Bekijk volle/desktop versie : voel me echt een oma



Pagina's : [1] 2

17-12-2012, 07:59
Wie is er hier ook een ochtendmens, dat is echt mijn favoriete deel van de dag I luve the morning ik zit nu sinds 4 jaar ongeveer helemaal in dat ritme en kom er niet meer uit, uitslapen kan ik niet, en word ook vroeg wakker als ik vrij ben zoals vandaag 6:30 (in de zomer standaard) en het ergste is ik heb geen eens een reden om zo vroeg wakker te worden, heb geen krijsende kids die me wakker schreeuwen, voel me af en toe echt een oma, laatst stond ik om half 9 met allemaal oma's bij de hema te wachten tot die open ging ook al een keer met allemaal senioren bij de AH om 7:55

17-12-2012, 08:03




Hier nog eentje

17-12-2012, 08:03
heb je lekker een lange dag...

17-12-2012, 08:05
heb je die drang niet om tot uur tot 11.00 te slapen>?

17-12-2012, 08:05


Same here. Beter dit dan je tijd in bed te verspillen

17-12-2012, 08:10
Ik wou dat ik zoals jij was, dan kreeg ik zoveel meer gedaan ik sta echt met moeite om zeven uur op en mijn ideale tijd om wakker te worden is acht uur, soms half negen.

17-12-2012, 08:13

Citaat door Ilike:
heb je lekker een lange dag...
precies

17-12-2012, 08:16

Citaat door Lamsil:
heb je die drang niet om tot uur tot 11.00 te slapen>?
Nee totaal niet, vooral als ik bij me ouders slaap of familie slaapt bij mij, en ze slapen gewoon goed door in het weekend ofzo 9 uur 10uur, dan krijg ik zo een benauwend gevoel, en wil ik ze niet wakker maken, je kan dan niets niet opruimen of wat dan ook dan ga ik maar tv kijken of boodschappen doen ofzo..maar tot 11.00 neeee dat is alsof je tegen mij zegt 14.00 uur..

17-12-2012, 09:01
Hier nog 1. Als het een mooie ochtend is pak ik een boek een deken ga ik lopend naar het park en ga ik daar zitten lezen en ontbijten onder een mooie boom. Ideale ochtend.

Ik hou er ook van dat ik alles gedaan krijg in de ochtend. En erna lekker ontbijten bij de la place met mn man. Ben verslaafd aan die warme chocolademelk met slagroom daar..

17-12-2012, 09:07
ik slaap ook nooit uit, in het weekend voor 8 uur wakker en door de weeks rond 07.00 uur, heb nu al ontbeten, gedoucht, wasje gedraaid, vaatwasser opgeruimd, kids naar school en ik ga zo dr.phil kijken:-))

17-12-2012, 09:10

Citaat door Amoura:
ik slaap ook nooit uit, in het weekend voor 8 uur wakker en door de weeks rond 07.00 uur, heb nu al ontbeten, gedoucht, wasje gedraaid, vaatwasser opgeruimd, kids naar school en ik ga zo dr.phil kijken:-))

Wat voor aflevering? Hahah heb precies hetzelfde gedaan als jou minus de kids.

Wakker worden, gedoucht, gebeden, was draaien en andere was in droger, vaatwasser leeggehaald, albert heijn boodschaopen en ben nu thuis

17-12-2012, 09:11
Mijn moeder was vandaag vroeg wakker om het maaltijd voor te bereiden voor vandaag. Mijn heks van een tante komt vandaag op bezoek. De keukendeur was dicht en ik rook een gaslucht en schrok. Toen zag ik haar met slapende oogjes, uien snijden. Ik voel me echt slecht. Mij ziekmelden op school om te helpen kon ook niet.

17-12-2012, 09:15


Wakker worden doe ik ook graag rond 7:30 maar echt opstaan pas een uur later haha, als ik geen reden heb om door te slapen, word ik gewoon wakker, maar ben niet vooruit te branden hopeloos!

17-12-2012, 09:22

Citaat door Fietsbell:
Mijn moeder was vandaag vroeg wakker om het maaltijd voor te bereiden voor vandaag. Mijn heks van een tante komt vandaag op bezoek. De keukendeur was dicht en ik rook een gaslucht en schrok. Toen zag ik haar met slapende oogjes, uien snijden. Ik voel me echt slecht. Mij ziekmelden op school om te helpen kon ook niet.
Zeker de zus van je vader ?

17-12-2012, 09:27

Citaat door stoutertje:
Zeker de zus van je vader ?
Nee, mijn vaders zussen wonen in Marokko en staan zelf ook zo vroeg op om te helpen. Mijn moeder heeft het echt getroffen met haar schoonzussen elhamdoulilah. Dit is de vrouw van de oom van mijn moeder. Mijn oud-tante. Maar oud is ze niet

Pagina's : [1] 2