Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen help mij aub



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

18-12-2012, 15:09
Lieve dames, ik zit met een probleem en zou graag raad willen van jullie. Getrouwde leden die weten hoe het getrouwde leven is en mij meer echt advies kunnen geven.


Tijdens een grote ruzie die uit de hand liep, heeft hij mij een harde klap gegeven, doordat ik die niet zag aankomen wankelde ik en kwam ik tegen een grote spiegel aan.
Nooit heeft hij mij aangeraakt, hij schrok ervan net als ik. Aard van ruzie was dat ik uitgenodigd ben voor de bruiloft van mijn beste vriendin die tevens getrouwd is met de broer van mijn ex verloofde.
Hij zegt dat hij totaal niet jaloers is en dat mijn ex hem koud laat, maar het feit dat ik gezellig met mijn ex schoonfamilie daar ga zitten feesten vindt hij niet kunnen.
Daarvoor was dezelfde vriendin jarig en vierde het in een restaurant, eenmaal daar trof ik mijn ex verloofde bij de ingang wachtend op zijn zusje, eenmaal thuis kreeg ik een kruisverhoor.
Ook heeft hij mijn facebook gecheckt en gevraagd waarom die ex mij een prive bericht heeft gestuurd, een bericht die ik netjes beantwoordde met dat ik zijn verzoek om vrienden online te worden heb afgewezen en dat hij mij met rust moet laten.
Paar weken terug kwam hij hem tegen en vroeg hij hem waarom hij mij zo rot behandelde, want dat verdiende ik niet.
Eenmaal thuis kreeg ik alles over mij heen dat ik alles aan deze ex vertel en waarschijnlijk contact met hem heb, wat niet waar is.
Ik vertelde mijn vriendin iets vertrouwelijk maar wij wisten niet dat haar man van buiten was gekomen en wat opgevangen heeft, pas toen we klaar waren kwam hij binnen en begon erover, dit heeft hij tegen zijn broer gezegd die weer woest werd.
Ik word er moe van, altijd is er wel wat, kan mij nauwelijks herinneren dat ik zonder hoofdpijn of verwijtingen heb gezeten.
Het word met de dag erger. Hij zegt dat hij hem koud laat maar begint bijna dagelijks over die familie, 1 keer zei ik dat dat niet klopte en kreeg flink ervan langs en zo werd ik voor een week genegeerd.
Dat hij mij negeert vind ik niet erg, maar dat hij mij aanraakt vind ik zo onterecht.

Ik kan deze situatie helaas met niemand bespreken, vandaar deze wanhoop op deze site

18-12-2012, 15:15


Je zit diep in de shit, goodluck.

18-12-2012, 15:15
Ik leef met je mee meid.

18-12-2012, 15:16
Overigens kan ik je man wel begrijpen als je ex hem aanhoudt en hem gaat ondervragen waarom hij jou zo behandelt.
Waarom bemoeit jouw ex zich met jouw huwelijk, en waarom vertel jij jouw problemen bij jouw vriendin thuis terwijl je weet dat haar man wat kan opvangen en doorvertellen aan zijn broer.

Alleen slaan is echt not done. Mohim je zit in een lastig parket.

18-12-2012, 15:17


wow heftig meid, als je je hart wilt luchten mag je me pmen

18-12-2012, 15:18
neem is afstand vasn die exverloofde en zijn familie

18-12-2012, 15:18
Met alle respect en goede bedoelingen mijnerzijds wil ik je toch het volgende meegeven! Zie het als een gemiste regel waar je nu kennis van neemt...

Het verleden heeft geen plaats in het heden of de toekomst. Laat alles wat het verleden (jouw verleden) kenmerkt achter je. Zo ook jouw ex. Jouw vent heeft heel heftig gereageerd maar ik zou je ook wel een ( wake up) mep willen geven. Jouw vriendin moet begrijpen dat jij uit jezelf niet op de bruiloft verschijnt. Niet omdat jouw vent het niet wil, maar omdat het niet past. Jij moet zelf nadenken en juiste beslissingen nemen.

Wat als de hoofdpersoon in jouw verhaal jouw man is? Hij ontvangt mails van zijn ex... En diezelfde ex vraagt jou waarom je hem zo slecht behandelt?

18-12-2012, 15:20

Citaat door Monsieur100:
neem is afstand vasn die exverloofde en zijn familie
Dus dat!

18-12-2012, 15:20

Citaat door Nirvana:
Overigens kan ik je man wel begrijpen als je ex hem aanhoudt en hem gaat ondervragen waarom hij jou zo behandelt.
Waarom bemoeit jouw ex zich met jouw huwelijk, en waarom vertel jij jouw problemen bij jouw vriendin thuis terwijl je weet dat haar man wat kan opvangen en doorvertellen aan zijn broer.

Alleen slaan is echt not done. Mohim je zit in een lastig parket.
Volgens mij heb je mijn topic niet goed gelezen. Wij wisten niet dat hij thuis kwam.
Mijn vriendin ken ik al sinds mijn kindertijd, het is meer een zus dan een doorsnee vriendin wat ik heb.
Zij weet veel over mij en ik over haar, maar alles aan gaar vertellen doe ik niet. Die dag zat me tot hier eenmaal bij haar kwam alles naar boven en stroomde de tranen.

18-12-2012, 15:20

Citaat door Nirvana:
Overigens kan ik je man wel begrijpen als je ex hem aanhoudt en hem gaat ondervragen waarom hij jou zo behandelt.
Waarom bemoeit jouw ex zich met jouw huwelijk, en waarom vertel jij jouw problemen bij jouw vriendin thuis terwijl je weet dat haar man wat kan opvangen en doorvertellen aan zijn broer.

Alleen slaan is echt not done. Mohim je zit in een lastig parket.

18-12-2012, 15:21
ewa safi onzekere vent heb je, ik kom ook constant overal me ex schoonfamilie tegen dat betekent toch niet dat je dan nog gevoelens hebt voor hem, hij draaft door....

18-12-2012, 15:23

Citaat door Choclate:
Volgens mij heb je mijn topic niet goed gelezen. Wij wisten niet dat hij thuis kwam.
Mijn vriendin ken ik al sinds mijn kindertijd, het is meer een zus dan een doorsnee vriendin wat ik heb.
Zij weet veel over mij en ik over haar, maar alles aan gaar vertellen doe ik niet. Die dag zat me tot hier eenmaal bij haar kwam alles naar boven en stroomde de tranen.
Ja maar meid het is zijn huis, en je weet dat hij op elk moment thuis kan komen.
Aan de andere kant begrijp ik wel wat je bedoelt je wilt je hart bij iemand luchten, maar je moet begrijpen dat je afstand moet nemen van de familie van jouw ex, het is niet iets wonderbaarlijks wat hij van jou vraagt.
Plaats je eens in zijn schoenen, hoe zou jij het vinden als zijn ex hem mailtjes zou sturen en wist van jullie huwelijksproblemen?

18-12-2012, 15:23


Ik kan me ook best voorstellen dat jou man daar boos om word.
Het is een gevoelig onderwerp ik zou er afstand van nemen.
Als jou man niet wil dat jij naar die bruiloft moet gaan, moet je dat niet doen.
Waarom maken jullie steeds ruzie om jou ex? Is hij dat waard?
Laat gaan, en ga voor jou man!!
Stel je eens voor dat jij er achterkomt dat jou man berichtjes stuurt naar zijn ex zou je niet woedend zijn.

18-12-2012, 15:25
Neem afstand van je vriendin klaar..

18-12-2012, 15:25

Citaat door micromagica:
Met alle respect en goede bedoelingen mijnerzijds wil ik je toch het volgende meegeven! Zie het als een gemiste regel waar je nu kennis van neemt...

Het verleden heeft geen plaats in het heden of de toekomst. Laat alles wat het verleden (jouw verleden) kenmerkt achter je. Zo ook jouw ex. Jouw vent heeft heel heftig gereageerd maar ik zou je ook wel een ( wake up) mep willen geven. Jouw vriendin moet begrijpen dat jij uit jezelf niet op de bruiloft verschijnt. Niet omdat jouw vent het niet wil, maar omdat het niet past. Jij moet zelf nadenken en juiste beslissingen nemen.

Wat als de hoofdpersoon in jouw verhaal jouw man is? Hij ontvangt mails van zijn ex... En diezelfde ex vraagt jou waarom je hem zo slecht behandelt?
Dat begrijp ik, maar hij moet ook begrijpen en beseffen dat ik hem nooit zal bedriegen. Als ik dat wou doen dan had ik dat allang gedaan.

Mijn vriendin was ook op mijn bruiloft, zelfs haar man was gekomen terwijl ik de ex van zijn broer was. Waarom heeft haar man geen punt van gemaakt? Hij kon toch ook zeggen van wij gaan niet?
Maar nee zij was de hele week bij mij, zelfs toen wij van huwelijksreis kwamen stond zij samen met mijn familie op vliegveld om ins te verwelkomen. En dan ga ik niet naar haar bruiloft omdat hij het niet vindt kunnen?
Hij is ook uitgenodigd, weet je wat hij deed? De uitnodiging door midden scheuren en gezegd dat ze de pot op kunnen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28