Bekijk volle/desktop versie : Getrouwd zijn en je ouders financieel steunen wie??



Pagina's : [1] 2 3 4

17-12-2012, 10:43
Wie van de getrouwde dames steunt nog steeds haar ouders financieel?

Mijn ouders hebben het alhamdoellilah goed en komen niets te kort maar toch het vreet zo aan mij,ik geef haar al jaren geld en als ik dat een keertje niet doe voel ik mij zo schuldig!
Dingen kopen voor mijn ouderlijk huis,ouders overladen met cadeaus en dingen ik weet nie het zit in mij

Wie heeft dit ook?


En zouden jullie er moeite mee hebben als jullie man jullie schoonouders zou steunen?
Ik heb er geen moeite mee ...

Ben benieuwd naar jullie verhalen?

17-12-2012, 10:48



Citaat door Mevrouw_Marwa:
Ik heb er geen moeite mee. Wrm wel? Wat ik voor mezelf wens wens ik ook voor mijn man. Kiefkief. Rda lwalideen is belangrijk. Tenslotte ze vragen dr niet om. Maar bij mij is het standaard dat ik ze wat geef. Hmdl we hebben beiden geen problemen mee..
alhamdoellilah ja idd mijn ouders die dan altijd rda voor je doen is zoo mooi
Sommige mensen in mijn omgeving vinden het heel erg dat hun man hun schoonouders steunen

17-12-2012, 10:50
hoeveel geven jullie dan meiden

17-12-2012, 10:52

Citaat door kameel:
hoeveel geven jullie dan meiden
Ik ga 2 keer in de week naar mijn ouders ik geef bijna elk week wel 50 euro
dus 200 euro per maand
of als ik naar mijn ouders ga,ga ik nog effe langs de slager allemaal vers vlees halen,groente,fruit en boodschappen doen...
En ik koop dingen voor mijn moeder luxe dingen zoals kleding,jurken etc etc..

17-12-2012, 10:55


niemand

17-12-2012, 10:57
Allahiesmehna men elwelidien

ik vind als je t kwijt kan gewoon doen, wat ook supermooi is en ouders altijd wel blij kunnen maken is een ticket voor ze betalen..al is t maar voor 2 weekjes in dec. ofzo

verder bijv. mee te helpen voor de hadj..

qf en toe een bloemetje halen voor he moeder

lekkere pantoffels voor papa

en zo kunnen kleine dingen heel veel beteken voor ze..

17-12-2012, 10:59
Dat doe ik ook, ookal ben ik werkloos, ik geef altijd wel iets. Of we gaan shoppen op mijn kosten. Mijn moeder is alleen, dus dat vind ik vanzelfsprekend.

17-12-2012, 10:59

Citaat door Alhocimatje:
Allahiesmehna men elwelidien

ik vind als je t kwijt kan gewoon doen, wat ook supermooi is en ouders altijd wel blij kunnen maken is een ticket voor ze betalen..al is t maar voor 2 weekjes in dec. ofzo

verder bijv. mee te helpen voor de hadj..

qf en toe een bloemetje halen voor he moeder

lekkere pantoffels voor papa

en zo kunnen kleine dingen heel veel beteken voor ze..
ja idd
Dat is mijn wens inschaAllah voor volgend jaar mijn ouders naar elhadj sturen..

Mijn man heeft zijn ouders al 3 jaar trg naar mekka gestuurd dat is echt zo iets moois

17-12-2012, 11:01

Citaat door RabatGirlY:
Dat doe ik ook, ookal ben ik werkloos, ik geef altijd wel iets. Of we gaan shoppen op mijn kosten. Mijn moeder is alleen, dus dat vind ik vanzelfsprekend.
machaAllahJa en vooralll omdat jou moeder alleen is..

Ik ging pas echt beseffen toen ik getrouwd was hoe mijn ouders voor ons hadden gezorgd en dan wil je dingen terug doen

17-12-2012, 11:07
Nee ik doe dat niet , omdat mijn ouders het ook hamdolilah goed hebben.. En als ik ze ga geven gaan ze toch alleen maar verspillen. Me vader heeft een enorme gat in zijn hand. En daarbij zo breed heb ik het niet ze ontvangen meer dan ik dus hamdolilah.

Ik doe wel zo nu en dan boodschappen, en het geld geef ik inshaaAllah aan hen die het wel echt nodig hebben.

EN als dat mijn ouders waren geweest dan had ik ze zeker financieel bijgestaan inshaaAllah.

17-12-2012, 11:08

Citaat door poepchinees:
Nee ik doe dat niet , omdat mijn ouders het ook hamdolilah goed hebben.. En als ik ze ga geven gaan ze toch alleen maar verspillen. Me vader heeft een enorme gat in zijn hand. En daarbij zo breed heb ik het niet ze ontvangen meer dan ik dus hamdolilah.

Ik doe wel zo nu en dan boodschappen, en het geld geef ik inshaaAllah aan hen die het wel echt nodig hebben.

EN als dat mijn ouders waren geweest dan had ik ze zeker financieel bijgestaan inshaaAllah.
je helpt in ieder geval waar nodig is ,je hebt dames die geen poot uitsteken

17-12-2012, 11:15

Citaat door poepchinees:
Nee ik doe dat niet , omdat mijn ouders het ook hamdolilah goed hebben.. En als ik ze ga geven gaan ze toch alleen maar verspillen. Me vader heeft een enorme gat in zijn hand. En daarbij zo breed heb ik het niet ze ontvangen meer dan ik dus hamdolilah.

Ik doe wel zo nu en dan boodschappen, en het geld geef ik inshaaAllah aan hen die het wel echt nodig hebben.

EN als dat mijn ouders waren geweest dan had ik ze zeker financieel bijgestaan inshaaAllah.


Ik heb precies hetzelfde. Mijn ouders hebben het supergoed Alhamdoelilah.
Ik vind dat ik het geld beter aan de mensen kan geven die het echt nodig hebben.

17-12-2012, 11:16


Hmdlh als je het kwijt kan waarom niet.
Ik kan het helaas niet kwijt Als ik het wel zou kunnen zou ik het zeker in mijn moeder's hand stoppen. Inshaallah ooit.

17-12-2012, 11:21
ik help me moeder iedere maand. ookal hebben wij het zelf krapjes dan nog blijf ik het geven! wat ik aan me moeder geef zal ik voor beloond worden met iets nog beters insha allah dus dames als je het kwijt kan gewoon doen! dat woordje Allahirdi3liek is beter dan dat briefje van 100

17-12-2012, 11:23

Citaat door trico20:
ja idd
Dat is mijn wens inschaAllah voor volgend jaar mijn ouders naar elhadj sturen..

Mijn man heeft zijn ouders al 3 jaar trg naar mekka gestuurd dat is echt zo iets moois
Mahsa Allah! wat jouw man wel niet voor Ajer zal hebben bij Allah insha Allah!

Pagina's : [1] 2 3 4