Bekijk volle/desktop versie : plopsaland indoor



19-12-2012, 14:22
Dames die met de kindjes naar plopsaland zijn gegaan is het aan te raden?
Wil er namelijk in januari naartoe gaan met mijn dochtertje ze is dol op plop en bumba.

Is het leuk?

19-12-2012, 14:31


niemand geweest?

19-12-2012, 20:01
Ik wil het ook wel weten mijn zoontje is ook helemaal weg van Bumba


19-12-2012, 20:09
Voor kleine kinderen is het wel leuk. Bumba komt maar heel even in beeld. Muziek staat zo hard alsof je op de kermis staat.

19-12-2012, 20:10


zeker aan te raden!!! ik ben naar de panne geweest! heel leuk, indoor is meer nu in de winter goed , lekker binnen!

19-12-2012, 20:12
Ben er nog niet na toe geweest maar er schijnt inderdaad heel erg leuk te zijn daar..

x

19-12-2012, 20:29
in belgie geweest..hasselt volgens mij
2 jaar terug.. ben ik zomer geweest.. was bloed en bloed heet
echt die domme belge hebben geen airco.. bah
het is wel klein hor.. 6 atraties.. buiten heb je 2atrakties...
en bumba show is in het nederlands en frans...
vond mijn zoontje geweldiigggg... en foto's samen met bumba gemaakt want daarna loopt tie door zaal heen..

19-12-2012, 20:32
Ik ben er pas geleden nog heen geweest en vond het eigenlijk best klein voor de prijs die je ervoor betaalt.
Mijn dochter kon overal in maar me zoontje van 3 was iets te kort en mocht bijna nergens in dat vond ik wel jammer voor hem.
De bumba show vond ie wel geweldig die wss inderdaad in het frans en nlds.

19-12-2012, 20:47
Salaam wa alaikom,

Echt een aanrader voor deze koude periode.
De kinderen hebben plezier en jij als ouder zal het zeker en vast ook leuk vinden.
Zo groot is het niet, ( 't is ook maar indoor h&eacute attracties doe je zeker en vast een paar keer.
Echt gemaakt voor de kleintjes en binnenpret.

Kan maar zeggen ga en het amusement

Ma3a salama

19-12-2012, 21:02
ik ben ook een paar keer geweest, erg leuk voor de kids, wij hebben ook meteen hotel geboekt daar hoef je niet meer naar huis te rijden daarna, en de volgende dag kun je lekker winkelen ,er is verder op een grote winkelcentrum.
kaartjes heb ik wel goedkoper kunnen krijgen hoor,
kijk bij http://www.uitmetkorting.nl
en bij de anwb kantoor kun je ze ook halen, en bij de telegraaf website, ik zal even zoeken waar precies,
ik had toen 10 euro betaald per persoon en kinderen 7 euro of zo was het.

19-12-2012, 21:07
http://webshop.telegraaf.nl/tickets/attractie-speelparken;pgid=Io5kSu6Iat9SR0crQCDh0FLX0000_jTZP bbX;sid=1iHyiDX8ggXziGUuyH7mgzb23yzTBBMI69c=

19-12-2012, 21:09
Super leuk! We zijn een aantal keer geweest en de kids hadden echt de dag van hun leven. Nadir heeft het er erg vaak nog over. Binnenkort willen we weer gaan inshallah aangezien er toch niet veel te doen is met dit weer.

19-12-2012, 21:10


is zeker een aanrader ik ben 2 keer in plopsa indoor hasselt geweest en ook plopsa de panne heel erg leuk mij dochtertje had echt genoten

plopsa indoor is meer voor als het buiten regent want het is overdekt
plopsa de panne is leuk in de zomer als het lekker weer is en groter dan plopsa indoor

20-12-2012, 11:05
Dank je dames, voor het reageren.
Ik zal zeker gaan inshallah.
En shokran voor de link voor de korting.
Ik ga online kopen dat is 2 euro goedkoper.

babytjeeeee