Bekijk volle/desktop versie : party haarlem!!



Pagina's : 1 2 [3]

30-01-2003, 15:32
Safira007 wat deed jij daar je wilt toch niet zeggen dat je daar zonder reden was. Zij maakt er tenminste gebruik van ja, het is een feest en op een feest dans je meestal of niet dan?? En je kreeg vast geen aandacht daarom ging je maar op haar letten en van dromen dat je zelf ook zo goed kan dansen en dat jij dan al die aandacht kreeg, maar daar kan je nog langg over dromen. Je moet de volgende keeer weer goed kijken als ze er is en voglens mij werd je er zelfff geil van hahahahah

30-01-2003, 15:39


fouad akash tha ajamshoem

30-01-2003, 21:41
er zijn 10.000 wachtende voor u.
De verbinding wordt nu verbroken....

31-01-2003, 19:57
halloooooooooo was ik jullie niet opgevallen dan ?????
ik had een donkerblauwe spijkerbroek aan een zwart truitje zwart witte sneackers een zwart buikdansriempje

31-01-2003, 20:03


iedergeval mensen die me hebben herkend en nog wel een keer willen lachen ofzo...mail me even prive...omdat ik namelijk weg ga hier..aaight !

31-01-2003, 21:25

Citaat:
Origineel gepost door sherine
halloooooooooo was ik jullie niet opgevallen dan ?????
ik had een donkerblauwe spijkerbroek aan een zwart truitje zwart witte sneackers een zwart buikdansriempje
Nou zeg!!!!!!

en je bent me niet eens komen groeten!!!

31-01-2003, 23:51
meisjes serieus..hoe kon ik cker weten dat jij het was dan ???
ik zag wel een meisje met angel truitje en die had het veel te druk
volgende keer cker weten ok !! maar dan weet je waarscheinlijk wel hoe ik eruit zie ...

31-01-2003, 23:58
kinderpartys ...hebben jullie nog koeken gehapt en bellen geblazen?

01-02-2003, 10:52

Citaat:
Origineel gepost door sherine
meisjes serieus..hoe kon ik cker weten dat jij het was dan ???
ik zag wel een meisje met angel truitje en die had het veel te druk
volgende keer cker weten ok !! maar dan weet je waarscheinlijk wel hoe ik eruit zie ...
Nou door naar me toe te komen zou je het zeker weten.
Nou voor zo ver ik weet was ik de enige met een angel truitje. Maar geef niet hoor, volgende keer beter...

p.s. ik weet nog steeds niet hoe je eruit ziet

Pagina's : 1 2 [3]