Bekijk volle/desktop versie : Zwangeren en hun hormonen..



Pagina's : [1] 2

17-12-2012, 17:38
Dames er zullen vast momenten geweest zijn waarvan je dacht omg wat bezielde mij en er erachteraf om kon lachen..

Tell is youre story

17-12-2012, 17:41


Pff teveel om op te noemen.

Mijn man om 1.30 uur in de nacht naar buiten gestuurd voor ijs, komt hij aan met verkeerde smaak, weer teruggestuurd belt hij dat ze die niet hebben, ik zei je komt pas erin met de gewenste smaak, na een lancetvormig en paar benzinepomps verder kwam hij met de gewenste, alleen had ik er geen trek in en was gaan slapen

17-12-2012, 17:43
Ik had wekenlang zin in een hele pittige turkse pizza met ayran
Anyways dus op een avond brachten mijn man en mn broertje mijn broer weg en kwamen ze wat later terug dan usual.
Dus ze kwamen binnen en kreeg de salaam.. Toen rook ik turkse pizza.
Ik zei met een semi psycho toontje "heb jij..heb jij mij dit echt aangedaan.. Hoe DURF JE?!"
Mijn man van uhm. Waat
Ik zei TURKSE PIZZA. Je WIST dat ik er zin in had en je eet het zonder rekening te houden met MIJN maag?!
Hij oh.. Sorry liefie wil je dat ik voor je haal?
Ik : nee nou is het te laat. heb een uur lang gehuild.

17-12-2012, 17:43
Droomde in de nacht over melk, waardoor ik begon te praten in mijn slaap!
Ik zei in het berbers ik wil melk


17-12-2012, 17:49


Ooh dat janken?
Een keer in een restaurant, we gingen eerst uit eten. Dus ik naar de wc om de inhoud van mijn maag eruit te gooien, ik kom terug. Zegt hij op een grap toon: wash heb je gesnoven? Je ogen zijn rood en je ziet er bleek uit.
Nou heb hem voor &euro(@"(?;:/ uitgemaakt en vertrok boos weg, nou boos? Jankend. Hij erachter aan met schatje wat is er aan de hand?
Jezus was zo boos op hem, 2 dagen kapot genegeerd en iedere keer wanneer hij dicht in mijn buurt kwam kreeg hij een knal op zijn armen. Ik was net een tijdbom.
Zelfs simpele vragen van voel je je nog ziek waren reden genoeg om te janken.

17-12-2012, 17:53
Ik ging een keer heel hard huilen toen mijn man weigerde kipfilet voor me te kopen; Ik had namelijk zin in rijst met kipfilet en lekkere wokgroenten erbij, maar er was geen kip. Het was echter half 8 dus mijn man helemaal in paniek keihard rennen naar de dichtsbijzijnde slager, maar bij thuiskomst had ik al besloten om er spaghetti bolognese met gehakt te maken.

Pfff ik vind het reuze zielig voor onze mannen.

17-12-2012, 18:08


Die arme mannen hebben veel te voorduren

17-12-2012, 18:14
Nou t kan dus erger! Dacht dat ik zo erg was dat ik in de nacht begon te vragen naar MELK!

17-12-2012, 18:23
Hahahahaha, echt grappig al die verhalen. Msaken die mannen!
Ik ben benieuwd naar mezelf, hoe ik zal doen als ik zwanger ben insha allah haha

17-12-2012, 18:24

Citaat door Amatourrahmaan:
Ik had wekenlang zin in een hele pittige turkse pizza met ayran
Anyways dus op een avond brachten mijn man en mn broertje mijn broer weg en kwamen ze wat later terug dan usual.
Dus ze kwamen binnen en kreeg de salaam.. Toen rook ik turkse pizza.
Ik zei met een semi psycho toontje "heb jij..heb jij mij dit echt aangedaan.. Hoe DURF JE?!"
Mijn man van uhm. Waat
Ik zei TURKSE PIZZA. Je WIST dat ik er zin in had en je eet het zonder rekening te houden met MIJN maag?!
Hij oh.. Sorry liefie wil je dat ik voor je haal?
Ik : nee nou is het te laat. heb een uur lang gehuild.

17-12-2012, 18:25
Haha, zo zielig voor jullie mannen.

17-12-2012, 18:33
Wel sneu voor de mannen.

17-12-2012, 18:34


Leuke verhaaltjes!

Ik word al evil als ik een weekje ongesteld ben, laat staan als ik 9 maanden lang last van hormonen krijg.

17-12-2012, 18:41
Mijn hormonen slaan nu al op hol zonder last te hebben van zwangerschap of maandelijkse ding. De verhalen die ik lees, zijn voor mijn begrip normaal.

17-12-2012, 18:49

Citaat door Amatourrahmaan:
Ik had wekenlang zin in een hele pittige turkse pizza met ayran
Anyways dus op een avond brachten mijn man en mn broertje mijn broer weg en kwamen ze wat later terug dan usual.
Dus ze kwamen binnen en kreeg de salaam.. Toen rook ik turkse pizza.
Ik zei met een semi psycho toontje "heb jij..heb jij mij dit echt aangedaan.. Hoe DURF JE?!"
Mijn man van uhm. Waat
Ik zei TURKSE PIZZA. Je WIST dat ik er zin in had en je eet het zonder rekening te houden met MIJN maag?!
Hij oh.. Sorry liefie wil je dat ik voor je haal?
Ik : nee nou is het te laat. heb een uur lang gehuild.
Komt me bekend voor, alleen ietsjes anders.


Ik had zoooo'n zin in Turkse pizza van de Turkse bakker in de buurt.
Alleen was het donderdag en dat is zijn sluitingsdag.

Maar dat kon mij niets schelen. Ik wou Turkse pizza van die bakker!

Uiteraard kon hij dit niet gaan kopen, dus was ik eerst kwaad en daarna heb ik zitten huilen.

Pagina's : [1] 2