Bekijk volle/desktop versie : Rot werkgevers!



17-12-2012, 17:21
Ze eisen overal ervaring! Al is het receptie werk. What the hell?! Als het nou mijn partner was die zoiets eiste had ik het kunnen begrijpen maar een werkgever come onnnnn! Je wordt toch ingewerkt!

17-12-2012, 17:24


Mijn broertje werd voor een baan afgewezen, omdat hij geen ervaring heeft, hij zei toen zo kan ik nooit ervaring opdoen he als jullie zelfs jongeren vragen met ervaring hahaha

17-12-2012, 17:25
Zo kun je idd nooit ervaring op doen..echt idioten!!

17-12-2012, 17:28
Begin dit echt meer dan zat te worden.

17-12-2012, 18:33


wat voor werk zoek je? en wat voor werk of studie doe je momenteel.

17-12-2012, 18:39
Tegenwoordig moet je zelfs diploma hebbe voor schoonmaakwerk.

En wat maaltje zegt er is zat keus dus hoe minder geld en tijd je kost hoe beter.
Tijd voor vrijwilligerswerk

17-12-2012, 18:46
Inchallah vind je gauw een leuke baan!

17-12-2012, 18:50
Voor de gekste banen moet je tegenwoordig een HBO opleiding volgen of hebben gevolgd. Daarnaast die ervaring. Oeffff, kan daar echt gek van worden.

17-12-2012, 18:52
Ik snap je frustratie heel goed! Echt een fuckinh hel! Ben het echt beu! Ik heb al zo lang geen bijbaantje meer, voor elke scheet eisen ze ervaring. Ik zit te denken om hier en daar snuffelstage te lopen (waaar ik zo geen zin in heb!!) zodat mijn cv wat intressanter oogt.

17-12-2012, 19:06

Citaat door kriebelneusje:
Ze eisen overal ervaring! Al is het receptie werk. What the hell?! Als het nou mijn partner was die zoiets eiste had ik het kunnen begrijpen maar een werkgever come onnnnn! Je wordt toch ingewerkt!
dit valt mij ook op

17-12-2012, 19:13

Citaat door Experience:
Voor de gekste banen moet je tegenwoordig een HBO opleiding volgen of hebben gevolgd. Daarnaast die ervaring. Oeffff, kan daar echt gek van worden.
Callcenters. Ik zat laatst naar vacatures te kijken. Het werk wat je verrichten moest, was telefonische enquêtes aanvragen. Niets meer, niets minder. Je moest minstens HBO doen. Ik ging stuk toen

17-12-2012, 19:17

Citaat door Menewni:
Ik snap je frustratie heel goed! Echt een fuckinh hel! Ben het echt beu! Ik heb al zo lang geen bijbaantje meer, voor elke scheet eisen ze ervaring. Ik zit te denken om hier en daar snuffelstage te lopen (waaar ik zo geen zin in heb!!) zodat mijn cv wat intressanter oogt.

Dat kan ook of vrijwilligers werk. Ik wil ook vrijwilligers werk maar dan iets met Marokkaanse vrouwen. Ik kan dat hier helaas niet vinden..

Citaat door Fietsbell:
Callcenters. Ik zat laatst naar vacatures te kijken. Het werk wat je verrichten moest, was telefonische enquêtes aanvragen. Niets meer, niets minder. Je moest minstens HBO doen. Ik ging stuk toen
Ja! Ik had laatst gesolliciteerd bij KPN voor een callcenter baan. Ook hier moest je HBO voor hebben gevolgd. Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van ja, sorry je bent het niet geworden. Vereiste is HBO en je hebt geen ervaring. Ik was de afwijzingen zat en zei tegen haar hoe ik ervaring moest op doen als niemand mij wou aannemen? Kwam er zo'n flut excuus en heb toen opgehangen.

17-12-2012, 23:04


, ik zag ook zo een vacature waar zelfs iemand met niveau 1 de werktaken kon uitvoeren. Komen ze doodleuk met een vereiste HBO niveau.

28-02-2015, 15:25
Ze hebben het voor het kiezen. Veel Hbo'ers die werk onder hun niveau doen.
Jammer, jammer, hopen op beter tijden.