Bekijk volle/desktop versie : Jabador of jellaba naar een henna feest...



19-12-2012, 22:21
Done or not?


Graag jullie meningen?

19-12-2012, 22:52


Nee. Een leuke kaftan is leuker of een takshita kan ook

19-12-2012, 23:15
Zat ik zelf ook aan te denken. Maar het is de henna van mijn schoonbroertje.. Zal veel in de keuken staan. Vandaar dat ik er over zit te denken om t simpel te houden. Maar of het kan??

19-12-2012, 23:24
Why not? Heb ik ook gedaan met de henna van mijn broer. Eerst een kaftan maar zo irritant. Nadat ik henna had gebracht naar schoonzusje gelijk een jelleba aan.

19-12-2012, 23:31


Ja als het je schoonbroertje zou ik eerst kaftan aan doen en dan later jalaba ... Dan heb je toch wat

19-12-2012, 23:35

Citaat door 90210.:
Zat ik zelf ook aan te denken. Maar het is de henna van mijn schoonbroertje.. Zal veel in de keuken staan. Vandaar dat ik er over zit te denken om t simpel te houden. Maar of het kan??
Ja juist omdat het de henna is van je schoonbroertje zou ik iets anders aandoen je bent geen teghedent
Of ga je koken die dag?

20-12-2012, 00:42

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja juist omdat het de henna is van je schoonbroertje zou ik iets anders aandoen je bent geen teghedent
Of ga je koken die dag?
Hahaah! Ben geen teghedent. Maar het is wel zo netjes om te helpen. Ben niet anders gewend.
Maar wil er aan de andere kant ook wauwie uitzien. Maar ja, I can shine on the weddingday? hihi

20-12-2012, 00:45

Citaat door tetouniagirl:
Ja als het je schoonbroertje zou ik eerst kaftan aan doen en dan later jalaba ... Dan heb je toch wat
Dat is natuurlijk ook een optie. Ik denk dat ik dat ga doen.

M.Perry, daarom. Het lijkt mij zo irritant als je moet helpen om een takchita/kaftan aan te hebben. Kaftan kan misschien nog, als de mouwen niet overdreven zijn bedenk ik net. haha

20-12-2012, 00:51

Citaat door 90210.:
Hahaah! Ben geen teghedent. Maar het is wel zo netjes om te helpen. Ben niet anders gewend.
Maar wil er aan de andere kant ook wauwie uitzien. Maar ja, I can shine on the weddingday? hihi
Grapje over teghedent natuurlijk zou je wel moeten helpen

Yes you can then shine

20-12-2012, 00:54
Als het een mooie jellaba is kan het wel! Het is kei irritant om met die lange jurken te serveren etc.