Bekijk volle/desktop versie : Wat gaan de getrouwde dames doen met Nieuwjaar?



Pagina's : [1] 2 3

17-12-2012, 10:23
Ben benieuwd wat de getrouwde stellen met of zonder kinderen, gaan doen met oud en nieuw.

Hoe brengen jullie die dag/nacht door? Gaan jullie ergens heen, blijven jullie thuis, krijgen jullie bezoek of liever samen Doorbrengen?

17-12-2012, 10:24


Wat valt er te doen dan? Rotterdam/Erasmusbruh schijnt heel leuk te zijn? Misschien een idee?

17-12-2012, 10:26
We vieren mijn dochter haar verjaardag met oud en nieuw. We hebben een suprise avond gepland die avond en ik neem mijn wii mee. We vieren het dit jaar met de hele familie bij mijn moeder.

En jij?

17-12-2012, 10:26

Citaat door Life-O-Life:
Wat valt er te doen dan? Rotterdam/Erasmusbruh schijnt heel leuk te zijn? Misschien een idee?
waren we vorig jaar naartoe geweest. Was heeeel moooi!!!

17-12-2012, 10:28


Niets..gewoon vuurwerk kijken vanuit huis haha

17-12-2012, 10:29
Ik weet niet wat er te doen valt ja Rotterdam zijn wij toevallig vorig jaar geweest en was idd mooi met die vuurwerk shows.

Oh leuk verjaardag van je dochter met nieuwjaar, gezellig met de Wii erbij hihi.

Nog meer plannen dames?

17-12-2012, 10:30
Niets..
Misschien dat de kids vuurwerk willen kijken vanuit de slaapkamer ofzo..
er wonen allemaal oudere mensen in de straat dus hier gebeurt zowiezo niets buiten

17-12-2012, 10:30
Nieuwjaars duik nemen?

17-12-2012, 10:34
Ik weet het nog niet ik ga evn mijn belgische buren vragen wat hun doen met de 3ied al adha en 3ied al fitr mischien dat ik van hun ideetjes kan krijgen! ik zal ze zo plaatsen ....ben al onderweg....ik loop al ...de deur gaat open...ik klop boink boink.....ik vraag het ze ....en hun antwoorden 'wij zijn geen moslims wij vieren dat niet".....ik zeg maar dat is toch leuk voor de gezelligheid een schapie slachten? ...De buren zeggen met een vies gezicht nog wel : ge zijt zot die arme beestje (ondertussen eet ze haar boterham met ham') '...moet ik verder gaan het is een heel gezellige verhaal?

17-12-2012, 10:40

Citaat door sensitivewomen:
Ik weet het nog niet ik ga evn mijn belgische buren vragen wat hun doen met de 3ied al adha en 3ied al fitr mischien dat ik van hun ideetjes kan krijgen! ik zal ze zo plaatsen ....ben al onderweg....ik loop al ...de deur gaat open...ik klop boink boink.....ik vraag het ze ....en hun antwoorden 'wij zijn geen moslims wij vieren dat niet".....ik zeg maar dat is toch leuk voor de gezelligheid een schapie slachten? ...De buren zeggen met een vies gezicht nog wel : ge zijt zot die arme beestje (ondertussen eet ze haar boterham met ham') '...moet ik verder gaan het is een heel gezellige verhaal?

17-12-2012, 10:47
ik doe niets speciaal,voor mij is oud en nieuwjaar hetzelfde als een gewone dag.
dus ik doe hetzelfde als een doordeweekse dag,s'avonds op tijd in mijn bedje kruipen.

17-12-2012, 10:49

Citaat door sensitivewomen:
Ik weet het nog niet ik ga evn mijn belgische buren vragen wat hun doen met de 3ied al adha en 3ied al fitr mischien dat ik van hun ideetjes kan krijgen! ik zal ze zo plaatsen ....ben al onderweg....ik loop al ...de deur gaat open...ik klop boink boink.....ik vraag het ze ....en hun antwoorden 'wij zijn geen moslims wij vieren dat niet".....ik zeg maar dat is toch leuk voor de gezelligheid een schapie slachten? ...De buren zeggen met een vies gezicht nog wel : ge zijt zot die arme beestje (ondertussen eet ze haar boterham met ham') '...moet ik verder gaan het is een heel gezellige verhaal?
Allah ierda 3liek

17-12-2012, 10:50


normaliter gaan we met zn allen bij familie eten en vuurwerk afsteken maar ik heb nu een baby in huis dus ik denk dat we thuis blijven dit jaar

17-12-2012, 10:53

Citaat door sensitivewomen:
Ik weet het nog niet ik ga evn mijn belgische buren vragen wat hun doen met de 3ied al adha en 3ied al fitr mischien dat ik van hun ideetjes kan krijgen! ik zal ze zo plaatsen ....ben al onderweg....ik loop al ...de deur gaat open...ik klop boink boink.....ik vraag het ze ....en hun antwoorden 'wij zijn geen moslims wij vieren dat niet".....ik zeg maar dat is toch leuk voor de gezelligheid een schapie slachten? ...De buren zeggen met een vies gezicht nog wel : ge zijt zot die arme beestje (ondertussen eet ze haar boterham met ham') '...moet ik verder gaan het is een heel gezellige verhaal?
!

17-12-2012, 10:54
Ik ben gelukkig niet in Nederland met nieuwjaar, ben benieuwd hoe ze het elders vieren.

Pagina's : [1] 2 3