Bekijk volle/desktop versie : CAF Ranglijst : Marokko blijft op de 17e plaats & Algerije nog altijd de nummer 2.



Pagina's : [1] 2

19-12-2012, 13:40
De Top-20 van Afrika:
1. Ivoorkust (14): 955 punten
2. Algerije (19): 887 punten
3. Mali (25): 809 punten
4. Ghana (30): 777 punten
5. Zambia (34): 697 punten
6. Egypte (41): 615 punten
7. Gabon (42): 609 punten
8. Tunesië (45): 605 punten
9. Centraal Afrika (52): 581 punten
10. Nigeria (52): 581 punten
11. Libië (54): 572 punten
12. Guinee (60): 527 punten
13. Kameroen (61): 523 punten
14. Sierra Leone (62): 521 punten
15. Kaapverdië (69): 498 punten
16. Togo (71): 491 punten
17. Marokko (74): 466 punten
18. Benin (75): 457 punten
19. Senegal (77): 455 punten
20. Equatoriaal Guinee (79): 439 punten

19-12-2012, 13:42



Citaat door Clichy_sousbois:
Algerije zoiezo goed bezig de laatste jaren kunnen we niet zeggen van Marokko
Deze mensen begrijpen niet dat ik met heel mijn hart van Marokko hou.
Maar eerlijk is eerlijk, Algerije verdient alle respect van de wereld, ze zijn GEWELDIG bezig

19-12-2012, 13:44
Na de Can zal Marokko sterk omhoog klimmen.

19-12-2012, 13:46

Citaat door 020:
Na de Can zal Marokko sterk omhoog klimmen.
Insha'Allah Yarrabie beste broeder

19-12-2012, 13:47



Citaat door Buurmattie:
Deze mensen begrijpen niet dat ik met heel mijn hart van Marokko hou.
Maar eerlijk is eerlijk, Algerije verdient alle respect van de wereld, ze zijn GEWELDIG bezig

Algerie is goed bezig, de algerijnse supp. staan ook allemaal achter hun land, bij maroc is dit niet denk ik.

19-12-2012, 13:50

Citaat door AFRIQUE:
Algerie is goed bezig, de algerijnse supp. staan ook allemaal achter hun land, bij maroc is dit niet denk ik.
Masha'Allah

19-12-2012, 13:53

Citaat door AFRIQUE:
Algerie is goed bezig, de algerijnse supp. staan ook allemaal achter hun land, bij maroc is dit niet denk ik.
Dat is het zeker, ze staan erg bekend om hun support, altijd uitverkochte stadiums, maar dat wilt niet zeggen dat Marokkaanse supp niet achter hun land staan. Eerder in welke stadium ze spelen. Neemt niet weg dat alsnog altijd veel lege plekken blijven (hartstikke lelijk), als ze nou de kaartjes iets goedkoper maken zou dat een heleboel schelen denk ik.

19-12-2012, 13:57

Citaat door 020:
Dat is het zeker, ze staan erg bekend om hun support, altijd uitverkochte stadiums, maar dat wilt niet zeggen dat Marokkaanse supp niet achter hun land staan. Eerder in welke stadium ze spelen. Neemt niet weg dat alsnog altijd veel lege plekken blijven (hartstikke lelijk), als ze nou de kaartjes iets goedkoper maken zou dat een heleboel schelen denk ik.
In steden zoals Rabat, Fes, Tanger heb je genoeg rijke mensen, maar voetbal trekt deze mensen echter niet aan.
Ze houden zich liever bezig met grof geld verdienen...

19-12-2012, 14:04
We krijgen jou heel snel stil.

19-12-2012, 14:07

Citaat door Buurmattie:
In steden zoals Rabat, Fes, Tanger heb je genoeg rijke mensen, maar voetbal trekt deze mensen echter niet aan.
Ze houden zich liever bezig met grof geld verdienen...
Wanneer heeft Marokko voor het laatst in Tanger gespeeld? Eeuwen geleden... alleen Marrakesh en Casa, Casa sowiezo goed uitverkocht dankzij de raja supporters...

19-12-2012, 14:08

Citaat door 020:
Dat is het zeker, ze staan erg bekend om hun support, altijd uitverkochte stadiums, maar dat wilt niet zeggen dat Marokkaanse supp niet achter hun land staan. Eerder in welke stadium ze spelen. Neemt niet weg dat alsnog altijd veel lege plekken blijven (hartstikke lelijk), als ze nou de kaartjes iets goedkoper maken zou dat een heleboel schelen denk ik.


Ik bedoel meer de supporters, sommigen zien enkel graag berber spelers, anderen willen arab, anderen willen geen spelers uit eigen competitie, de lokale mensen willen weer enkel lokale spelers?.. dan zijn er nog de verschillende talen arabisch/engels/frans.. als het misloopt is er altijd wel een reden te vinden.. vroeger was alles rustig en hadden ze meer eenheid.. dit s enkel watk denkt, heb ze lang niemeer gevolgd.

19-12-2012, 14:15

Citaat door AFRIQUE:
Ik bedoel meer de supporters, sommigen zien enkel graag berber spelers, anderen willen arab, anderen willen geen spelers uit eigen competitie, de lokale mensen willen weer enkel lokale spelers?.. dan zijn er nog de verschillende talen arabisch/engels/frans.. als het misloopt is er altijd wel een reden te vinden.. vroeger was alles rustig en hadden ze meer eenheid.. dit s enkel watk denkt, heb ze lang niemeer gevolgd.
Dat arab/berber gedoe was nooit het geval bij de elftal, enkel m.nl leden die zwaar gebrainwasht zijn denken dat. Goeie speler is niet vanwege ras/afkomst maar enkel prestaties. De supporters hebben een eigen mening en dat is maar goed ook, niet iedereen wilt hetzelfde, elke coach heeft zijn eigen visie thats it..

19-12-2012, 14:29


als je gaat kijken naar recente prestaties staan bijna alle afrikaanse landen hoger dan marokko. ik zeg je eerlijk marokko mag blij zijn als ze de eerste ronde overleven, dat is sinds 2004 niet eens gebeurd. probleem is dat iedereen denkt dat marokko het wel even gaat klaren terwijl we geen top zijn geen subtop, misschien middenmoot of zelfs daaronder. op papier allemaal leuk en aardig maar bijv egypte pakt afrika cup 3x achter elkaar, mashaAllah.

19-12-2012, 14:32

Citaat door 020:
Dat arab/berber gedoe was nooit het geval bij de elftal, enkel m.nl leden die zwaar gebrainwasht zijn denken dat. Goeie speler is niet vanwege ras/afkomst maar enkel prestaties. De supporters hebben een eigen mening en dat is maar goed ook, niet iedereen wilt hetzelfde, elke coach heeft zijn eigen visie thats it..


mooizo, nu hopen op een goed CAN.

19-12-2012, 14:34

Citaat door Realist23:
als je gaat kijken naar recente prestaties staan bijna alle afrikaanse landen hoger dan marokko. ik zeg je eerlijk marokko mag blij zijn als ze de eerste ronde overleven, dat is sinds 2004 niet eens gebeurd. probleem is dat iedereen denkt dat marokko het wel even gaat klaren terwijl we geen top zijn geen subtop, misschien middenmoot of zelfs daaronder. op papier allemaal leuk en aardig maar bijv egypte pakt afrika cup 3x achter elkaar, mashaAllah.
Het ligt bijna altijd aan onze blunderende keepers & onze niet-scorende spitsen helaas.

Pagina's : [1] 2