Bekijk volle/desktop versie : Help mij door het vergroten van haar kans als .............................



18-12-2012, 15:58
Beste mensen,

Ik wil jullie allemaal om een kleine gunst vragen

Het volgende:

Misschien hebben jullie allemaal wel iemand in jullie midden, die iets in zijn/haar leven wil bereiken( denk bijvoorbeeld aan profvoetballer of zangeres worden).

Soms heb je de kwaliteiten en talent voor het geen waar je naar streeft.. Atijd goed natuurlijk!
Maar jij bent natuurlijk niet de enige die hetgeen wil bereiken, natuurlijk zijn er meerdere met jou.. die ernaar streven die plek te krijgen.
En wordt het natuurlijk 1 grote wedstrijd om te komen waar je wilt zijn!

Het kan dan zijn dat je mensen hebt die achter je staan, en die je dan steunen bijvoorbeeld door een stem uit te brengen op jou!

Ik ga het verhaal niet lang maken.. en zal gelijk met de deur in huis vallen!

Mijn vraag is of jullie aub op mijn nichtje angelique willen stemmen, opdat zij het nieuwe gezicht van Rimmel London wordt.
Het is misschien een kleine moeite.. , Voor mijn nichtje betekent dit heel veel..
Het is haar droom! En ik weet zeker dat velen van jullie ook een droom hebben en soms ook hulp nodig hebben, dezedromen te kunnen realiseren, of wat dichter bij de top te komen uiteraard!

Stel dat zij straks aan de top staat en dat jij, ook een bijdrage hebt geleverd hieraan. Dat is toch mooi?!

Als jij angelique ook een kans wilt geven.. klik dan op onderstaande link en stem op haar..
Het stemmen kan nog tot donderdag aanstaande en je kunt elke dag een stem uitbrengen..

Verder wil ik jou vragen, om dit bericht verder te willen verspreiden via alle social media waar jij gebruik van maakt..
En deze pagina te uppen! uiteraard.

Ik heb altijd geleerd, dat als ik iets goeds voor een ander doe.. er ook iets goeds voor terug krijg[/SIZE].. Al is het maar het gevoel, van blijheid, omdat ik weet dat ik heb geholpen om iemand ergens op de wereld een glimlach op zijn of haar gezicht te hebben getoverd..

Gun jij het haar?!

KLIK DAN HIER en STEM

http://getthelondonlook.538.nl/deelnemers/angelique/



MIJN DANK IS GROOTTTTT!!!

18-12-2012, 16:09


ben je moslim?

18-12-2012, 17:00
Alhamdoelilah

18-12-2012, 17:17

Citaat door fadmandriss83:
Alhamdoelilah
check je hoekje.X

18-12-2012, 22:59


Ik heb gestemt. Even serieus die denis maakt echt bang!!! Zo een enge kop heeft ie.

18-12-2012, 23:04
Vooruit dan maar.

Hoezo heeft Dennis de meeste stemmen

18-12-2012, 23:14
verbaast me dat er maar een marokkaanse tussenzit


die dennis dracula gaat winnen geef het maar op

18-12-2012, 23:20

die dennis effe serieus wat is dit man

ohja heb op angelique gestemd ; leuke meid

19-12-2012, 13:21
dankje wel meid.. hij is indd beetje eng.. haha

19-12-2012, 13:21
bedankt allemaal jullie zijn geweldig.. xx

19-12-2012, 13:22
Dennis die doet alleen maar mee, ivm een actie tegen pesten.. Hij wordt uiteindelijk 1 van de fotografen ...