Bekijk volle/desktop versie : Even een vraag



Pagina's : [1] 2

19-12-2012, 10:58
Mijn begeleider op het werk gaat binnenkort weg. Dit is zijn laatste week. Hij heeft mij onwijs veel geholpen als begeleider al die tijd en is verder een heel aardig persoon. Hoewel het een man weinig woorden is en we altijd alleen het nodige bespreken. wil ik toch iets geven voor zijn afscheid. Alleen weet ik echt totaal niet wat. En iedereen die ik het vraagt zegt dus: ''Een fles wijn''. Nou zit ik dus met die tweestrijd dat ik weet dat die dat graag zou willen en een doosje merci is zo suf. Aan de andere kant denk ik iemand alcohol geven al is het een kaffir zal toch niet goed zijn?... Aan de andere kant mijn intentie is alleen omdat ik weet dat die dat graag zou willen. Ik heb echt lang gedacht aan een alternatief dat beetje boeiend is..maar weet echt niet wat. Stel ik koop alsnog die fles wijn...zondig ik dan?? Dont judge me he! Ik stel niet voor niks hier de vraag.

Help me out . Morgen is zijn laatste dag en ik wil niet niks geven. Wat kan ik nog meer geven?

19-12-2012, 11:01


Natuurlijk zondig je. Een doos bonbons voor een man vind ik ook niks.

19-12-2012, 11:03

Citaat door TranQuility:
Natuurlijk zondig je. Een doos bonbons voor een man vind ik ook niks.
Kom dan aub met een alternatief in plaats van alleen Natuurlijk zondig je zonder uitleg en ja de rest vind ik ook niets..antwoord. Heb ik natuurlijk geen moer aan.

19-12-2012, 11:04

Citaat door Ouidad-KsarKbir:
Kom dan aub met een alternatief in plaats van alleen Natuurlijk zondig je zonder uitleg en ja de rest vind ik ook niets..antwoord. Heb ik natuurlijk geen moer aan.

19-12-2012, 11:06



Citaat door watedoen:
Heb je een idee wat ik anders zou kunnen geven? Ik luister graag naar tips.

19-12-2012, 11:06
Ja het is een zonde om iemand een fles wijn te geven..
en wat je evt zou kunnen geven is een goed boek.. (is het een sportliefhebber? of museumbezoeker?, een boek over zijn hobby ofzo)

19-12-2012, 11:06

Citaat door Ouidad-KsarKbir:
Kom dan aub met een alternatief in plaats van alleen Natuurlijk zondig je zonder uitleg en ja de rest vind ik ook niets..antwoord. Heb ik natuurlijk geen moer aan.


Ik ben jou niks verplicht.

19-12-2012, 11:06
Een cadeau bon? Van de ANWB?

19-12-2012, 11:07

Citaat door Somayra_:
Ja het is een zonde om iemand een fles wijn te geven..
en wat je evt zou kunnen geven is een goed boek.. (is het een sportliefhebber? of museumbezoeker?, een boek over zijn hobby ofzo)
Dankjewel voor je volwassen reactie. Een boek ik ga erover nadenken! Heb ik nog niet aan gedacht. Ik heb echt geen flauw idee waar hij van houd. We hebben altijd alleen over zaken en bespreken dat en klaar.

19-12-2012, 11:08

Citaat door Machi_Hs0ma:
Een cadeau bon? Van de ANWB?
Haha hebben ze die?? . Hij fietst altijd echt een Hollander. Volgens mij heeft die niet eens een auto.

19-12-2012, 11:10

Citaat door Ouidad-KsarKbir:
Haha hebben ze die?? . Hij fietst altijd echt een Hollander. Volgens mij heeft die niet eens een auto.
Jaaa zeker, heel veel hollanders kopen daar redelijk wat spullen bij de ANWB als ze op vakantie gaan, nu vooral bijvoorbeeld laarzen voor de winterskieers, ze hebben daar verder ook kleding... Dus zeker geen verkeerd idee, beter dan wijn. Ik vind personlijk dat jij als moslima zoiets niet moet geven, hoe graag hij t ook misschien wilt. Hij mag ook begrijpen dat het wegens principes niet kan.

19-12-2012, 11:12

Citaat door Machi_Hs0ma:
Jaaa zeker, heel veel hollanders kopen daar redelijk wat spullen bij de ANWB als ze op vakantie gaan, nu vooral bijvoorbeeld laarzen voor de winterskieers, ze hebben daar verder ook kleding... Dus zeker geen verkeerd idee, beter dan wijn. Ik vind personlijk dat jij als moslima zoiets niet moet geven, hoe graag hij t ook misschien wilt. Hij mag ook begrijpen dat het wegens principes niet kan.
Shokran voor je reactie. Ja het feit alleen al dat het aan mijn geweten knaagt ondanks dat dat het enige is dat iedereen zegt dat zal die wel leuk vinden..zegt genoeg. Ik ga zeker spijt krijgen als ik het doe.

Ik ga het NIET DOEN! Ik zoek maar een alternatief. Daarom deze topic!

19-12-2012, 11:13


Een bos bloemen met een kaartje.

19-12-2012, 11:13

Citaat door TranQuility:
Jeh tiet. Ik ben jou niks verplicht.

19-12-2012, 11:14

Citaat door BridgetJones:
Een bos bloemen met een kaartje.
Nee dat is echt suf voor het type man dat hij is. Hij gaat echt denken wtf.

Pagina's : [1] 2