Bekijk volle/desktop versie : Wat is die leuk!



16-12-2012, 23:44
Zo vinden we ze niet onder de Marokkanen





Wat zal ik hem missen! gelukkig ben ik vrienden met zijn zoontjes en al zijn familieleden op FB dus ik weet wel altijd waar hij is

Het irriteert me echter nog wel dat hij dankzij de voice ineens zo mooi wordt gevonden door andere meiden HIJ WAS MIJN KATHEM! jullie vonden hem allemaal lelijk! ik vind hem al sinds 2008 leuk plotseling sinds de voice staat twitter vol met onzin van tienermeisjes die hem willen hebben

16-12-2012, 23:54



Citaat door Ooit:
hij is van mij

16-12-2012, 23:56
jij weer met die psycho stalking

16-12-2012, 23:58
wie gooit deze gast van een hoog gebouw?

17-12-2012, 00:07



Citaat door Meid..:
wie gooit deze gast van een hoog gebouw?
ONEENS! Hindoeïsme is de waarheid!

1. Mijn lekkere Wilders zeurt nooit over ze.
2. Er is geen chaos en oproer......terwijl in het midden oosten er voortdurend oorlogen zijn, en er in Nederland en België en Duitsland voortdurend negatieve mediaberichten staan over de Islam, en uhum het moeilijker is langs de poortjes van vliegtuigen te komen sinds 2001....is het rond hindoestanen altijd stil.
3. De beelden Ganesha en Shiva hebben gedurende bepaalde periodes melk gedronken (bewijs van echtheid google maar)
4. Hindoeïsme belemmert je nergens in. Zo moeten wij salat verrichten 5 keer per dag....tja dhuhr kan ik dus echt niet doen wanneer ik college heb....bij het hindoeïsme heb je dat probleem niet.
5. De vele problemen die wij ondervinden vergeleken met de vrijwel niet bestaande problemen onder hindoes geeft toch aan wiens geloof echt is?

Bovendien zijn wij Islamieten DOL op Bollywood en Indiase muziek...we prefereren het zelfs boven onze eigen muziek.

HINDOEÏSME IS DE WAARHEID!

En nee, ik ben geen hindoe, maar speel met de gedachte me te bekeren.

17-12-2012, 00:10

Citaat door stemwilders:
ONEENS! Hindoeïsme is de waarheid!

1. Mijn lekkere Wilders zeurt nooit over ze.
2. Er is geen chaos en oproer......terwijl in het midden oosten er voortdurend oorlogen zijn, en er in Nederland en België en Duitsland voortdurend negatieve mediaberichten staan over de Islam, en uhum het moeilijker is langs de poortjes van vliegtuigen te komen sinds 2001....is het rond hindoestanen altijd stil.
3. De beelden Ganesha en Shiva hebben gedurende bepaalde periodes melk gedronken (bewijs van echtheid google maar)
4. Hindoeïsme belemmert je nergens in. Zo moeten wij salat verrichten 5 keer per dag....tja dhuhr kan ik dus echt niet doen wanneer ik college heb....bij het hindoeïsme heb je dat probleem niet.
5. De vele problemen die wij ondervinden vergeleken met de vrijwel niet bestaande problemen onder hindoes geeft toch aan wiens geloof echt is?

Bovendien zijn wij Islamieten DOL op Bollywood en Indiase muziek...we prefereren het zelfs boven onze eigen muziek.

HINDOEÏSME IS DE WAARHEID!

En nee, ik ben geen hindoe, maar speel met de gedachte me te bekeren.
Hmmmm ik ga morgen inshaAllah een heerlijke beefburger maken van izjen verse koe!

17-12-2012, 00:14

Citaat door Meid..:
Hmmmm ik ga morgen inshaAllah een heerlijke beefburger maken van izjen verse koe!
ik ook dus? hindoes eten gewoon rund hoor desondanks dat ze het eigenlijk niet mogen....dat geloof is gewoon beter ze doen en laten wat ze willen.....met poeder en kaarsen spelen en bidden wanneer het ze uitkomt....tja mijn keus is snel gemaakt.