Bekijk volle/desktop versie : Jankerd



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-12-2012, 00:35
Dames, ik ben op het moment mezelf even zo beu. Ik jank, serieus echt om alles. Wat bezielt mij? Ik heb helemaal geen ernstige dingen die aan de hand zijn maar ik moet echt om alles huilen. En dan na het janken denk ik waar heb je nou eigenlijk om gehuild, komop suaesposa doe normaal. En dan lach ik om mezelf of ik schaam me ervoor en dan ga ik weer verder alsof er niets aan de hand is.

Soms ben ik bang dat ik gek ga worden ofzo. Layster.

17-12-2012, 00:37


Ben je ongelukkig?

17-12-2012, 00:41
word je ongesteld of ben je ongesteld?

je gaat bijna trouwen? misschien daarom?

17-12-2012, 00:41

Citaat door Shjamira:
Ben je ongelukkig?
Nee totaal niet, dat is juist het ietwat ziekelijke ervan. Ik ben wel heel vermoeid heb ik het idee.

Citaat door Cashmere:
Als het oplucht dan is het prima toch.. Niks mis met een potje janken..
Maar het is vervelend, het voelt alsof ik me niet goed voel terwijl na het janken voel ik me gewoon weer prima en soms zelfs jolig.

17-12-2012, 00:43



Citaat door diamond_princes:
word je ongesteld of ben je ongesteld?

je gaat bijna trouwen? misschien daarom?
Nee ook niet, was een week geleden ongesteld. Maar heb dit al langer hoor.

Ik ben inmiddels getrouwd Ik had dit ook al toen ik niet getrouwd was trouwens. Maar het gaat en komt in periodes.

17-12-2012, 01:17
Het zou ook boze oog kunnen zijn? Doe ruqiyah bij jezelf. Succes.

17-12-2012, 02:21

Citaat door SuaEsposa:
Nee totaal niet, dat is juist het ietwat ziekelijke ervan. Ik ben wel heel vermoeid heb ik het idee.

Maar het is vervelend, het voelt alsof ik me niet goed voel terwijl na het janken voel ik me gewoon weer prima en soms zelfs jolig.
hier nog 1

17-12-2012, 02:56
Mss ben je zwanger? Mijn zus kon alleen maar janken om kleine dingen tijdens haar zwangerschap

17-12-2012, 21:45

Citaat door Cashmere:
Zou goed kunnen dat het aan je vermoeidheid ligt..
Hier ben ik ook bang voor, maar ik krijg het op geen enkele manier weg. Ik heb nooit genoeg tijd om voldoende te rusten en als ik dat wel heb dan is die rust zo weer weg.

Citaat door ssweetgirl:
Het zou ook boze oog kunnen zijn? Doe ruqiyah bij jezelf. Succes.

Mwuah, ik geloof hier niet zo in. Bovendien wil ik nooit een van die mensen worden die bij het minste en geringste aan boze oog s7or en dat soort dingen gaat denken. Om eerlijk te zijn haat ik zulke mensen. (slechte ervaringen mee)

Citaat door Attractie:
Zoek je nog een schouder?
Schouders heb ik genoeg.

17-12-2012, 21:47

Citaat door _ilham:
hier nog 1
Phoee, en wat doe jij er mee? Of gewoon op zijn beloop laten? Zegt je man er wat van?

Citaat door Ninaatjee:
Mss ben je zwanger? Mijn zus kon alleen maar janken om kleine dingen tijdens haar zwangerschap
Oei, dat hoop ik niet, ben voorlopig nog niet toe aan een minnie me. Maargoed ik heb pas nog mijn "ik ben niet zwanger seintje" gehad, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus denk niet dat dat het is.

17-12-2012, 21:51
Ik huil ook als ik erg vermoeid ben en niet lekker in mijn vel zit dan kan ik emotioneel worden.

17-12-2012, 21:51
dat komt door de vermoeidheid. heb t laatst ook gehad.

17-12-2012, 21:54


tjah een vrouww zit eenmaal vol met hormonen.

17-12-2012, 21:54

Citaat door elhayet48:
Ik huil ook als ik erg vermoeid ben en niet lekker in mijn vel zit dan kan ik emotioneel worden.
Dat hebben veel mensen denk ik eh? Maar wat doe je als je die vermoeidheid continue hebt?

Citaat door missmagrebia1:
dat komt door de vermoeidheid. heb t laatst ook gehad.
Maar hoe voorkom ik het?

17-12-2012, 22:16

Citaat door SuaEsposa:
Phoee, en wat doe jij er mee? Of gewoon op zijn beloop laten? Zegt je man er wat van?
Oei, dat hoop ik niet, ben voorlopig nog niet toe aan een minnie me. Maargoed ik heb pas nog mijn "ik ben niet zwanger seintje" gehad, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus denk niet dat dat het is.

Ik verberg het zo goed als ik kan maar als hij het merkt zegt ie je bent echt overgevoellig om wat huil je nouuuu weer. Snijkend haal ik mn schouders op blijf even zitten en ga dan naar ander kamer of badkamer en erna voel ik me beter of ga dan koran luisteren helpt ook goed of twee rakhat bidden helpt ook goed net een steen die van je maag wegvalt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5