Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : party haarlem!!

Pagina's : [1] 2 3

RIFFICOBRA
24-01-2003, 22:48

Ewa wie was vandaag 24-1 ook op het feest in stadscafe..het was zeker wel leukk :D aleen erg warmm :rolleyes: ... :zwaai:

Angeltje
25-01-2003, 00:11
hahaha ja inderdaad, ik was er ook, en heb echt een recor aantal gevechten gezien vandaag!!

RIFFICOBRA
25-01-2003, 00:56
ik heb geen 1 gevecht gezien :confused: maarja dat is maar beter zo dat verpest alleen maar de mood :boogie:

rifichica19
25-01-2003, 01:12
een vraagje aan de dames, wie vonden jullie tijdens het feest in haarlem de opvallendste jongen???? En voor de jongens wie vonden jullie het opvallendste meisje???? :confused: Ben gewoon nieuwsgierig ernaar???? :D Maar verder ik vond het echt een leuke feest!!! Heb genoten... ;) :D :D

RIFFICOBRA
25-01-2003, 01:53

het opvalendste meisje was het meisje met dat blonde afroachtige haar egt niet mooi maarja kennelijk dachten anderen daar anders over :rolleyes: en ik was zeker niet de opvallendste want ik was in het zwart :p

woman206
25-01-2003, 10:31
ik was er ook en ik vond toch het opvallendste dat meisje met dat witte haltertopje en die zwarte bh sooooooooooooooo dat was wollah echt een ongelooflijke triest :schrik2: geval echt erg goedkoop moet ik zeggen maar ja is haar keus dusse who cares :rolleyes:

angel20
25-01-2003, 12:28
Ja inderdaad erg triest en ik moet zeggen dat dat meisje met die afro hair ook erg "goedkoop"bij liep, maar ach die loopt er elk feest zo bij ... Maar het was erg gezellig alleen een beetje tedruk en tewarm. :zwaai: :zwaai:

rifichica19
25-01-2003, 12:40
Meiden ik had gezegt de opvallendste JONGEN hahaha niet het meisje dat laten we aan de jongens over oke.... Ik vond 2 jongens wel opvallend..dat was eentje met een marokkaanse vlag en 1 jongen die echt met veel vrienden was...en hun waren ook betrokken bij een vechtpartij... Maar dames de opvallendste JONGEN aub... Thallah

Angeltje
25-01-2003, 13:36
euh... poe moeilijke vraag... opvallendste jongen??? euh.... ja eentje die hele tijd ze3ma achter de dames ging dansen zonder dat ze het merken.... is hem niet echt gelukt vindt ik... want daar was ie te dronken voor.... ik zelf had mijn bijnaam op mijn truitje staan :D Ciaoooo

Angeltje
25-01-2003, 13:38
Origineel gepost door angel20 Ja inderdaad erg triest en ik moet zeggen dat dat meisje met die afro hair ook erg "goedkoop"bij liep, maar ach die loopt er elk feest zo bij ... Maar het was erg gezellig alleen een beetje tedruk en tewarm. :zwaai: :zwaai: Hhahaha zusie!! AFRO STYL!! Zij is daar standaard!! en nog goedkoop ook!!

Angeltje
25-01-2003, 13:39
Origineel gepost door RIFFICOBRA ik heb geen 1 gevecht gezien :confused: maarja dat is maar beter zo dat verpest alleen maar de mood :boogie: Dan was je vast en zeker te druk bezig met dansen :boogie: :D Maar er waren een stuk of 3 gevechten, jongens onder elkaar, en daarna nog een meid die met een jongen ging vechten...

angel20
25-01-2003, 14:55
Origineel gepost door ANGEL18 euh... poe moeilijke vraag... opvallendste jongen??? euh.... ja eentje die hele tijd ze3ma achter de dames ging dansen zonder dat ze het merken.... is hem niet echt gelukt vindt ik... want daar was ie te dronken voor.... ik zelf had mijn bijnaam op mijn truitje staan :D Ciaoooo Ik sluit me aan bij me zusje, maar he angie hij was wel over actief en die andere die er bij elke feest is was, sofian geloof ik die was weer zoals gewoonlijk heel erg opvallend... KOM OP JONGENS MEER OPVALLENDER GRAAG!!!!!!!!!!

rifichica19
25-01-2003, 15:31

mijn vriendinnen vonden daar een jongen met een hoed ofzo en een witte truitje opvallend ...hij is ook degene die ik bedoelde met veel vrienden.. maar het was gelukkig heeeeeel gezellig of niet meiden.. Op naar het volgende feest!! :D Beslamaaaaa

RIFFICOBRA
25-01-2003, 17:49
ja heh die gozer was gekk haha die meiden zo raar naar hem kijken ..ik vond em wel grappig maar dat meisje met het witte topje was ook wel opvallend za3ma ze is mooi hahaha :zwaai:

RIFFICOBRA
26-01-2003, 14:22
:lol: :lol: :lol: :lol: :stout:

Pagina's : [1] 2 3