Bekijk volle/desktop versie : Angstaanjagende date..



Pagina's : [1] 2

18-12-2012, 11:00
[ Ik heb een zwaar weekend gehad. Dit omdat ik alleen kon denken aan Dinsdag. Dinsdag een dag welke ik het liefst voor me uit wilde schuiven. Jammer dat ik dit niet in de hand heb. Anyway..

Ik had een date.

Een date met de tandarts. Ik heb hem tot 2 jaar geleden altijd gemogen. Hij kon alles met me doen zonder verdoving. Tot hij die ene kies te graze nam. Ik heb er al 2 jaar last van. Ik ga al bijna 2 jaar elke maand naar de tandarts.
Ze wisten gewoon niet wat er was. Elke keer werd ik steeds banger en banger.

Ik had vandaag dus weer een afspraak. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik wilde gewoon van die pijn af, en ik had me al voorgenomen om te zeggen dat ze die kies eruit moeten trekken. Ik trek het niet meer. Als ik loop heb ik het gevoel dat mijn kies eruit valt. Als ik auto aan het rijden ben en over een drempel rij heb ik het gevoel dat die kies eruitvalt. Zelfs als ik gewoon op bed lig heb ik het gevoel dat hij er elk moment uit kan vallen.

Ze noemen mij de vrouwelijke schumacher thuis, door mijn rijstijl. Maar vandaag reed ik naar de tandarts als een bejaarde vrouw in een 40 km autotje. Hoe dichter bij ik kwam, hoe harder mijn hart begon te kloppen. Het zweet brak me uit. Ik wilde huilen, maar dacht nee, mijn make up. Chill, doe rustig. Niks aan de hand.

Ik parkeerde mijn auto. Keek naar het gebouw, haalde diep adem en stapte stoer uit. Ik trok mijn jas recht en liep met geheven hoofd naar de tandarts. Ik liep naar de assistente en zij met bibberende stem, ik heb een afspraak om 9 uur. Toen ze zei; ''ja je kunt meteen doorlopen'', klaar, ik zei de shahada op en liep met knikkende knieeen naar binnen.

Ik keek hem aan, er kon geen goeiemorgen of hallo uit. Ik zei ''luister, ik mocht jou vroeger, maar dat doe ik niet meer. Je hebt 2 hele jaren van mijn leven afgepakt. Dat vergeef ik je niet. Je gaat niet weer lopen graaien in mijn mond. Ik wil nu een oplossing'', trek sla of druk hem eruit. Jouw feestje. Doe iets, vandaag nog.

Ik moest gaan liggen en hij pakte iets engs. Ik keek hem aan en vroeg wat hij ging doen. Ik ga alleen even kijken, ik deed mijn ogen dicht en voelde een prik. Die sucker was me gewoon aan het verdoven. Hij heeft me gewoon verkracht weer miss n 7ram. Hij heeft me geboort en een zenuw eruit gehaald. Ik voelde hem graaien en doen in mijn fucking kies. Hij trok er iets uit. Ik wilde huilen, want al was ik verdoofd ik voelde de pijn. Ik gaf het aan, hij deed er nog wat prikjes bij. Hij ging weer verder. Ik haat hem. Echt, ik haat hem. Hij zei '' ik heb je zenuwtjes eruit gehaald, je moet op 11 januari terugkomen, want dan moet ik al je wortels schoonmaken''.

Ik keek hem vies aan, greep naar mijn spullen en rende naar mijn auto.

Moehiem, ik voel me zo fucked up. En om de pijn die ik nu heb, en omdat hij me heeft geflesht waar ik bij sta. ]

18-12-2012, 11:17



Citaat door schijnendester:
taz
Lekker.

18-12-2012, 11:21
Juist wel. Ik maak tenminste iets mee.

Ik denk dat jij je zorgen moet maken. Je leest een lang verhaal, reageerd erop en wilt mij wijs maken dat ik geen leven heb. Waar is dat van jouw dan?

18-12-2012, 11:42

Citaat door schijnendester:
ik lees een lang verhaal, denk je dat dom wijf
ik stopte bij het eerste zinnetje
ga het huishouden doen lomp wijf
Huishouden? Denk je nou echt dat ik mijn mooie zachte handjes ga gebruiken om het huishouden te doen? Daar heb ik iemand voor in dienst.

18-12-2012, 11:42



Citaat door maaltje:
Ah lieverd toch! Das niet leuk! Maar dat het nu pijn doet na zijn mishandeling is niet vreemd. Als het be3da vanaf morgen beter gaat is het niet erg. Sterkte
Ik mag hopen dat het vanaf morgen beter gaat.

18-12-2012, 12:04

Citaat door schijnendester:
een moe3edies met mooie zachte handjes?
Juist de aith moe3edis hebben zachte handjes.

18-12-2012, 12:12
haha ah meskiena. Wortelkanaalbehandeling gehad?

Ik heb dit jr 2 wortelkanaalbehandeling gehad en vorig jaar 1. Zo verschrikkelijk!
Ik huilde elke dag, ik werd huilend wakker, ik ging huilend naar bed. Al mijn geld is verdomme naar tandarts uitgegaan.
In het weekend betaal je helaas voor de tandarts en vaak uitgerekend in het weekenden ging ik dood.

18-12-2012, 12:35
Allah ishafik hoop dat het snel beter word!

18-12-2012, 12:38
Niemand tipt aan mij 12 gaatjes en pijn dat het deed. hahaha

18-12-2012, 12:47

Citaat door Lhoceima-:
haha ah meskiena. Wortelkanaalbehandeling gehad?

Ik heb dit jr 2 wortelkanaalbehandeling gehad en vorig jaar 1. Zo verschrikkelijk!
Ik huilde elke dag, ik werd huilend wakker, ik ging huilend naar bed. Al mijn geld is verdomme naar tandarts uitgegaan.
In het weekend betaal je helaas voor de tandarts en vaak uitgerekend in het weekenden ging ik dood.


Nee, maar die krijg ik 11 januari.

Oh no, jij ook al.


Citaat door Ayah_nl:
Allah ishafik hoop dat het snel beter word!


Amien. InshaAllah.


Citaat door lucardi07:
Niemand tipt aan mij 12 gaatjes en pijn dat het deed. hahaha
Watttt.

Eet jij suikerklontjes ofzo?

18-12-2012, 12:54
Watttt.

Eet jij suikerklontjes ofzo? [/QUOTE]


ja min of meer , ik drink veel thee met suiker en veel frisdrank , maar ik poetste wel netjes 2x per dag .
Maar mijn glazuur is niet zo sterk zei de tandarts maar mijn vader heeft het zelfde probleem.

18-12-2012, 12:56
Heb binnenkort ook een afspraak staan want heb kiespijn. Ik heb een russische en mijn zusje maakte al grapjes met ''pas op dat ze je niet verdoofd met vodka''.

18-12-2012, 12:57



Citaat door snotdoekje:
Heb binnenkort ook een afspraak staan want heb kiespijn. Ik heb een russische en mijn zusje maakte al grapjes met ''pas op dat ze je niet verdoofd met vodka''.
hahaha gelijk het ze

18-12-2012, 12:58
leuk verhaal meid. Ik dacht echt date.............veel beterschap meid.

Pagina's : [1] 2