Bekijk volle/desktop versie : ~~>Women United<~~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-12-2012, 22:41



Hi Girls,

We zijn weer toe aan ons eigen kletshoekje waar we het weer kunnen hebben over alles en niets!

Welkom allemaal en make u'rself at home!




Xxx, Jules.

19-12-2012, 22:42


Ik heb mijn glas kaneelthee.. dekentje over m'n koude benen & wacht tot je me een koekje aanbiedt..

19-12-2012, 22:43
ik heb idd water opgezet

Eindelijk thuis

19-12-2012, 22:44
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jeans gekocht (die ik ook daadwerkelijk hou).

19-12-2012, 22:44


Salaam

Heb een glasje thee en ben bezig met dingen voor mijn werk voor morgen

Pff wordt laat vandaag

19-12-2012, 22:45

Citaat door Meid..:
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jeans gekocht (die ik ook daadwerkelijk hou).
Watvoor?
Waar?
Hoe wil hem aan?

19-12-2012, 22:45
Jules, i miss you...

En Rach...

19-12-2012, 22:46

Citaat door Cashmere:
Ik heb mijn glas kaneelthee.. dekentje over m'n koude benen & wacht tot je me een koekje aanbiedt..


Lekker! Ik ga ook thee zetten... Mijn dekentje en ik zijn aan elkaar vast gelijmd...heb je zo'n deken met mouwen erin enzo? :hah:


Citaat door tooto7moe:
ik heb idd water opgezet

Eindelijk thuis


Ja, ons plekje he hadden we weer ff nodig!


Citaat door Meid..:
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jeans gekocht (die ik ook daadwerkelijk hou).
Hahaha welk model! Hoe gaat het trouwens met regime?

19-12-2012, 22:47

Citaat door Sasylia:
Salaam

Heb een glasje thee en ben bezig met dingen voor mijn werk voor morgen

Pff wordt laat vandaag


Stel jezelf eens voor... Jou ken ik nog niet

Citaat door ImeneBella:
Jules, i miss you...

En Rach...
Hey Imene!

I miss you too! Jij zat volgens mij steeds in topics waar ik niet zat, ik zie je nog zelden hangen hier... Alles goed?

19-12-2012, 22:48

Citaat door Meid..:
Ik heb vandaag voor de tweede keer in mijn leven een jeans gekocht (die ik ook daadwerkelijk hou).
nice
mabrouk

19-12-2012, 22:48

Citaat door Sasylia:
Watvoor?
Waar?
Hoe wil hem aan?
- Een hele donkerblauwe met een lichte strecht erin. Geen skinny, maar ook geen wijde pijpen.
- Souk, ik had een nieuwe winterlegging nodig voor onder abaya en kon niets vinden. Alleen datte, dus toen moest het maar. Maar deze zit dus gewoon lekker, voelde me net kapotmooi voor de spiegel.
- Gewoon voor onder abayaat en thuis als ik zo'n jeansmood heb. Nu kan ik jeansmoods hebben jwz.

19-12-2012, 22:49


Nee.. dat zijn van die rare dingen..
Wat voor theetje gaat het worden?

19-12-2012, 22:49



Citaat door Jules:

Hey Imene!

I miss you too! Jij zat volgens mij steeds in topics waar ik niet zat, ik zie je nog zelden hangen hier... Alles goed?
Ik mis gewoon onze eigen topic hier.
Alhamdoelilah! En met jou, dear? We moeten beetje blijkletsen!

19-12-2012, 22:49

Citaat door Jules:
Lekker! Ik ga ook thee zetten... Mijn dekentje en ik zijn aan elkaar vast gelijmd...heb je zo'n deken met mouwen erin enzo? :hah:



Ja, ons plekje he hadden we weer ff nodig!



Hahaha welk model! Hoe gaat het trouwens met regime?
is geen skinny, maar heeft ook geen wijduiteenlopende pijpen. Maar boven zit ie strakjes en dan vanaf de knie loopt het recht.

goed, ben bijna van mijn lovehandle af man! Zo happydepeppy!

19-12-2012, 22:50

Citaat door tooto7moe:
nice
mabrouk
shokran.

Ik wil misschien een feestje houden ivm de nieuwe aankoop, of is dat een beetje too much?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8