Bekijk volle/desktop versie : Spijt, voor het te laat is



17-12-2012, 15:35

http://www.youtube.com/watch?v=QtF9a1lf9u8&feature=player_embedded


[SIZE=3][FONT=Garamond]Luister..[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]En dan beeld je je in.............[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Je probeert je ogen open te doen maar het lukt je niet[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Je weet niet wat je is overkomen[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Stel, je hoort dan Allah tegen je zeggen :[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]"O mijn dienaar, Ik heb zoveel dienaren, en Ik heb voor elke dienaar vijf keer per dag een afspraak gemaakt om Onze band te onderhouden, toch vond jij het niet nodig om op tijd te komen, en vaak kwam je helemaal niet. Ik bleef je toch gunsten schenken."[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]"O mijn dienaar, jij twijfelde aan Mij, maar Ik twijfelde nooit aan jou. Toen niemand meer in jou geloofde, was Ik Degene Die tegen jou zei: 'O mijn dienaren die buitensporig zijn geweest tegen zichzelf, wanhoop niet aan Mijn genade, voorwaar, Ik vergeef alle zondes.' En Ik gaf je keer op keer een kans, op momenten dat niemand jou meer een kans wilde geven."[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]"O mijn dienaar, Ik heb je behoed voor zoveel slechts, en Ik liet zoveel moois op je pad komen, toch werd jij boos op Mij in de slechte tijden, en toen de goede tijden aanbraken, vergat je Mij."[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]"O mijn dienaar, jij vergat Mij, maar Ik vergat jou nooit. Ik gaf je telkens weer een teken, hopende dat je ooit zou inzien hoe Genadig Ik ben."[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]"O mijn dienaar, Ik heb je zoveel gunsten geschonken, maar je hebt Mij hiervoor niet bedankt, noch in woord, noch in daad. Je gebruikte deze gunsten daarentegen om nog meer tegen Mij in opstand te komen, en Mij nog ongehoorzamer te zijn."[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]O mens... wat heeft jou weggeleid van jouw Heer, de Edele?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Het is over......[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Je tijd is gekomen....[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Je dacht dat je morgen nog naar school zou gaan of naar[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]je familie, maar je grote nachtmerrie is uitgekomen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]El Malak el Mout (Engel des Doods) was je voor .[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Je dacht dat je de volgende Ramadan zou halen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Je zou je toch gaan verbeteren...? Je zou gaan bidden en goede daden[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]doen... maar probeer eens te knielen.. het lukt je niet, want je bent[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]er niet meer...[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Voel je het ?[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Voel je die spijt?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Kreeg je de kans of niet ? Wat zei Allah tegen je ?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Mensen zeiden tegen je, ga bidden, doe goede daden, stop met roddelen, drink niet, de Koran, maar het irriteerde je,[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Hoor je de Adhaan?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Hoor je de Adhaan?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Hoor je 'm klinken? Zie hoe de Dienaren van Allah zich haasten[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]naar het gebed...[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Ze gaan voor je bidden, zie jij je ouders huilen?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Je ouders, die wilden zo graag dat jij een goed mens was, ze waren[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]zo trots op je, ze dachten, die verandert wel inshallah, maar het is te laat.[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Zie jij je die lege plek op school? Of op je werk?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Daar zat jij, maar die zal leeg blijven, want je bent er niet meer...[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Hoezo kom je niet meer op msn, vragen mensen zich af....[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Waar blijft hij/zij .... zeker een nieuwe account?[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Maar dan horen ze het.. je bent er niet meer....[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]RIP.. RIP... RIP.... Allah Yarhamoe...Allah Yarhamha[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Na 3 maanden...[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]Na 3 maanden zijn ze je vergeten, dan is iedereen druk bezig[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]met dagelijkse bezigheden en leuke dingen,en jij? Jij bent bij Allah en Hij zal over je oordelen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Einde spel, geen spijt of sorry meer.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Heb je spijt? Toon NU berouw aan Allah en keer terug[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]voor het te laat is.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]Inshallah.[/FONT][/SIZE]

[SIZE=3][FONT=Garamond]“O Zoon van Adam, zo lang je een beroep op Mij doet en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik vind dat niet erg. O zoon van Adam, al reikten je zonden tot de wolken van de hemel, als je mij om vergeving vroeg, zou Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij kwam met zonden, die bijna zo groot als de aarde waren en als je Mij onder ogen zou komen, zonder Mij deelgenoten toe te schrijven, dan zou Ik je vergiffenis geven bijna zo groot als dat.”[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond]At-Tirmidhi (ook Ahmad ibn Hanbal)[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Garamond](Al- Albani (Al-Hadith al-Sahiha) hadith nummer 127 deel 1 bladzijde 39. Al-Nawawi (Ryadat al-Salihien) hoofdstuk “vergeving” (Al-istaghfar) hadith 1876).



Gegroet,
Stranger[/QUOTE][/CENTER]

05-06-2013, 14:53


Mijn God.. Bibbering in mijn lichaam. Dit heb je erg overtuigend neergezet. Maa Shaa Allah.

05-06-2013, 15:56
Machallah