Bekijk volle/desktop versie : boesefa < geelzucht >

29-12-2004, 14:29
hoi hoi dames en heren .
kennen jullie de ziekte boesefa < geelzucht >
het is een gevaarlijke ziekte.
ik kan het weten want mijn oma is daar aan overleden toen mijn vader
nog een baby was, en zij is toen overleden terwijl mijn vader nog aan de borst zat te drinken. en nu geneest mijn vader de mensen die aan die ziekte lijden
als jullie mensen kennen die aan die ziekte lijden dan kunnen jullie me gerust een pm stuuren. het is niet dat ik reclame ziet te maken of zo
maar ik weet dat het een gevaarlijke ziekte is en der zijn hier in nederland niet veel mensen die dat ziekte kennen, en tegenwoordig de dokters kennen
die ziekte ook niet goed. ik had het ook maar ik heb me ook door me vader laten behandelen en gelukkig is het nu over. dus mensen doe der wat aan voor dat het erg word, want je kan er ook aan dood gaan .

groetjes van najat

29-12-2004, 14:30

Ga er mee naar de media... misschien word het wat..

31-12-2004, 21:52
So so hoe geneest ie ze dan ?? met een soort magie of met medicijnen

02-01-2005, 01:36

Citaat door najat1980:
hoi hoi dames en heren .
nog een baby was, en zij is toen overleden terwijl mijn vader nog aan de borst zat te drinken. en nu geneest mijn vader de mensen die aan die ziekte lijden
als jullie mensen kennen die aan die ziekte lijden dan kunnen jullie me gerust een pm stuuren. het is niet dat ik reclame ziet te maken of zo
maar ik weet dat het een gevaarlijke ziekte is en der zijn hier in nederland niet veel mensen die dat ziekte kennen, en tegenwoordig de dokters kennen
die ziekte ook niet goed. ik had het ook maar ik heb me ook door me vader laten behandelen en gelukkig is het nu over. dus mensen doe der wat aan voor dat het erg word, want je kan er ook aan dood gaan .

groetjes van najat
Ik kan me herinneren dat mijn neven aan geelzucht leden. En zij werden naar aan een Man gebracht die dan drie sneetjes met een soort mes(lalaam) op hun pols/arm en zo zijn ze allemaal genezen.

Maar hoe gaat je vader te werk?

03-01-2005, 14:45

Citaat door 7alima:
Ik kan me herinneren dat mijn neven aan geelzucht leden. En zij werden naar aan een Man gebracht die dan drie sneetjes met een soort mes(lalaam) op hun pols/arm en zo zijn ze allemaal genezen.

zoow eng gewoon snijden..?

04-01-2005, 01:43

Citaat:
mijn vader doet dat met een lepel, hij maakt de lepel
de steel der van dan verwarnt hij op vuur
en dan zet hij er 3 stippen bij je nek, voorhoofd , nagels
en achter je knieen.

maar ieder heeft zijn eigen geneesmanieren

05-01-2005, 11:57
salamoe helejkoem,

ik heb ook geelzucht gehad maar ik werd op geen enkele manier genezen zoals jullie.Ik moest voordat de zon opkwam met kouw water douche en na een tijdje werd ik genezen.

Er zijn trouwens twee soorten boesfir (geelzucht). De één is niet zo erg en de andere kan dodelijk zijn. En ik had de laatste maar elhamdoelileh deze ziekte wens ik echt niemand toe en als je die hebt genees hem dan heel snel.

salamoe helejkoem

05-01-2005, 17:05

Citaat door najat1980:
hoi hoi dames en heren .

groetjes van najat
Had ik ook, geholpen door een Imam. Ineens weg