Bekijk volle/desktop versie : ben ik nu zwanger of niet



Pagina's : [1] 2

20-12-2012, 02:35
ik wil heel graag zwanger worden 7 maanden ben ik gestopt met de pil.
en nu ben ik 5dagen overtijd en heb 2 zwangerschapstest gedaan maar NEGATIEF
ik d8 echt dat ik zwanger was voor de test, nu ben ik aant twijfelen

20-12-2012, 09:02


die test zijn niet altijd betrouwbaar, maar een bloedonderzoek is wel 100 procent zzeker

20-12-2012, 10:05
Nog niet ongesteld?? Zou kruitvat testbdoen 2 vr 5 euro geeft altijd goeie uitslag.

20-12-2012, 10:33
Wacht even in mijn glazen bol kijken...

20-12-2012, 10:37


Salam,

Het zit niet altijd gelijk in je urine dat hormoon, dus het beste is een bloedtest want als je zwanger bent zitten de hormonen 100% al in je bloed. Dus even langs de huisarts gaan en een bloedtest doen is het beste.

20-12-2012, 11:23

Citaat door bazoeteke:
ik wil heel graag zwanger worden 7 maanden ben ik gestopt met de pil.
en nu ben ik 5dagen overtijd en heb 2 zwangerschapstest gedaan maar NEGATIEF
ik d8 echt dat ik zwanger was voor de test, nu ben ik aant twijfelen
Zonde van de centen hoor als je iedere maand testen gaat kopen. Je merkt het als het goed is vanzelf als je zwanger bent, een bepaalde verandering in je lichaam. Hou je vruchtbare dagen in de gaten en ga rond die tijd iedere dag (/nacht ) aan het werk. Niet gelijk opstaan erna, laat die zwemmertjes hun werk doen

Je moet er niet geobsedeerd door raken, het komt vanzelf incha Allah! Geniet ervan dat je onbezorgd gemeenschap kan hebben zonder naar voorbehoedsmiddelen hoeft te grijpen of moet controleren of je kindje wel echt diep slaapt , het is zonde als je van die intieme momenten een verplichting voor jezelf gaat maken. Just enjoy those moments, een kindje komt vanzelf wel incha Allah.

20-12-2012, 12:44

Citaat door Ilovecartman:
Nog niet ongesteld?? Zou kruitvat testbdoen 2 vr 5 euro geeft altijd goeie uitslag.
normaal ga ik naar de apotheek voor mijn test maar deze keer heb ik die van kruitvad gekocht 2 in 1
maar was beide negatief

20-12-2012, 12:48
moet ik eerst een afspraak maken bij de huisarts of kan ik ineens een afspaak maken voor een bloedonderzoek

20-12-2012, 12:56

Citaat door QueenBee:
Zonde van de centen hoor als je iedere maand testen gaat kopen. Je merkt het als het goed is vanzelf als je zwanger bent, een bepaalde verandering in je lichaam. Hou je vruchtbare dagen in de gaten en ga rond die tijd iedere dag (/nacht ) aan het werk. Niet gelijk opstaan erna, laat die zwemmertjes hun werk doen

Je moet er niet geobsedeerd door raken, het komt vanzelf incha Allah! Geniet ervan dat je onbezorgd gemeenschap kan hebben zonder naar voorbehoedsmiddelen hoeft te grijpen of moet controleren of je kindje wel echt diep slaapt , het is zonde als je van die intieme momenten een verplichting voor jezelf gaat maken. Just enjoy those moments, een kindje komt vanzelf wel incha Allah.
het is indderdaad zonde van de centen. de eerste 5 maanden was ik echt wel geobsedeerd maar daarna
heb ik uitgemaakt dat het wel komt met de wil van allah inschallah
en bedankt

20-12-2012, 13:50
Die van kruidvat 2 voor 5 zijn best gevoelig en testen al paar dagen voor menstruatie positief maar iedereen is anders inshallah ben je zwanger

20-12-2012, 15:22
Je bent 5 dagen overtijd dat zijn best wel een paar dagen te laat hoor.. is je ongesteldheid onregelmatig ? Ik testte in het begin ook negatief en toen was ik 2 a 3 dagen overtijd en toen week erna weer eentje gedaan clearblue en die was gewoon positief! Blijkbaar had mijn lichaam nog niet genoeg van het HCG hormoon aangemaakt dus dit kan ook bij jou het geval zijn! Met de wil van Allah swt word je insha allah gauw zwanger als je dat nu niet bent..

Ben je nog steeds overtijd ?

Succes komt helemaal goed insha allah!

20-12-2012, 15:24

Citaat door Healty_Fit:
Wacht even in mijn glazen bol kijken...

20-12-2012, 15:39


[QUOTE=mam2012;112283132]Je bent 5 dagen overtijd dat zijn best wel een paar dagen te laat hoor.. is je ongesteldheid onregelmatig ? Ik testte in het begin ook negatief en toen was ik 2 a 3 dagen overtijd en toen week erna weer eentje gedaan clearblue en die was gewoon positief! Blijkbaar had mijn lichaam nog niet genoeg van het HCG hormoon aangemaakt dus dit kan ook bij jou het geval zijn! Met de wil van Allah swt word je insha allah gauw zwanger als je dat nu niet bent..

Ben je nog steeds overtijd ?

ja ik ben nog steeds overtjd
mijn ongesteldheid is altijd regelmatig. moet ik nu een andere test gebruiken of gewoon bloedtesten maar dan kan ik pas
vanaf maandag maar ik kan niet zolang wachten.

welke test kan ik het best gebruiken

en bedankt

20-12-2012, 15:42

Citaat door mam2012:
Je bent 5 dagen overtijd dat zijn best wel een paar dagen te laat hoor.. is je ongesteldheid onregelmatig ? Ik testte in het begin ook negatief en toen was ik 2 a 3 dagen overtijd en toen week erna weer eentje gedaan clearblue en die was gewoon positief! Blijkbaar had mijn lichaam nog niet genoeg van het HCG hormoon aangemaakt dus dit kan ook bij jou het geval zijn! Met de wil van Allah swt word je insha allah gauw zwanger als je dat nu niet bent..

Ben je nog steeds overtijd ?

Succes komt helemaal goed insha allah!
ja ik ben nog steeds overtjd
mijn ongesteldheid is altijd regelmatig. moet ik nu een andere test gebruiken of gewoon bloedtesten maar dan kan ik pas
vanaf maandag maar ik kan niet zolang wachten.

welke test kan ik het best gebruiken

en bedankt

21-12-2012, 14:48

Citaat door bazoeteke:
ja ik ben nog steeds overtjd
mijn ongesteldheid is altijd regelmatig. moet ik nu een andere test gebruiken of gewoon bloedtesten maar dan kan ik pas
vanaf maandag maar ik kan niet zolang wachten.

welke test kan ik het best gebruiken

en bedankt
Salaam zo je bent nog steeds overtijd voor mij zegt dat al genoeg denk echt dat je insha allah zwanger bent.. vooral als je menstruatie regelmatig is. Ik heb clearblue met indicator gebruikt zou die gewoon kopen of de kruidvat testen 2 voor 5 euro die pikken ook wel best snel het hcg hormoon op..

Hou ons op de hoogte elgair insha allah!

X

Pagina's : [1] 2