Bekijk volle/desktop versie : Welk lid durft haar adres aan mij te Pmen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

19-12-2012, 00:50
Ik beloof dat ik iets heel moois opstuur, dit is naar aanleiding van de lieve actie van Watedoen. Zij heeft mij geïnspireerd.
Er zijn leden die mij niet vertrouwen, dat begrijp ik...jullie hoeven hier ook niet aan mee te doen. Maar de leden die mij wel vertrouwen kunnen hier een reactie plaatsen...het enige wat ik van jullie vraag is een mooie doua dat het komend jaar mijn imaan zal versterken, dat ik succesvol zal zijn in datgene wat ik doe, dat de liefde tussen mij en mijn man sterker wordt en dat mijn zoontje net zo gezond en gelukkig zal blijven.

19-12-2012, 00:58


Ligt eraan wat voor moois je me gaat opsturen!

19-12-2012, 00:59
Ik beloof dat je het mooi vindt. Degene die ik uitkies mag een thema uitkiezen, dan ga ik op pad.

19-12-2012, 01:00
Ewa safi, ga je nog lootjes trekken ook!

19-12-2012, 01:01


Nee geen lootjes trekken, er heeft niemand tot nu een dua voor mij gedaan.

19-12-2012, 01:02
Moge Allah swt je imaan versterken, je kindje net zo gezind en gelukkig laten en je huwelijk zegenen


19-12-2012, 01:18
Jij bent eng. Adres hahaha.

19-12-2012, 01:21
Moge Allah jou doen welslagen in deze wereld en in het hiernamaals. Moge Allah de liefde tusse jou en jouw man met de dag sterker maken en moge Allah over jouw zoontje waken. Dat hij een oprechte moslim zal worden insh'Allah. Moge Allah jou imaan met de dag versterken en moge Allah de shaytan van jullie vandaan houden.
Je bent mijn zuster en ik meen deze woorden echt.


Ga je me nu iets opsturen?

19-12-2012, 01:26

Citaat door Oum_wondertje:
Moge Allah jou doen welslagen in deze wereld en in het hiernamaals. Moge Allah de liefde tusse jou en jouw man met de dag sterker maken en moge Allah over jouw zoontje waken. Dat hij een oprechte moslim zal worden insh'Allah. Moge Allah jou imaan met de dag versterken en moge Allah de shaytan van jullie vandaan houden.
Je bent mijn zuster en ik meen deze woorden echt.


Ga je me nu iets opsturen?


Ameen, dat vind ik heeeel lief van je. Dank je wel.


Mag ik vragen of je een stille lezer bent of een actief lid?

19-12-2012, 01:26

Citaat door Sasylia:
Moge Allah swt je imaan versterken, je kindje net zo gezind en gelukkig laten en je huwelijk zegenen



Ameen InshaAllah. Ik wens hetzelfde voor jou.

19-12-2012, 01:31

Citaat door Shjamira:
Ameen, dat vind ik heeeel lief van je. Dank je wel.


Mag ik vragen of je een stille lezer bent of een actief lid?


Alsjeblieft.

Ik was een heeele bekende lid maar nu een (actieve) stille lezer geworden onder een nieuwe nickname haha.

En grapje hoor, je hoeft me niks op te sturen.

19-12-2012, 01:32

Citaat door Oum_wondertje:
Alsjeblieft.

Ik was een heeele bekende lid maar nu een (actieve) stille lezer geworden onder een nieuwe nickname haha.

En grapje hoor, je hoeft me niks op te sturen.


Wat jij zelf wilt, ik ga niets forceren en het lid moet zich op d'r gemak voelen.

19-12-2012, 01:32


Moge Allah jou leiden naar het rechte pad met de Paradijs als eindbestemming. En ya Rab moge Allah ta3a'lah je de pad samen met je kinderen laten bewandelen zodat je ook in het Paradijs van ze zult genieten. Ya rab moge Hij je al het goede geven en je vergeven van al je zonden. En je kinderen van al het slechtheid behoeden. Allahouma'Ameen.

Een du3a voor jou, ik hoef er niets voor terug

19-12-2012, 01:35
moge ieder moslims in deze wereld zijn imaan versterken inchallah en ieder gelukkig zijn en aan allen een goede gezondheid inchallah u ook inbegrepen shjamira
en nee dank u hoef voor deze woorden niets te hebben alleen inchallah hassanats
maar echt lief van jou

19-12-2012, 01:35

Citaat door Loveeee:
Moge Allah jou leiden naar het rechte pad met de Paradijs als eindbestemming. En ya Rab moge Allah ta3a'lah je de pad samen met je kinderen laten bewandelen zodat je ook in het Paradijs van ze zult genieten. Ya rab moge Hij je al het goede geven en je vergeven van al je zonden. En je kinderen van al het slechtheid behoeden. Allahouma'Ameen.

Een du3a voor jou, ik hoef er niets voor terug


Ameen, allahouma Ameen. Dank je wel lieve meid, je wilt niet weten hoe hard ik dit soort dua nodig heb.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11