Bekijk volle/desktop versie : Dames En Heren Keer Terug Naar De Islam En Ga Trouwen!!!!!!!!!



29-12-2004, 12:39
Iedereen Keer Je Tot Je Schepper En Huw. Dames Neem Een Goeie Moslimheer En Heren Neem Een Goede Moslimdame.

En Wandel Met Elkaar En Reis Een Stukje Met Elkaar Om Het Karakter Te Leren Kennen Van Diegene Waarmee Je Zou Willen Trouwen, En Eet Wat Met Elkaar En Let Op Het Gedrag Van Elkaar Zodat Je Jezelf Niet In Het Ongeluk Stort. En Laat Aan Elkaar Zien Dat Je Wat Voor De Ander Over Hebt En Wees Vooral Niet Gierig !!!!!!!!!!!

Het Is Moeilijk Broers En Zussen Maar Doe Het Gewoon

En Dames Sta Een Beetje Open Voor Broeders Ok
En Broeders Heb Respect Voor De Dames Ok

29-12-2004, 12:53


ok dan omdat je zo aandringt..............

Wil je met me trouwen?

29-12-2004, 13:08
ik ga bijna trouwen

29-12-2004, 13:12
Ik mag waarschijnlijk niet trouwen met mijn geliefde.
Ik blijf dan liever voor eeuwig alleen.

29-12-2004, 13:12


sorry heb al iemand op het oog om mee te trouwen en ik weet niet eens wie jij eigelijk ben mischien wel me eigen familie?????

29-12-2004, 13:16

Citaat door zwaard van Ali:
Iedereen Keer Je Tot Je Schepper En Huw. Dames Neem Een Goeie Moslimheer En Heren Neem Een Goede Moslimdame.

En Wandel Met Elkaar En Reis Een Stukje Met Elkaar Om Het Karakter Te Leren Kennen Van Diegene Waarmee Je Zou Willen Trouwen, En Eet Wat Met Elkaar En Let Op Het Gedrag Van Elkaar Zodat Je Jezelf Niet In Het Ongeluk Stort. En Laat Aan Elkaar Zien Dat Je Wat Voor De Ander Over Hebt En Wees Vooral Niet Gierig !!!!!!!!!!!

Het Is Moeilijk Broers En Zussen Maar Doe Het Gewoon

En Dames Sta Een Beetje Open Voor Broeders Ok
En Broeders Heb Respect Voor De Dames Ok
Ik zeg het eerlijk:Ik begrijp niks van dit stukje wat bedoel je hiermee leg uit voordat ik reageer.

29-12-2004, 13:17

Citaat door zwaard van Ali:
sorry heb al iemand op het oog om mee te trouwen en ik weet niet eens wie jij eigelijk ben mischien wel me eigen familie?????
Familie?? hmmmmmmmm, zou goed mogelijk zijn!

Tegenwoordig staan we nergens meer versteld van!

Succes met de dame die je op het oog hebt!

29-12-2004, 13:20

Citaat door zwaard van Ali:
Iedereen Keer Je Tot Je Schepper En Huw. Dames Neem Een Goeie Moslimheer En Heren Neem Een Goede Moslimdame.

En Wandel Met Elkaar En Reis Een Stukje Met Elkaar Om Het Karakter Te Leren Kennen Van Diegene Waarmee Je Zou Willen Trouwen, En Eet Wat Met Elkaar En Let Op Het Gedrag Van Elkaar Zodat Je Jezelf Niet In Het Ongeluk Stort. En Laat Aan Elkaar Zien Dat Je Wat Voor De Ander Over Hebt En Wees Vooral Niet Gierig !!!!!!!!!!!

Het Is Moeilijk Broers En Zussen Maar Doe Het Gewoon

En Dames Sta Een Beetje Open Voor Broeders Ok
En Broeders Heb Respect Voor De Dames Ok
Djazakoe Allahoe Gairan