Bekijk volle/desktop versie : Ministerie van Sociale Zaken heft Meldunt Discriminatie Internet op



Pagina's : [1] 2

19-12-2012, 14:18

Citaat:
Trololo. GeenStijl pest MDI van het internet af

Trololo. Hedenmorgen doet oppermod GU een vrolijk dansje op het digitale graf van het MDI. Na de eenzijdige opzegging vanuit GeenStijl van de toch al wat schurende samenwerking met het Meldpunt Discriminatie Internet, heeft het Ministerie van Sociale Zaken besloten dat daarmee het bestaansrecht van het MDI in zijn geheel komt te vervallen. Want geen eer meer aan te behalen. De bestrijding van discriminatie op het internet verdwijnt onder de paraplu van Meld Misdaad Anoniem (haha, anoniem). We citeren uit de Kamerbrief: "De afgelopen jaren ontving het MDI jaarlijks een subsidie om meldingen van discriminerende uitingen op het internet verwijderd te krijgen en waar mogelijk aangifte en strafrechtelijke vervolging te instigeren. Vanwege efficiencyoverwegingen worden diverse meldpunten gebundeld en centraal belegd bij één instantie, Stichting M." Vrij vertaald: Weg met ons wordt weg met hen. De roomblanke bleekneuzen met de langste tenen van het hele internet zijn boventallig geworden. Discriminatie in de panelen van VK.nl en NuJIJ wordt alleen nog in behandeling genomen als iemand eerst zélf de moeite neemt om er melding van de maken bij M. Bij het MDI hebben ze er nog een wanhoopsoffensiefje uit gegooid door in Spits huilie huilie te doen en op de eigen website in een ontkenningskramp te schieten, maar schade, NSB'ertjes, alles ist vorbei. Wij ploppen alhier met GU op vele mooie herinneringen aan de jarenlange samenwerking. Boys, de tiefus en tot nooit meer ziens.
bron

19-12-2012, 14:20


Meldunt moet zijn meldpunt

19-12-2012, 14:23

Citaat door Abjectief:
Meldunt moet zijn meldpunt

meen je niet?

19-12-2012, 15:04

Citaat door _allochtoon_:
smerige reactie. terecht dat daar melding van is gemaakt. maar in dat soort reacties heeft de topicstarter nochtans ook een goede reputatie.



hoe hypocriet wil je het hebben
Dat is slechts een historische constatering. Ik roep nergens toe op, noch pleit ik er voor.

19-12-2012, 15:08



Citaat door Simcha:
Uhh welke?

wat halwa aanhaalde over joden waren volgens mij niet zijn eigen woorden. maar hij citeerde het van het forum denk ik. daarom vroeg ik me af wie ze schreef

19-12-2012, 15:09

Citaat door _allochtoon_:
wat halwa aanhaalde over joden waren volgens mij niet zijn eigen woorden. maar hij citeerde het van het forum denk ik. daarom vroeg ik me af wie ze schreef
Dat kan ik niet beoordelen. Hij post het en noemt een medelid xx xxx en xxx en xxxxxx dat meld ik.

19-12-2012, 15:10

Citaat door _allochtoon_:
smerige reactie. terecht dat daar melding van is gemaakt. maar in dat soort reacties heeft de topicstarter nochtans ook een goede reputatie.



hoe hypocriet wil je het hebben



Hmm, ik zie het hem niet zeggen..btw deze utspraken zijn door één en het het zelfde persoon gedaan...en zelfs naar melding van het mdi dat dit discrimnerende uitspraken zijn..is deze niet gebanned...het kan hier raar lopen.

19-12-2012, 15:11

Citaat door Simcha:
Dat kan ik niet beoordelen. Hij post het en noemt een medelid xx xxx en xxx en xxxxxx dat meld ik.



Sim..thx.

19-12-2012, 15:12

Citaat door Abjectief:
Dat is slechts een historische constatering. Ik roep nergens toe op, noch pleit ik er voor.

dat weet ik nog niet zo. het klinkt behoorlijk dreigend en luguber. een smerige nazi reactie die niet genoeg heeft van 1 holocaust.

heel hypocriet dus dat uitgerekend jij met deze topic komt

19-12-2012, 15:14
Wel jammer, toch de enige instantie waar je de bizarre gruwelijke haat van moslims in Nederland tov elke andere denkbare bevolkingsgroep kunt melden.

19-12-2012, 15:16

Citaat door _infidel_:
Wel jammer, toch de enige instantie waar je de bizarre gruwelijke haat van moslims in Nederland tov elke andere denkbare bevolkingsgroep kunt melden.



er is een nieuwe...en die kijkt gelukkig eindelijk ook naar strafrechtelijke vervolging.

19-12-2012, 15:16

Citaat door halwa:
Hmm, ik zie het hem niet zeggen..btw deze utspraken zijn door één en het het zelfde persoon gedaan...en zelfs naar melding van het mdi dat dit discrimnerende uitspraken zijn..is deze niet gebanned...het kan hier raar lopen.

Het afslachten van andersdenken vindt hij een goede reden voor lijfsbehoud.
dat vind jij dan weer niet ernstig?

19-12-2012, 15:17



Citaat door halwa:
Sim..thx.

19-12-2012, 15:17

Citaat door halwa:
er is een nieuwe...en die kijkt gelukkig eindelijk ook naar strafrechtelijke vervolging.
OOh, dat wist ik niet, nou dat is dan wel mooi.

19-12-2012, 15:21

Citaat door _allochtoon_:
Het afslachten van andersdenken vindt hij een goede reden voor lijfsbehoud.
dat vind jij dan weer niet ernstig?



euh...waar zegt ie dat??
As dat zo is dan is hij ook knettergek.

Maar goed..ik ben blij met het nieuwe meldpunt..het mdi..had weinig om de hakken.
Ze benaderden alleen de site met het verzoek om het te verwijderen.

Pagina's : [1] 2