Bekijk volle/desktop versie : Ophef in Algerije om man die hand kust van Franse president



21-12-2012, 15:23
Een foto heeft in Algerije woedende reacties gewekt.





De Franse president François Hollande was afgelopen week op werkbezoek in Algerije en daar waren sommigen maar al te blij mee. Tijdens een wandeling langs de massa Algerijnen die hun president kwamen toejuichen gebeurde er iets opmerkelijks. Toen Hollande een Algerijn een hand gaf boog hij voorover om de hand van de president van een kus te voorzien.

Normaliter is het in de Arabische cultuur een gewoonte om de hand van je ouders of grootouders te kussen uit respect. In Marokko zien we bijvoorbeeld vaak dat ambtenaren of de Marokkaanse bevolking de hand van Mohammed VI kust. Maar de hand van een Franse president kussen ging voor veel critici te ver.

Ook de president moet het in de media en social media ontgelden omdat hij het liet gebeuren en in zijn nopjes leek te zijn met de verkregen handkus.

21-12-2012, 15:53


Francois Hollande zn oma is begraven in algerije.

Ik denk dat het gephotoshopt of hij is harki os hij zag hem als zijn kleine zoon.

Anders is zn hoofd deraf hahahaha.

Handje kussen is verboden daar hahahaha..


21-12-2012, 16:24
die gasten krijgen betaald net als in marokko om langs de weg te jubelen die arme man zag een hand en kuste het wist hij veel wie het was


21-12-2012, 17:13
Ewa ja, arabieren eh. Wat ga je eraan doen? Het zit in hun bloed om voor je leven te slijmen. Ik vind het al knap dat hij niet zijn ballen heeft gelikt . Dat is normaal voor hun...


21-12-2012, 18:55


boutflika deed dat ook paar jaar geleden


21-12-2012, 22:33
Chou7@.com die Algerijnen zijn konfelikkers van fransen omdat de helft franse opa heeft


22-12-2012, 12:07
A rifmaffia mongool. Alsof jij zo kan zien dat het een arabier is. Beetje meer respect als je algemeen over arabieren praat. Onze profeet was ook een arabier. Lah yemasagh biek.


22-12-2012, 12:31
Wie zegt dat het arabier is of amazight.?
Wie zegt dat het agerijn is of marokaan of egyptenaar of ssyrier dat weten we niet.!

Het was bij grens van oujda wonnen ook veel marokannen daar.

Want ik ken die algerijnenhandje kussen doen ze nooit, ze lachen juist Mo6 slaven altijd.!

Hahaahahah... Maar een ding is zeker hij komt ni uit mijn stad Nador.. Hahaha


22-12-2012, 13:29
Ze kruipen nog steeds voor Parijs domme landverraders aan de ene kant kussen ze hun baasjes hand en aan de andere kant gebruiken ze hun eigen handen om te stelen en te onderdrukken.