Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouw met een "mannelijke beste vriend"



Pagina's : [1] 2

19-12-2012, 21:40
gooi t eruit....

waarom wel en waarom niet??

19-12-2012, 21:42


Nee kan niet als een niet getrouwde vrouw vind ik een mannelijke vriend ook not done.
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet en het is boven alles ook nog eens haram.

19-12-2012, 21:45

Citaat door supersoesje:
gooi t eruit....

waarom wel en waarom niet??
Nettas die getrouwde vrouwtjes die hier gezellig theeleuteren met jan en alleman behalve dreigen man.

19-12-2012, 21:45
kan toch niet, dat weet je zelf wel.

19-12-2012, 21:50


jongens even voor de goede orde.... dit slaat niet op mij

19-12-2012, 21:52

Citaat door nawal-1985:
kan toch niet, dat weet je zelf wel.
...als je eens om je heen kijkt gebeurt t gewoon vandaag de dag. T gaat er niet om wat ik weet..

19-12-2012, 21:52
Ik geloof niet zo in vriendschap tussen man en vrouw, althans, voor mezelf. Ik ken mensen bij wie het wel mogelijk is. Voor mij zit het er niet in, ik heb gewoon niks met mannen. Ik was 1 keer bevriend geraak met een jongeman van mijn stidie, en na 3 jaar normaal met elkaar om te zijn gegaan kreeg ik ineens een liefdesverklaring per mail. Hij draaide daarna een beetje door helaas want het was totaal niet wederzijds en onze vriendschap was ook superongemakkelijk geworden. Ik krwwg haatmails, excuusmails, weer liefdesmails gevolfd door tig haatmails. Hij stuurde bloemen naar huis waardoor ik mijn oudets moest uitleggen dat hij me niet met rust wil laten. Het duurde echt lang voor het stopte. Dus eigenlijk ben ik gewoon getraumatiseerd waardooe ik niet meer in vriendschappen tussen man en vrouw geloof.

19-12-2012, 21:52
En wat houdt die vriendschap dan precies in.
Als het even niet mee zit, je beste vriend bellen en klagen over wat je tekort komt. In de tussentijd beste vriend doet fantaseren hoe hij die tekortkomingen kan aanvullen....

19-12-2012, 21:53
Afgezien van het feit dat het islamitisch gezien verboden is, vind ik het ook gewoon raar.
Altijd al raar gevonden: vriendschap tussen mannen en vrouwen.

19-12-2012, 21:55

Citaat door Ragazza:
Ik geloof niet zo in vriendschap tussen man en vrouw, althans, voor mezelf. Ik ken mensen bij wie het wel mogelijk is. Voor mij zit het er niet in, ik heb gewoon niks met mannen. Ik was 1 keer bevriend geraak met een jongeman van mijn stidie, en na 3 jaar normaal met elkaar om te zijn gegaan kreeg ik ineens een liefdesverklaring per mail. Hij draaide daarna een beetje door helaas want het was totaal niet wederzijds en onze vriendschap was ook superongemakkelijk geworden. Ik krwwg haatmails, excuusmails, weer liefdesmails gevolfd door tig haatmails. Hij stuurde bloemen naar huis waardoor ik mijn oudets moest uitleggen dat hij me niet met rust wil laten. Het duurde echt lang voor het stopte. Dus eigenlijk ben ik gewoon getraumatiseerd waardooe ik niet meer in vriendschappen tussen man en vrouw geloof.
damnnn, stalker haha maar ik begrijp je mening ..

19-12-2012, 21:56

Citaat door supersoesje:
...als je eens om je heen kijkt gebeurt t gewoon vandaag de dag. T gaat er niet om wat ik weet..
ik heb dat altijd raar gevonden.

19-12-2012, 21:56

Citaat door MamaVanM:
En wat houdt die vriendschap dan precies in.
Als het even niet mee zit, je beste vriend bellen en klagen over wat je tekort komt. In de tussentijd beste vriend doet fantaseren hoe hij die tekortkomingen kan aanvullen....
vriendschap zoals we die in het algemeen kennen...
en ja die kans heb je idd

19-12-2012, 21:57


Als hij homo is kan het best

19-12-2012, 21:57

Citaat door Doortje:
Afgezien van het feit dat het islamitisch gezien verboden is, vind ik het ook gewoon raar.
Altijd al raar gevonden: vriendschap tussen mannen en vrouwen.
soms is het mogelijk... maar de sjeitan zal altijd wel een rol spelen

19-12-2012, 21:59
(Ik zit op mijn telefoon, vandaar het scheve typen.)

Pagina's : [1] 2