Bekijk volle/desktop versie : Met hoeveel weken begon jou kleine te kruipen????



Pagina's : [1] 2

16-12-2012, 21:01
Met hoeveel weken begon jou kleine te kruipen????

En wat heb jij gedaan om de kleine te leren kruipen??

17-12-2012, 11:35


7 maanden begon ze te kruipen

17-12-2012, 12:12

Citaat door Sweet_lehoeb:
Met hoeveel weken begon jou kleine te kruipen????

En wat heb jij gedaan om de kleine te leren kruipen??
wat een schattige tweeling, toevallig heet mijn zoontje ook amir hahahhaha, mooie naam

17-12-2012, 14:05
7 maanden begon hij te kruipen en hij is nu 9 maanden en staat zelfstandig en begint te lopen met meubels valt wel heel vaak vanaf 7 maanden zijn ze echt zo leuk en maken ze een grote sprong in de ontwikkeling

17-12-2012, 14:09



Citaat door Usila:
7 maanden begon hij te kruipen en hij is nu 9 maanden en staat zelfstandig en begint te lopen met meubels valt wel heel vaak vanaf 7 maanden zijn ze echt zo leuk en maken ze een grote sprong in de ontwikkeling
De mijne kon ook al vanaf 7 maanden ongv kruipen maar wel net als een slangetje. Sinds deze maand heeft hij echt grote sprongen gemaakt. Hij kruipt, staat ook met behulp van vast houden, duwt speen zelf in de mond( deed hij hier voor niet), rent in zijn loopstoel, probeert te staan op handjes en voetjes( maakt een bruggetje) en roept continu mamma en pappa. En kan zelfstandig zitten, het ziet er zo funny uit, als hij na het kruipen moe is houdt hij een pauze en gaat rechtop zitten en als hij uitgerust is kruipt ie verder

Hoe is het verder met je lieverd? Ik ben andere usila..

17-12-2012, 14:17

Citaat door Vlindertje22:
De mijne kon ook al vanaf 7 maanden ongv kruipen maar wel net als een slangetje. Sinds deze maand heeft hij echt grote sprongen gemaakt. Hij kruipt, staat ook met behulp van vast houden, duwt speen zelf in de mond( deed hij hier voor niet), rent in zijn loopstoel, probeert te staan op handjes en voetjes( maakt een bruggetje) en roept continu mamma en pappa. En kan zelfstandig zitten, het ziet er zo funny uit, als hij na het kruipen moe is houdt hij een pauze en gaat rechtop zitten en als hij uitgerust is kruipt ie verder

Hoe is het verder met je lieverd? Ik ben andere usila..
leuk he die sprong. luay roept nu zelfs mijn naam geweldig als ik niet reageer als hij mama roept, roept hij me naam. vorige week was ik tv aan het kijken en hij in zijn hoek opeens stond hij was kei leuk. maar is jouw kleine ook zo onrustig in de nacht zou het te maken hebben met de sprong?

17-12-2012, 14:47
amai die van mij is 8 maanden en twee weke en die zegt nog niks. alleen bla bla da da da

17-12-2012, 14:54

Citaat door Usila:
leuk he die sprong. luay roept nu zelfs mijn naam geweldig als ik niet reageer als hij mama roept, roept hij me naam. vorige week was ik tv aan het kijken en hij in zijn hoek opeens stond hij was kei leuk. maar is jouw kleine ook zo onrustig in de nacht zou het te maken hebben met de sprong?
Masha allah, super leuk haha je naam, nee zover is de mijne nog niet ik ben al blij dat ie mamma roept haha. Maar waar door denk je dat hij onrustig is? De mijne is gelukkig niet meer onrustig dit is hij wel een tijdje geweest, hij werd vaak wakker snachts maar nu alhamdoulilah niet meer. Kan het niet komen door tandjes? En misschien wel wat jij zegt door de enorme ontwikkeling. Ik pm je even..

17-12-2012, 15:13

Citaat door couscous23:
amai die van mij is 8 maanden en twee weke en die zegt nog niks. alleen bla bla da da da
'
ieder kind ontwikkelt zich op zijn tempo Voor je het weet roept hij ook je naam

17-12-2012, 17:37
vanaf 7 maanden kon hij enkel staan op knieen en handjes...op 8.5 maand begon hij te kruipe..

hij praat nog niet, brabbelt alleen.

17-12-2012, 19:35
Je hoeft helemaal niks aan te doen, tenzij het kind overdreven laat begint met kruipen of brabbelen. Maar elk kind is anders. Een groot verschil tussen mijn kind en dat van mijn zus. de mijne ging heel laat kruipen en begon al heel vroeg je oren uit je kop te brabbelen. En die van me zus is geen prater, maar begon al heeeeeel vroeg het huis te verbouwen. Ze doen dingen wanneer ze eraan toe zijn, laat alles lekker op zijn tijd komen.

18-12-2012, 13:05
mijn zoontje is heel laat met kruipen zeker toen hij 16 maanden was.. hij kon wel lopen aan de tafel enzo maar niet kruipen sinds een maandje kan hij los lopen hij is nu 19 maanden.

18-12-2012, 13:37


De kleine kruipt hier al haha, het gaat zo snel allemaal. Houdt ze ook vast aan de tafel, ja tjaloet! Laat het voor wat het is, ieder heeft zijn eigen ontwikkeling hierin. Voor je het weet kruipen ze, lopen ze haha.

18-12-2012, 14:03
Masha' Allaah, bij de een gaat het sneller als bij de ander. Maar elk kindje doet het op zijn of haar tempo.
Echt leuk al die kleine hummeltjes die kunnen kruipen en lopen

18-12-2012, 22:58
Wat leuk, mashaAllah! Ik kan niet wachten

Pagina's : [1] 2