Bekijk volle/desktop versie : Fellaini heeft 3 wedstrijden aan zijn broek gekregen



17-12-2012, 19:49
Marouane Fellaini hoeft slechts drie duels van zijn club Everton te missen. De middenvelder misdroeg zich tijdens het duel met Stoke City meerdere keren ten opzichte van opponent Ryan Shawcross en leek op een megaschorsing af te stevenen.

Fellaini deelde Shawcross een harde kopstoot uit en sloeg hem daarna ook nog in zijn gezicht. De smerige actie ontging scheidsrechter Mark Halsey. Zo ontsnapte de Belg aan een rode kaart.
In de Engelse media werd vandaag nog de verwachting uitgesproken dat Fellaini negen duels geschorst zou worden. De middenvelder ontsnapte echter, omdat arbiter Halsey aangaf twee andere kopstoten van Fellaini aan Shawcross wel te hebben gezien, maar niet als overtreding te hebben ingeschat.
Everton-managerr David Moyes sprak na de wedstrijd al schande over het gedrag van Fellaini. De Belg zei zelf ook spijt te hebben van zijn acties. "Ik had het niet moeten doen, maar had het idee dat ik niet beschermd werd door de arbitrage", aldus Fellaini.

17-12-2012, 20:24


3 voor een kopstoot????

BELACHELIJK

17-12-2012, 20:29

Citaat door casaoui01:
3 voor een kopstoot????

BELACHELIJK
hij heeft ook nog eens een dreun verkocht

Kopstoot+een dreun is meer dan 3 wedstrijden normaal

17-12-2012, 20:35

Citaat door LaasteGeruchten:
hij heeft ook nog eens een dreun verkocht

Kopstoot+een dreun is meer dan 3 wedstrijden normaal
Niet normaal

17-12-2012, 20:55



Citaat door casaoui01:
Niet normaal
Lanverrader heeft mazzel dat scheids het niet zag

17-12-2012, 20:55
Ik vind nie normaal maar hij gaat neeuit meer duun

17-12-2012, 21:03

Citaat door smooth_a:
Ik vind nie normaal maar hij gaat neeuit meer duun
zou die kopstoot hard aankomen ?

17-12-2012, 21:05

Citaat door LaasteGeruchten:
zou die kopstoot hard aankomen ?
Nee gewoon als een kamer vol met wattentjes op je hoofd

17-12-2012, 21:07

Citaat door smooth_a:
Nee gewoon als een kamer vol met wattentjes op je hoofd
Airbag