-01-2003, 23:02
Salaam,

even reageren op het feit dat Prada zo duur is...
als je geld voor hebt tjaa leuk en aardig allemaal als ze aan hebt hoor

maarruh hoe meer dure kleding je aan heb hoe bloot jezelf gaat voelen

kennen jullie dat gevoel?? als zeg maar dure kleren aan hebt en je loopt ergens lang hoe bloot je eigenlijk voelt.

En ja okeej je hebt prada aan..dan WAT??

maar leuk en mooi allemaal maar stelt echt niets voor hoor
als je aan geld en dure dingen alleen maar gaat denken of eralleen maar voor werkt..ben je verkeerd en dom bezig hoor..materialistisch..

als je zo bent,haal je het niet in het leven!!! en kijk maar om je heen...
maar toch iedereen wil dure kleding aan en iedereen wil stoer lopen en dat em tof gaan vinden of ja hij hoort erook bij dit en dat

of wat je ook vaak ziet he..(sommige) hebben ze dure kleding aan
niet eens cent in zijn zak whaha iwa ja het kan he

walakin prada aan..dan wat? ben je dan moeilijk? kleding maakt je niet een man hoor!!!

Ou soukran :P
beslemma (K)

24-01-2003, 23:05
ooit weleens gehoord van : prada's stelen van je zus ..

24-01-2003, 23:10

Citaat:
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil
Salaam,

En ja okeej je hebt prada aan..dan WAT??

maar leuk en mooi allemaal maar stelt echt niets voor hoor
als je aan geld en dure dingen alleen maar gaat denken of eralleen maar voor werkt..ben je verkeerd en dom bezig hoor..materialistisch..

als je zo bent,haal je het niet in het leven!!! en kijk maar om je heen...
maar toch iedereen wil dure kleding aan en iedereen wil stoer lopen en dat em tof gaan vinden of ja hij hoort erook bij dit en dat

[B]of wat je ook vaak ziet he..(sommige) hebben ze dure kleding aan
niet eens cent in zijn zak whaha iwa ja het kan he

walakin prada aan..dan wat? ben je dan moeilijk? kleding maakt je niet een man hoor!!!

Ou soukran :P
beslemma (K) [/B]
Walahila je haalt me de woorden uit me mond. r.e.s.p.e.c.t a goya !!

24-01-2003, 23:15

Citaat:
Origineel gepost door RealCasawia
Walahila je haalt me de woorden uit me mond. r.e.s.p.e.c.t a goya !!
thxn...(K) bint darbida yek?..iwa marhbabiek


24-01-2003, 23:19

Citaat:
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil
thxn...(K) bint darbida yek?..iwa marhbabiek

Your welcome !! Allah'ie berek fik

24-01-2003, 23:23
Merkkleding:
Merkkleding geven zeker een toegevoegde waarde. Maar wat heb je aan merkkleding als je geen cent op zak hebt. Wat ga je doen als je die mooie merkkleding niet kan betalen? Hoereren of stelen? Is dit de oplossing? Wat je vaak ziet is dat er veel marokkaanse meisjes en jongens dure kleding dragen. Kleding maken de man dat is waar. Maar je vraagt je soms af waar doen ze het van? Als je het mij vraagt zijn er niet veel makro die echt zonder shit aan die merkkleding komen. Dit vind ik wel jammer. Als ik het kan betalen dan koop ik het anders niet.
Als je het kan veroorloven waarom niet?

24-01-2003, 23:37


..::Ik denk zo jah als ik iets zie en ik vind het leuk dan koop ik het...snapte ook al zijn die schoenen dan 300,00 euro::..

..::jah zo als iemand net al zei::..
>>Kleren maken de man<<

24-01-2003, 23:46

Citaat:
Origineel gepost door mocroqueen
..::jah zo als iemand net al zei::..
>>Kleren maken de man<< [/B]
Bull Shittttttt dan is wat ik je nu ga zeggen,

Dus jou pa heeft raffaello`s , of alleen maar versace aan? alleen maar topmerken aan yek?? want hij is een man..die het hele gezin moet verzorgen is toch waar??

en als je pa geen merkkleding draagt , is het dan opeens geen MAN meer??...

okeej je hebt hele dure kleding aan okeej? en je wilt graag werk toch> maar je kan niet eens normaal nederlands spreken of een brief schrijven tjaa waar en wie wilt je aan nemen ??

ik bedoel maar..kleding maakt je geen MAN....

snapje me een beetje??

beslemma (K)

25-01-2003, 00:05
Bullshit.............

Een jaar of 4 geleden wist geen enkele marokkaan wat Prada is, een enkeling uitgezonderd.

De Hype begon in Amsterdam waar oa. Shoebaloo de rechten heeft en de schoenen verkocht.

Aan het begin werden de schoenen alleen gekocht door de kenners.
Maar na verloop van tijd gingen ze als een warme broodjes over de toonbank en natuurlijk de stereotyp marokkaan kon ook niet achterblijven en al gauw werden de schoenen een statussymbool.

Wat ik zeggen wil is dat de meeste marokkanen gewoon meelopers zijn.
Ze weten zelf niet eens waarom ze die schoenen kopen....ja omdat achmed, mo, en rachid ze ook hebben!
Met andere woorden hun smaak word toch door hun omgeving bepaalt, dat is toch te gek voor woorden.' En als ze het niet kunnen betalen gaan ze wel een paar laptops stelen etc....

Dit is Prada onwaardig, je ziet er iedereen meelopen van vakkevuller tot xxxxxx, terwijl het een exclusief merk is in de modewereld.

Ik vind merkkleding moet kunnen maar niet ten kosten van alles....ja ik heb ook een garderobe gevuld met italiaans design..maar Prada nee, dat zijn klote schoenen geef mij maar Gucci of J.p. Tods..dat zijn pas schoenen.
En daar loopt bijna niemand mee!
Ciao!

Pagina's : [1] 2