Bekijk volle/desktop versie : vraag over whatsapp



Pagina's : [1] 2 3

18-12-2012, 10:57
Salaam,

Ik wil de whatsapp app op mijn iphone zetten en moet via de app-store 99 cent betalen. Je kan het bedrag alleen met een creditcard betalen. Ik heb helaas geen creditcard...

Weet iemand of ik deze app ergens gratis kan downloaden?

18-12-2012, 10:59


Nope

Voorheen was deze app gratis, navragen of iemand binnen je vriendenkring of familie je wilt sponseren

18-12-2012, 11:00

Citaat door lovestory:
Nope

Voorheen was deze app gratis, navragen of iemand binnen je vriendenkring of familie je wilt sponseren
Niemand in mijn vriendenkring heeft een creditcard en familie woont in het buitenland.

Wat jammer zeg! Alsnog bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

18-12-2012, 11:02

Citaat door rabatiyah:
Niemand in mijn vriendenkring heeft een creditcard en familie woont in het buitenland.

Wat jammer zeg! Alsnog bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Bogossa nu pas zie ik dat jij het bent.

Pff lastig, heeft je pa geen cc?
Collega misschien?

18-12-2012, 11:05



Citaat door lovestory:
Bogossa nu pas zie ik dat jij het bent.

Pff lastig, heeft je pa geen cc?
Collega misschien?
En jij bent?

Nee niemand in mijn omgeving heeft een cc.

18-12-2012, 11:16
Je kan gewoon opwaardeerkaart kopen en daarmee Apps kopen.

18-12-2012, 11:20
itunes kaart kan je vanaf 15 euro kopen is wel zonde als je 15 euro moet betalen voor alleen om die 99 cent te kunnen betalen. Maar wie weet heb je het ooit in de toekomst nodig voor een app waar je voor moet betalen

18-12-2012, 11:21

Citaat door Samartje:
Je kan gewoon opwaardeerkaart kopen en daarmee Apps kopen.
Zo'n opwaardeerkaart begint vanaf 15 euro en ik vind dat prijzig als je 'm maar voor één app gaat gebruiken.

18-12-2012, 11:23

Citaat door VrouwelijkHMDL:
itunes kaart kan je vanaf 15 euro kopen is wel zonde als je 15 euro moet betalen voor alleen om die 99 cent te kunnen betalen. Maar wie weet heb je het ooit in de toekomst nodig voor een app waar je voor moet betalen
Ja het is zeker zonde en wil alleen de whatsapp applicatie downloaden. Hoef verder geen andere apps te hebben.

18-12-2012, 11:37

Citaat door rabatiyah:
Zo'n opwaardeerkaart begint vanaf 15 euro en ik vind dat prijzig als je 'm maar voor één app gaat gebruiken.
dacht ik eerst ook, nou toen kwAm ik allemaal leuke Apps tegen waar je ook voor moet betalen en die 15 euro was in no time goed uitgegeven. En er is geen andere optie of deze of met creditcards.

18-12-2012, 11:43

Citaat door Samartje:
dacht ik eerst ook, nou toen kwAm ik allemaal leuke Apps tegen waar je ook voor moet betalen en die 15 euro was in no time goed uitgegeven. En er is geen andere optie of deze of met creditcards.
Ik kijk wel of een van de kennissen van mijn ouders een cc hebben, anders houd ik het gewoon bij msn. 15 euro vind ik best duur en weet nu al zeker dat ik zo'n kaartje eenmalig ga gebruiken. Ik heb al genoeg apps op mijn iphone en wil alleen whatsapp zetten.

Alsnog bedankt meid!

18-12-2012, 14:41
Weet iemand toevallig of er een mogelijkheid is om een app cadeau te doen? Dan kan ik jou die wel sturen, rabatiya!

18-12-2012, 14:44


Experience alleen als zij jou Apple id gebruikt en wachtwoord dan kan ze hm gratis downloaden

18-12-2012, 14:45
maak een clickandbuy account aan..
Ik heb dat ook gedaan en heb iets van 5euro gestort op mijn account en zo kan ik dus apps kopen.

18-12-2012, 14:48
Huh whatsapp is gratis hoor.

Ik heb m gratis gedownload..

Pagina's : [1] 2 3