Bekijk volle/desktop versie : Trouwen? No way!?



Pagina's : [1] 2 3

17-12-2012, 21:56
Ik ben van mening dat er in deze tijd niet meer getrouwd zal worden. Iemand die gescheiden is, onafhankelijk vrouw of man stapt niet meer zo gauw in het huwelijksbootje en al zou een vrouw dat wel willen er zijn gewoon weinig mannen die nog eens willen trouwen.
De jeugd van tegenwoordig heeft geen geduld, als ze iets willen (voornamelijk op seks gebied) dan doen ze dat gewoon net of het de normaalste zaak van de wereld is, dus waarom wachten tot je getrouwd bent als dat het enige is wat je van de ander geslacht wil.
Niemand neemt of wilt verantwoordelijkheid op zich nemen, bovendien zijn zowel de meiden als de jongens onafhankelijk en kiezen vaker voor een leven als vrijgezel.

Spijtig maar waar

Of toch niet? Drop je mening

17-12-2012, 21:57


Tegenwoordig zijn zelfs de volwassen mensen niet meer volwassen genoeg!

17-12-2012, 21:57
Jij bent in ieder geval trouw aan marokko.nl

17-12-2012, 21:58
Ik blijf erop vertrouwen dat Hij, Allah een goede man voor mij heeft uitgekozen Insha'Allah.
En zo ook voor jou kleine ster Insha'Allah

17-12-2012, 22:03



Citaat door -Frappuccino:
Tegenwoordig zijn zelfs de volwassen mensen niet meer volwassen genoeg!

Jij bent in ieder geval trouw aan marokko.nl[/QUOTE]



Citaat door On-bekende:
Ik blijf erop vertrouwen dat Hij, Allah een goede man voor mij heeft uitgekozen Insha'Allah.
En zo ook voor jou kleine ster Insha'Allah

[FONT=Georgia]
Barak Allahoefiek en Insha'Allah zullen we gezegend worden met een goede moslim man. En vertrouwen in mijn Schepper heb ik altijd hmdl

17-12-2012, 22:04
Het zijn allemaal beproevingen. Het staat allemaal vast hoe en wat. Vergeet niet dat je hier maar tijdelijk bent. De ene persoon is zwak en de ander is weer sterk.

17-12-2012, 22:10

Citaat door Naadje101:
Het zijn allemaal beproevingen. Het staat allemaal vast hoe en wat. Vergeet niet dat je hier maar tijdelijk bent. De ene persoon is zwak en de ander is weer sterk.


Wat ik nu zie is of men niet inziet dat de einde inzicht is en leven er op los, LETTERLIJK!! Of ze halen juist nu alles eruit wat er in zit omdat ze miss wel bewust zijn van een tijdelijk leven hier, maar dat doen ze in een negatieve manier!

17-12-2012, 22:14

Citaat door Kleine-Ster:
Wat ik nu zie is of men niet inziet dat de einde inzicht is en leven er op los, LETTERLIJK!! Of ze halen juist nu alles eruit wat er in zit omdat ze miss wel bewust zijn van een tijdelijk leven hier, maar dat doen ze in een negatieve manier!
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie het ook in mijn omgeving gebeuren. Ik begrijp niet dat mensen zo kunnen zondigen.

17-12-2012, 22:17

Citaat door Kleine-Ster:

Barak Allahoefiek en Insha'Allah zullen we gezegend worden met een goede moslim man. En vertrouwen in mijn Schepper heb ik altijd hmdl
Wa feeki. Insha'Allah!
Al hamdoulillah! (ik suggereerde ook niet anders )

17-12-2012, 22:28

Citaat door dchar_ino:
Een vriend van mij rond de 37 vertelde dat marokkaanse meisjes veel veranderd zijn vergelijken met 10 jaar geleden,
Hij is getrouwd, hij vertelde mij dat vrouwen vroeger veel leuker waren,


Iedereen en alles is met de tijd veranderd, zelfs je ouders als goed oplet. Dit komt ook door de maatschappij waarin we leven, we moeten ons aanpassen en laten ons geloof links liggen terwijl dat de lijdraad en de drijfveer moet zijn in wat je ook doet en wat er ook gebeurd.

Je bent zwak als je de vinger altijd naar een andere wijst, terwijl je preceis hetzelfde doet. Dus what come's around goes around.

17-12-2012, 22:31

Citaat door Naadje101:
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie het ook in mijn omgeving gebeuren. Ik begrijp niet dat mensen zo kunnen zondigen.


Ik vind het beangstigend. Moge Allah ta'ala ons leiden Insha'Allah.

17-12-2012, 22:31
man man man nog steeds niks kunnen vinden
en je bent 28? 29? 30? o jeej

17-12-2012, 22:32



Citaat door On-bekende:
Wa feeki. Insha'Allah!
Al hamdoulillah! (ik suggereerde ook niet anders )


Ghair Insha'Allah

17-12-2012, 22:32
wacht maar tot je een grote ster word

17-12-2012, 22:33

Citaat door Mourri:
Jij bent in ieder geval trouw aan marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3