Bekijk volle/desktop versie : vrouwelijke tandarts in Borgerhout



17-12-2012, 11:54
wie kent er een en die ook de tijd voor je neemt?
ben zo bang voor de tandarts.

17-12-2012, 13:03


niemand????

17-12-2012, 21:42
Je hebt ik borgerhout naima rokneddine aardige vrouwtje.
Ik ben daar ook een keer geweest maar moest met spoed geholpen worden en dat was een marokaanse man.
Hij was wel aardig want ik ben ook heel erg bang voor de tandarts.
En heb er echt niks van gevoeld.

17-12-2012, 21:47
Tandheelkundige centrum..zit naarst kind en gezin op de turnhoutsebaan..als je een afspraak maakt kun je erbij vermelden of je bij een vrouw terecht kunt.

17-12-2012, 21:48



Citaat door BSG_:
Tandheelkundige centrum..zit naarst kind en gezin op de turnhoutsebaan..als je een afspraak maakt kun je erbij vermelden of je bij een vrouw terecht kunt.
nemen ze daar ook echt de tijd voor je of juist niet? wallah ik ben zo bang voor de tandarts, door de angst ben ik al bijna 2 jaar niet op controle geweest

17-12-2012, 22:12

Citaat door lalalina:
nemen ze daar ook echt de tijd voor je of juist niet? wallah ik ben zo bang voor de tandarts, door de angst ben ik al bijna 2 jaar niet op controle geweest
Wallah ik ook was 2 jaar niet geweest.
Maar had zo een pijn voor de ramadan ging weer over en met ramadan saffi kon ik niet meer was echt aan het huilen van de pijn.
heb die dag samen met me man heel antwerpen afgereden op zoek naar tandarts maar overal hadden ze geen plek alleen daar kon ik terecht.
Maar hij heeft me echt goed geholpen had ook verteld dat ik de tandarts haat en al 2 jaar niet was geweest.
daar heeft ie echt rekening mee gehouden heb echt niks gevoeld.
Wel 5 keer verdovingprik gekregen maar was op eigen verzoek zodat ik niks van de behandeling kon voelen.

17-12-2012, 22:42

Citaat door lalalina:
nemen ze daar ook echt de tijd voor je of juist niet? wallah ik ben zo bang voor de tandarts, door de angst ben ik al bijna 2 jaar niet op controle geweest
Ik heb goede ervaring gehad..ik heb niet zo een hele grote angst voor de tandarts haha.
Je moet er gwn voorgaan anders blijf je die angst houden.

18-12-2012, 11:31

Citaat door riffia19:
Wallah ik ook was 2 jaar niet geweest.
Maar had zo een pijn voor de ramadan ging weer over en met ramadan saffi kon ik niet meer was echt aan het huilen van de pijn.
heb die dag samen met me man heel antwerpen afgereden op zoek naar tandarts maar overal hadden ze geen plek alleen daar kon ik terecht.
Maar hij heeft me echt goed geholpen had ook verteld dat ik de tandarts haat en al 2 jaar niet was geweest.
daar heeft ie echt rekening mee gehouden heb echt niks gevoeld.
Wel 5 keer verdovingprik gekregen maar was op eigen verzoek zodat ik niks van de behandeling kon voelen.
wajooooooooooo 5 keer verdovingsprik, ik kan me herinneren dat ik bij een controle 2 keer een prik kreeg, en dat ik nog steeds alles voelde, toen vroeg ik om nog een prik, en wou ze me die niet geven omdat het te veel verdoving voor me zou zijn.

p.s maar heb je ook niks meer gevoeld? ik heb zulke gevoelige tanden he

18-12-2012, 19:30

Citaat door lalalina:
wajooooooooooo 5 keer verdovingsprik, ik kan me herinneren dat ik bij een controle 2 keer een prik kreeg, en dat ik nog steeds alles voelde, toen vroeg ik om nog een prik, en wou ze me die niet geven omdat het te veel verdoving voor me zou zijn.

p.s maar heb je ook niks meer gevoeld? ik heb zulke gevoelige tanden he
Nee ik heb echt helemaal niks meer gevoeld.Mijn hele wang was verdoofd hahaha door al die prikken.
Zelfs de 2de keer want kreeg een wortelkanaal behandeling en die zij dat ik in principe geen verdoving nu nodig had maar ik stond erop dat ik die toch wou.
En heb er toen weer 3 gekregen en ook niks gevoeld.

18-12-2012, 19:53

Citaat door riffia19:
Nee ik heb echt helemaal niks meer gevoeld.Mijn hele wang was verdoofd hahaha door al die prikken.
Zelfs de 2de keer want kreeg een wortelkanaal behandeling en die zij dat ik in principe geen verdoving nu nodig had maar ik stond erop dat ik die toch wou.
En heb er toen weer 3 gekregen en ook niks gevoeld.
wallah nu ik je berichtje lees over die verdovingen, durf ik het aan om een afspraak te maken