Bekijk volle/desktop versie : Belgische tv!!!



17-12-2012, 16:59
Weten jullie zeker dat Apartheid niet uit Belgie is ontstaan? Ze ontkennen gewoon de multicult samenleving! Als de blanke bleu belg nu een gezellig volk was dat had ik het ze vergeven zoals ze in nederland zijn! Maar ze zijn zo saai als wat

17-12-2012, 17:01


hoezo vertel? ik kijk bijna nooit belgische kanalen, heel af en toe.

17-12-2012, 17:01
Welke programma dan?

17-12-2012, 17:05

Citaat door BSG_:
hoezo vertel? ik kijk bijna nooit belgische kanalen, heel af en toe.
Ik ook niet salam trouwens haaha alleen ketnet voor de kinderen! Gewoon het is me opgevallen hoe blank ze zijn op tv maar als ik op straat kom zie ik toch wat anders! Ik vindt gewoon dat belgen niet moeten klagen over ons want ze geven geen ene etranger de kans om zicht te ontplooien in dit saaie land! Ik denk persoonlijk meer kleur op tv is leuker tvkijken dan altijd het getypecast van ze als ze eindelijk besluiten om een barani op tv te doen het gaat dan altijd over illiegtoon-onderwerpen

17-12-2012, 17:06



Citaat door Mieke:
Welke programma dan?
Overal schat overal everywhere!

Ze proberen ons msaken te ontkennen 'we are here deal with it'

17-12-2012, 17:10

Citaat door sensitivewomen:
Overal schat overal everywhere!

Ze proberen ons msaken te ontkennen 'we are here deal with it'



Hahah aah zo bedoel je... Ja idd dat is waar, je ziet geen enkele bruine kop, in geen enkele programma.... De belgen zijn daar nog niet klaar voor.... Buiten Faruk ozgunes op VTM. Op franstalige televisie, heb je wel meerdere journalisten van vreemde orgine.... op RTBF bijv.

17-12-2012, 17:12
Belgen zijn zot!!

17-12-2012, 17:16
Beter joh..vooral onze mgharba zetten zich vaak alleen verschut op tv en zijn zo verwesterd als ik weet niet wat.
En zoveel leuke interessante programma,s hebben ze echt niet die moeten ze helaas wel verdelen onder het kleine groepje bekende belgen.

17-12-2012, 17:16

Citaat door Mieke:
Hahah aah zo bedoel je... Ja idd dat is waar, je ziet geen enkele bruine kop, in geen enkele programma.... De belgen zijn daar nog niet klaar voor.... Buiten Faruk ozgunes op VTM. Op franstalige televisie, heb je wel meerdere journalisten van vreemde orgine.... op RTBF bijv.
Nou dat is grappig, wel de grenzen wagenwijd open voor iedereen maar ze ondertussen aan een koord houden Wij zijn ook belastingbetalers dat wel dat mag wel! Ik vindt gewoon dat de buitenlanders ook lui zijn indit land geen mooie moskeen geen goede islamitische scholen helemaal niet we zijn gewoon lui op op te staan en te vechten voor onze rechten! Ik vindt het gewoon zielig voor onze jeugd onze kinderen dat wij dit gevecht niet voor hun willen vechten! Het gaat alleen erger worden!

17-12-2012, 17:18

Citaat door BSG_:
Beter joh..vooral onze mgharba zetten zich vaak alleen verschut op tv en zijn zo verwesterd als ik weet niet wat.
En zoveel leuke interessante programma,s hebben ze echt niet die moeten ze helaas wel verdelen onder het kleine groepje bekende belgen.
Ik ga progammamaker worden ik heb een geweldige idee voor een nieuwe serie op de belgische tv die zoveel kijkcijfers zal krijgen!